AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Vi gjorde det slutt for noen uker tilbake. Hun har spesifikt sagt at hun ikke hadde taklet om jeg hadde prøvd meg på noen av venninne hennes. Nå har hun likt bestekompisen min på Tinder. Er dette greit? Jeg har så lyst til å si noe.. men jeg fremstiller nok bare meg selv som sjalu og usikker, om jeg gjør det. Hun er fri til å gjøre hva hun vil, men det er sårende. Sorgprosessen blir ikke lettere. Anonymkode: 4c52b...326
Fireflies Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Hun er en kjip person, "kameraten" din er en kjip person. Hun er fri til å gjøre hva hun vil, men han burde ikke drive å matche med henne.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Kjipt gjort av henne, kjipere gjort av kompisen din, men er det ekte kjærlighet må de få lov men kunne venta litt lenger syns jeg Anonymkode: 92e12...eaf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Garantert for å få en reaksjon fra deg Anonymkode: 314c8...d5e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Garantert for å få en reaksjon fra deg Anonymkode: 314c8...d5e Men hvorfor? Hva kan være grunnen til det? Det eneste jeg tenker om dette er at det er sårende, skuffende og dårlig gjort. I tillegg til at hun viser seg å være en hykler som har lav integritet. Anonymkode: 4c52b...326
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjipt gjort av henne, kjipere gjort av kompisen din, men er det ekte kjærlighet må de få lov men kunne venta litt lenger syns jeg Anonymkode: 92e12...eaf Kompisen min matchet ikke med henne. Han så bare at hun hadde likt ham (tinder+ funksjon) Anonymkode: 4c52b...326
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Prøv å snu det om og tenk at du dodged a bullet, ved at hun viste sitt faktiske jeg og sin integritet ved å gjøre noe sånt. Anonymkode: 68550...17d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv å snu det om og tenk at du dodged a bullet, ved at hun viste sitt faktiske jeg og sin integritet ved å gjøre noe sånt. Anonymkode: 68550...17d Definitivt! Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen velger å gjøre det. Det er bare destruktivt og hjelper ingen, med mindre hun vil se meg lide da... Dette er den eneste reaksjonen hun får i fra meg, et anonymt innlegg på kvinneguiden. Anonymkode: 4c52b...326
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Definitivt! Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen velger å gjøre det. Det er bare destruktivt og hjelper ingen, med mindre hun vil se meg lide da... Dette er den eneste reaksjonen hun får i fra meg, et anonymt innlegg på kvinneguiden. Anonymkode: 4c52b...326 Er det du som dumpet henne, så er hun sikkert såret og vil såre tilbake. Anonymkode: 68862...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå