AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Jeg har en datter som etter mye mas fra meg omsider kommer med annet enn veldig beskjedne ønsker, sitt egentlig høyeste julegaveønske, men har holdt det inne fordi hun synes de er for dyre å ønske seg. Med litt spons fra familie, så kan vi få det til, men de er utsolgt i en hver nettbutikk jeg sjekker. 😞 Har så utrolig lyst til at hun skal få dem, kan jeg spørre her om det er noen som klarer å finne dem et sted som jeg kan få tak i dem og sende en link? Kanskje en skobutikk et sted i landet? Hadde vært fantastisk<3 Slik ser de ut: https://www.zalando.no/ugg-classic-mini-stovletter-black-ug112k004-q11.html Anonymkode: 930c4...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 https://www.google.no/search?q=CLASSIC+MINI+-+Støvletter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#sbfbu=1&pi=CLASSIC MINI - Støvletter Her ser du de i div. nettbutikker. Anonymkode: 15197...9b6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.google.no/search?q=CLASSIC+MINI+-+Støvletter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#sbfbu=1&pi=CLASSIC MINI - Støvletter Her ser du de i div. nettbutikker. Anonymkode: 15197...9b6 Ja, det er alle disse jeg har vært inne på, str er utsolgt på samtlige, derfor jeg spør om noen kjenner en butikk som ikke ligger her:) Anonymkode: 0497b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har en datter som etter mye mas fra meg omsider kommer med annet enn veldig beskjedne ønsker, sitt egentlig høyeste julegaveønske, men har holdt det inne fordi hun synes de er for dyre å ønske seg. Med litt spons fra familie, så kan vi få det til, men de er utsolgt i en hver nettbutikk jeg sjekker. 😞 Har så utrolig lyst til at hun skal få dem, kan jeg spørre her om det er noen som klarer å finne dem et sted som jeg kan få tak i dem og sende en link? Kanskje en skobutikk et sted i landet? Hadde vært fantastisk<3 Slik ser de ut: https://www.zalando.no/ugg-classic-mini-stovletter-black-ug112k004-q11.html Anonymkode: 930c4...ca0 Har også lett etter akkurat samme sko i samme størrelse, men ser ut som de er utrolgt overalt. Er nok fordi det er rett før jul og de er veldig etterspurte😩 Anonymkode: 39525...b10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Ligger flere par på finn og tise. Ser et av de er ubrukt. Anonymkode: 008ff...f8b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 https://www.zalando.no/ugg-classic-mini-side-logo-stoevletter-black-ug111x06h-q11.html?size=39 du kan kjøpe disse og klippe bort den på siden😂 Anonymkode: 39525...b10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Sett deg på e-postvarsel hos zalando og getinspired. De får stadig tilbakesendinger. Jeg har hørt om flere som har fått tak i derfra nå i det siste. Bare vær knapp med å klikk deg inn så snart du får e-post. Det hjelper gjerne å ikke være kresen i fargevalg. Anonymkode: f9a1b...f3b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Sett deg på e-postvarsel hos zalando og getinspired. De får stadig tilbakesendinger. Jeg har hørt om flere som har fått tak i derfra nå i det siste. Bare vær knapp med å klikk deg inn så snart du får e-post. Det hjelper gjerne å ikke være kresen i fargevalg. Anonymkode: f9a1b...f3b Takk! Det var et godt tips, og er utført. Så får vi se om de dukker opp. Anonymkode: 930c4...ca0
Mokkilokki Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 https://www.zalando.no/ugg-mini-bailey-fuzzy-bow-vinterstoevler-black-ug111x06r-q11.html?size=39 et par igjen av disse i ser. 39 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Skrevet 17. desember 2022 Fikk dem! Ble tipset i skobutikk om shoegallery.com, deres nettverk, og det er 4 par i oslområdet. Et er på vei til oss. Men et tips å tamed videre, takk for alle inspill:) Anonymkode: 0497b...dac 3 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #11 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk dem! Ble tipset i skobutikk om shoegallery.com, deres nettverk, og det er 4 par i oslområdet. Et er på vei til oss. Men et tips å tamed videre, takk for alle inspill:) Anonymkode: 0497b...dac 🌸 Anonymkode: 57297...bb9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #12 Skrevet 17. desember 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Fikk dem! Ble tipset i skobutikk om shoegallery.com, deres nettverk, og det er 4 par i oslområdet. Et er på vei til oss. Men et tips å tamed videre, takk for alle inspill:) Anonymkode: 0497b...dac Så bra😊 Anonymkode: 61591...5f8
Mardina Skrevet 17. desember 2022 #13 Skrevet 17. desember 2022 Hvorfor koster Uggs så sinnsykt mye? Har et par sko, som ligner veldig på Uggs, men som koster mye mindre og gjør akkurat samme nytten.... 😊 Ikke søren om jeg betaler nesten 2000,-, når jeg kan få omtrent like sko(med litt andre detaljer) til ca. 400,- og som er like varme og gjøre samme nytten 🤔
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #14 Skrevet 18. desember 2022 Mardina skrev (10 timer siden): Hvorfor koster Uggs så sinnsykt mye? Har et par sko, som ligner veldig på Uggs, men som koster mye mindre og gjør akkurat samme nytten.... 😊 Ikke søren om jeg betaler nesten 2000,-, når jeg kan få omtrent like sko(med litt andre detaljer) til ca. 400,- og som er like varme og gjøre samme nytten 🤔 De er nok litt overpriset pga. merke ja. Samtidig, du får ikke samme kvalitet i saueskinn til kr. 400,- nypris. Det må i så fall være noe i billig polyester som absolutt ikke er varme eller i god kvalitet. Nå har ikke jeg Uggs, men jeg betaler heller 1500,- for et par boots i ekte skinn med god såle, som holder meg varm og varer lenger, enn et par i plastikk til 499,- som holder meg kald, er vonde på foten og blir fort ødelagte. Anonymkode: eb5d2...7d2 1
Mardina Skrevet 18. desember 2022 #15 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er nok litt overpriset pga. merke ja. Samtidig, du får ikke samme kvalitet i saueskinn til kr. 400,- nypris. Det må i så fall være noe i billig polyester som absolutt ikke er varme eller i god kvalitet. Nå har ikke jeg Uggs, men jeg betaler heller 1500,- for et par boots i ekte skinn med god såle, som holder meg varm og varer lenger, enn et par i plastikk til 499,- som holder meg kald, er vonde på foten og blir fort ødelagte. Anonymkode: eb5d2...7d2 Litt forskjell i kvalitet er det nok ja. Det skal sies at jeg ikke bruker min Uggs-kopi sko mye. Det er stort sett til og fra butikken/senteret eller til og fra postkassen. Skal jeg gå lengre turer og skal ut med hunden, bruker jeg selvfølgelig skikkelige sko. Og det kan jeg godt legge litt penger i. Så der er vi enige.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #16 Skrevet 18. desember 2022 Du får kjøpe impregneringsspray og spesialsåpe til Uggsene så varer de mer enn noen måneder. Anonymkode: e2a6b...27e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 TS her. Veldig enig i at prisen var ublu, men hva skal jeg si, mine fjellsko koster ikke mindre, og jeg er like glade i dem som min datter nå er i sine Uggs. Jeg kom med noen "overprized argument" og ble utfordret til å prøve dem ute i minus åtte , og må inrømme at jeg i alle fall ikke frøs på tærne, noe som er målet med vintersko. Og jepp, de skal impregneres! Anonymkode: 930c4...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Veldig enig i at prisen var ublu, men hva skal jeg si, mine fjellsko koster ikke mindre, og jeg er like glade i dem som min datter nå er i sine Uggs. Jeg kom med noen "overprized argument" og ble utfordret til å prøve dem ute i minus åtte , og må inrømme at jeg i alle fall ikke frøs på tærne, noe som er målet med vintersko. Og jepp, de skal impregneres! Anonymkode: 930c4...ca0 Jeg er så enig med deg:) Anonymkode: 61591...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå