AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #21 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må man jo være ekstremt usikker på forholdet 😅 Anonymkode: 5709c...f5c Og være må være sammen 24/7. Når man kjenner noen på ringen 😆 Anonymkode: 8de6b...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #22 Del Skrevet 19. desember 2022 Teardrop skrev (På 14.12.2022 den 23.47): Hva synes dere om gult gull som forlovelsesring? Og hva syns dere om å bruke samme ring til forlovelse og bryllup? Vurderer å bruke samme ring, man blir vel glad i den vi jeg tro, så kjipt å slutte å bruke forlovelsesringen da man gifter seg. Dyrere blir det jo også. men er det teit å ha gult gull å "kun" være forlovet? Det er i grunnen meningsløst å snakke om gult gull. Gull er alltid gult. Dersom det er hvitt er det ikke lenger rent gull, men gull blandet med andre metaller. Samme ring er bare helt fint. Anonymkode: 9fa6b...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 19. desember 2022 #23 Del Skrevet 19. desember 2022 Jeg synes gult gull er finest. Hvitt gull,da tenker jeg at det like gjerne kunne vært sølv. Jeg har to nydelige gullringer med diamanter og hvis jeg forlover meg en dag vil jeg at han og jeg skal ha glatte gullringer som er like. Og som vi også kan bruke hvis vi gifter oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #24 Del Skrevet 19. desember 2022 Dersom du leser deg litt opp på historien om diamanter, og innser at det kun er en ganske verdiløs reklamescam, så går du for gull! ❤️ Anonymkode: d4e30...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #25 Del Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er i grunnen meningsløst å snakke om gult gull. Gull er alltid gult. Dersom det er hvitt er det ikke lenger rent gull, men gull blandet med andre metaller. Samme ring er bare helt fint. Anonymkode: 9fa6b...806 Tror nok du skjønte hva hun mente. Anonymkode: 6e3a0...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #26 Del Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 16.38): Jeg synes hvitt gull er finest, men har de seneste årene også fått sans for rosegull. Gult gull hadde jeg slitt med om jeg fikk i forlovelsesring. Synes det er rart spørsmål. Det vanligste er jo hvitt gull, men vet om en som nettopp fikk gult gull, men hun liker det jo. og bruke samme ring som giftering.. næh.. den bør matche mannens . Anonymkode: af6ce...1b0 Altså, å kjøpe (identiske) forlovelsesringer i gult gull, til begge, og bruke mens man er forlovet, er vel det som har vært vanlig i Norge frem til rundt år 2000. Da matcher de jo. De er jo like. Dette importerte tullet med egen forlovelsesring med stor diamant til henne, i tillegg til like gifteringer etterpå, er faktisk ganske nytt her i Norge. Og totalt unødvendig. Til TS. Vi kjøpte glatte gullringer til oss begge da vi forlovet oss, og fikk disse gravert med bryllupsdato og tekst til bryllupet, og har brukt dem som gifteringer etterpå. For å markere forskjell på forlovet og gift, brukte vi ringene på venstre hånd som forlovet, og på høyre hånd som gifte. Men jeg tror ikke folk rundt oss egentlig tenkte over det. Anonymkode: a8981...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #27 Del Skrevet 19. desember 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det er i grunnen meningsløst å snakke om gult gull. Gull er alltid gult. Dersom det er hvitt er det ikke lenger rent gull, men gull blandet med andre metaller. Samme ring er bare helt fint. Anonymkode: 9fa6b...806 Tror du gult gull er rent gull? Så lenge det er samme karat er det like mye gull, forskjellen er hva de andre metallene i legeringen er. Visste du at gull oppløst væske kan være rødt? Anonymkode: a8dad...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå