Teardrop Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Hva synes dere om gult gull som forlovelsesring? Og hva syns dere om å bruke samme ring til forlovelse og bryllup? Vurderer å bruke samme ring, man blir vel glad i den vi jeg tro, så kjipt å slutte å bruke forlovelsesringen da man gifter seg. Dyrere blir det jo også. men er det teit å ha gult gull å "kun" være forlovet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Vi brukte bare gifteringer som forlovelsesringer, og graverte inn bryllupsdag senere. Jeg synes gult gull er penest. Du vil nok høre mange som gjør annerledes, men jeg synes dere skal gjøre som dere ønsker. Anonymkode: 5fa4f...cd2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Forstår ikke problemstillingen eller spørsmålet. Forlovelsesringen min er i gult gull med diamanter. Gifteringen er en standard giftering i gult gull. Går med begge to, selvfølgelig. Anonymkode: a79e1...71b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg personlig liker hvitt gull best. Men det er jo en smakssak for de fleste. Jeg hadde ikke trengt to forskjellige ringer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 23.53): Forstår ikke problemstillingen eller spørsmålet. Forlovelsesringen min er i gult gull med diamanter. Gifteringen er en standard giftering i gult gull. Går med begge to, selvfølgelig. Anonymkode: a79e1...71b Samme her. Anonymkode: fc37e...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Del Skrevet 16. desember 2022 Gult gull er helt normalt, det er vel bare din egen smak (evt økonomi) som avgjør hva dere bruker? Tenker at å bruke samme ringer til både forlovelse og giftering er fornuftig, spesielt om man ikke er en type som bruker mye ringer. Hvis jeg skulle kun hatt en ring, ville jeg hatt en med liten stein. Skulle jeg hatt to, ville jeg hatt en glatt giftering til hverdags, også en forlovelsesring som ble brukt mer til penbruk. Anonymkode: 83e39...7a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #7 Del Skrevet 16. desember 2022 Gjør akkurat som du vil det er helt normalt å ha en enkel gullring til både forlovelse og giftering. Hvorfor skulle man slutte å bruke forlovelsesringen? Jeg bruker min hver dag, har bare flyttet den til venstre hånd siden den ikke passer sammen med gifteringen. Anonymkode: 224b9...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 16. desember 2022 #8 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg er personlig mest glad i gult gull,men så har jeg en forkjærlighet for diamanter. Så de fleste diamanter jeg har er "dessverre" montert i noe i hvittgull. Så synes det er helt innenfor å bruke gult gull, trodde det var mest normalt faktisk. Foruten om når man har disse store diamant-ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Del Skrevet 16. desember 2022 Mine er rosegull, syns den er veldig fin Anonymkode: 285f6...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #10 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg synes hvitt gull er finest, men har de seneste årene også fått sans for rosegull. Gult gull hadde jeg slitt med om jeg fikk i forlovelsesring. Synes det er rart spørsmål. Det vanligste er jo hvitt gull, men vet om en som nettopp fikk gult gull, men hun liker det jo. og bruke samme ring som giftering.. næh.. den bør matche mannens . Anonymkode: af6ce...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg synes alle kan gjøre akkurat som de vil. Selv valgte jeg enstens diamantring til forlovelse, og diamantbånd til bryllup. Jeg har aldri likt gult gull. Anonymkode: 5709c...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #12 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og bruke samme ring som giftering.. næh.. den bør matche mannens . Anonymkode: af6ce...1b0 Hvorfor? Anonymkode: 5709c...f5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #13 Del Skrevet 16. desember 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes hvitt gull er finest, men har de seneste årene også fått sans for rosegull. Gult gull hadde jeg slitt med om jeg fikk i forlovelsesring. Synes det er rart spørsmål. Det vanligste er jo hvitt gull, men vet om en som nettopp fikk gult gull, men hun liker det jo. og bruke samme ring som giftering.. næh.. den bør matche mannens . Anonymkode: af6ce...1b0 Jeg har hvitt gull og er den eneste rundt meg med hvitt gull. Så det er tydelig variabelt. Anonymkode: a8dad...33b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #14 Del Skrevet 16. desember 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor? Anonymkode: 5709c...f5c Så andre skjønner at man er gift med hverandre. Om ikke tror vel folk at det er utroskap på g Anonymkode: a8dad...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #15 Del Skrevet 16. desember 2022 Tror alle gir totalt faen. Er ingen som følger med på ringer eller om du i det hele tatt bruker ringer. Gjør som du vil. Anonymkode: 65be6...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkide1 Skrevet 16. desember 2022 #16 Del Skrevet 16. desember 2022 Synes du skal gjøre AKKURAT SOM DU VIL!! Det kommer jeg selv til å gjøre.. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. desember 2022 #17 Del Skrevet 16. desember 2022 I de siste årene har det blitt mer vanlig å ha en egen ring når man frir – da gjerne en diamantring, mens man bytter glatte ringer (av og til med stener) under vielsen – som da for kvinnen er i tillegg til forlovelsesringen. jeg synes det er opp til hvert enkelt par om de ønsker å ha to eller én ring. Om vi snakker om gifteringene – er jeg både enig i at det er fint om matcher, samtidig som at dette er ringer man forhåpentligvis skal bruke livet ut – som betyr at personlig smak og hudtone, ikke er irrelevant. Det er ikke sånn at folk er mer eller mindre utro på grunn av ringer. Folk må gjøre det som passer for dem. Når det gjelder hvitt gull, krever det mer vedlikehold enn en ring i gult gull. Ringer i hvitt gull blir grå og blasse om du bruker dem hele tiden (som man gjør med gifteringer) Så man bør være klar over at om man vil rhodinere dem med noen års mellomrom for å bevare glansen i dem, koster det ganske mye. Matte ringer vil også kreve mer vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #18 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så andre skjønner at man er gift med hverandre. Om ikke tror vel folk at det er utroskap på g Anonymkode: a8dad...33b Da må man jo være ekstremt usikker på forholdet 😅 Anonymkode: 5709c...f5c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. desember 2022 #19 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg liker hvitt gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #20 Del Skrevet 16. desember 2022 Selvfølgelig skal man det, med mindre man er hovedrolle in en klissete hollywood-julefilm. Anonymkode: 8da3a...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå