Frustrert tøtte Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Jeg var så dum at jeg begynte å date en bekjent gjennom mange år. Jeg var i ett havarert samboerforhold, og det hele begynte med snap chat. Han reiste på ferie til Thailand....noe som er en del av livet hans. Vi skrev daglig, og jeg ble veldig betatt av han. Vi hadde mangen stjålne øyeblikk sammen, men hadde aldri sex. Jeg kjøpte meg leilighet og trodde det skulle bli oss. Plutselig fikk jeg en vond magefølelse av hele greien. Det kom fram at han var ivrig bruker på Tinder. Han datet flere damer der. Jeg spurte om vi ikke kunne være venner, men det mente han at jeg ikke klarte siden jeg hadde så mye følelser for han. Nå har jeg slettet han på snap, men klarer ikke å slette ham fra hjertet mitt.....har ikke fått noen forklaring på hva som gjorde at han ikke ville ha meg alikavel. Kanskje han bare liker jakten på damer?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Frustrert tøtte skrev (1 time siden): Jeg var så dum at jeg begynte å date en bekjent gjennom mange år. Jeg var i ett havarert samboerforhold, og det hele begynte med snap chat. Han reiste på ferie til Thailand....noe som er en del av livet hans. Vi skrev daglig, og jeg ble veldig betatt av han. Vi hadde mangen stjålne øyeblikk sammen, men hadde aldri sex. Jeg kjøpte meg leilighet og trodde det skulle bli oss. Plutselig fikk jeg en vond magefølelse av hele greien. Det kom fram at han var ivrig bruker på Tinder. Han datet flere damer der. Jeg spurte om vi ikke kunne være venner, men det mente han at jeg ikke klarte siden jeg hadde så mye følelser for han. Nå har jeg slettet han på snap, men klarer ikke å slette ham fra hjertet mitt.....har ikke fått noen forklaring på hva som gjorde at han ikke ville ha meg alikavel. Kanskje han bare liker jakten på damer? Velkommen til 2022 og singellivet. Det at du spør på kvinneguiden er egentlig svaret ditt. Last ned tinder selv og ha et par baller i luften så lover jeg at du kommer fort over han. Anonymkode: 4f236...c44 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Ja han var vel bare ute etter en enkel flørt. Bra at han sier fra at dere ikke kan være venner for å skåne følelsene dine, du hadde kun blitt såret enda mer om du prøvde å opprettholde en connection Anonymkode: b9735...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Hvorfor nevner du at du kjøpte leilighet? Ut fra det du skriver så har det ingenting med resten av innlegget å gjøre? Anonymkode: ed996...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor nevner du at du kjøpte leilighet? Ut fra det du skriver så har det ingenting med resten av innlegget å gjøre? Anonymkode: ed996...fb2 Det betyr vel at hun gikk fra samboeren og flytta for seg selv. Men det med Thailand synes jeg ble hengende i lufta. Anonymkode: dbe50...cc0 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Forhold som baserer seg på snap og some er av den skjøre sorten. Bonanza for moderne casanovaer. Anonymkode: 3aaad...339 2 1
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Velkommen til 2022 og singellivet. Det at du spør på kvinneguiden er egentlig svaret ditt. Last ned tinder selv og ha et par baller i luften så lover jeg at du kommer fort over han. Anonymkode: 4f236...c44 Nei, jeg gidder ikke å leke med andre sine følelser selv om jeg ble dumpet.
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Forhold som baserer seg på snap og some er av den skjøre sorten. Bonanza for moderne casanovaer. Anonymkode: 3aaad...339 Vi hadde vært venner i 3 år og skrevet mye om dagligdagse ting på snap, før det utviklet seg til flørting og fysiske dater.
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja han var vel bare ute etter en enkel flørt. Bra at han sier fra at dere ikke kan være venner for å skåne følelsene dine, du hadde kun blitt såret enda mer om du prøvde å opprettholde en connection Anonymkode: b9735...c3a Han har i ettertid kontaktet meg på sms med helt randome meldinger. Disse har jeg svart kort på. Når vi treffes ute kan han hverken si hei eller hilse på meg....
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det betyr vel at hun gikk fra samboeren og flytta for seg selv. Men det med Thailand synes jeg ble hengende i lufta. Anonymkode: dbe50...cc0 Når han er i Thailand så kjøper han damer...eller har den samme der nede som han har sex med. Dette innrømmer han.
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor nevner du at du kjøpte leilighet? Ut fra det du skriver så har det ingenting med resten av innlegget å gjøre? Anonymkode: ed996...fb2 Jeg gikk fra samboer etter 12 år....vi hadde ett forhold uten følelser. Men uten denne forelskelsen, så hadde jeg vel bare fortsatt i det samboerforhold. Så på en måte så kan jeg vel takke daten min for at jeg kom meg videre! Samtidig har han knust hjerter mitt. Sikkert bare jeg som ikke er vant til dette nye dating markedet, hvor det bare er å få folk interessert, for så å dumpe de.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Frustrert tøtte skrev (Akkurat nå): Jeg gikk fra samboer etter 12 år....vi hadde ett forhold uten følelser. Men uten denne forelskelsen, så hadde jeg vel bare fortsatt i det samboerforhold. Så på en måte så kan jeg vel takke daten min for at jeg kom meg videre! Samtidig har han knust hjerter mitt. Sikkert bare jeg som ikke er vant til dette nye dating markedet, hvor det bare er å få folk interessert, for så å dumpe de. Jeg er i ferd med å gå fra samboer gjennom mange år for en annen. Kanskje droppe det… Anonymkode: 6ed47...c02
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Om han ikke snakker med deg når han treffer deg ute så er han ikke interessert. EKSTREMT lite interessert, faktisk. Det betyr ikke at det er noe galt med deg. Han vil ikke være kjæresten din. Glem han. Og det er ikke noe avansert grunn som du må gruble deg ihjel på resten av livet. Han er uinteressert i deg på lik linje som at han ikke er interessert i naboen din og tannlegen din. Men hvorfor er han ikke interessert i dem? Ikke noe spesiell grunn. Han bare ER det ikke. Hvorfor er ikke du interessert i sjefen på bilverkstedet? Anonymkode: 0037d...125 2
Vera Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 Frustrert tøtte skrev (1 time siden): Når han er i Thailand så kjøper han damer...eller har den samme der nede som han har sex med. Dette innrømmer han. Og han klarer du ikke å glemme..? 5 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 Bør du egentlig ikke bare være glad for at det er over når han er helt åpen om at han betaler for sex når han er i thailand? Anonymkode: 0cb6c...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 Frustrert tøtte skrev (2 timer siden): Nei, jeg gidder ikke å leke med andre sine følelser selv om jeg ble dumpet. Can I play with madness. Anonymkode: 87f9a...2e8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 Du spurte om dere skulle være venner? Og han sa nei, til hensyn til deg og dine følelser? 🙄 og fremdeles tar han kontakt? Han der må du holde deg langt unna! Herseteknikk, usjarmerende og en komplett idiot! Ikke gi han noe som helst oppmerksomhet! Anonymkode: 92108...1b1 4
Frustrert tøtte Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #18 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i ferd med å gå fra samboer gjennom mange år for en annen. Kanskje droppe det… Anonymkode: 6ed47...c02 Jeg angrer ikke på at jeg gikk fra samboeren min. Har det bedre alene. Men bismaken er at han lurte meg...jeg trodde han la mer i det.. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #19 Skrevet 15. desember 2022 Frustrert tøtte skrev (13 timer siden): Jeg var så dum at jeg begynte å date en bekjent gjennom mange år. Jeg var i ett havarert samboerforhold, og det hele begynte med snap chat. Han reiste på ferie til Thailand....noe som er en del av livet hans. Vi skrev daglig, og jeg ble veldig betatt av han. Vi hadde mangen stjålne øyeblikk sammen, men hadde aldri sex. Jeg kjøpte meg leilighet og trodde det skulle bli oss. Plutselig fikk jeg en vond magefølelse av hele greien. Det kom fram at han var ivrig bruker på Tinder. Han datet flere damer der. Jeg spurte om vi ikke kunne være venner, men det mente han at jeg ikke klarte siden jeg hadde så mye følelser for han. Nå har jeg slettet han på snap, men klarer ikke å slette ham fra hjertet mitt.....har ikke fått noen forklaring på hva som gjorde at han ikke ville ha meg alikavel. Kanskje han bare liker jakten på damer? Ja. Bare tenk på at alt skjer for en grunn.....gå videre Anonymkode: 8e769...506
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #20 Skrevet 15. desember 2022 Du skriver ikke noe om at han har regnet dere som eksklusive eller kjærester? Bare at dere var på noen dater? Er det mulig dere ikke hadde samme tankene om det dere var..? Anonymkode: e7d41...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå