Gå til innhold

Er så drittlei alle disse julefilmene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at så og si hver eneste julefilm har et felles scenario dame møter mann, blir forelsket og happy ever after..? Mann/dame reiser fra storby hjem til familien sin som bor i en mindre amerikansk by, møter en gammel flamme/eks i denne byen blir sammen osv? Zapper glatt forbi, men hvorfor ikke lage litt mer variasjon i steden for samma røkla?🙄

Anonymkode: 51fb7...097

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man sett en julefilm har man sett alle

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det er helt latterlig. Det er så kosemose at det er til å spy av.

• Liker 8
Skrevet

Har sett at det er både med lesber og homser i år, om det var det du savnet.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Også er en av dem stresset og perfeksjonist, mens den andre er enklere og har de rette verdiene🫠 Resultatet er helt maaaaagisk kjærlighet, der man har funnet ut hva julen EGeNtLiG handler om. Hjertehjerte. 

Anonymkode: 26a3c...c19

• Liker 8
Skrevet

Du må slutte å se på filmer på FEM. Der kjører de et maraton av filmer med kun 2-3 storylines. Vet ikke hva slags poll de har kjørt for å komme frem til at  akkurat disse to-tre samme suppehistoriene er det som folket vil ha. Kanskje det er et slags minste felles multiplum de har kommet frem til. At folk ikke vil utfordres mentalt eller intellektuelt når man skal kose seg med julefilmer. Ikke vet jeg.

Ufrivillig komisk er det iallfall, om ikke annet.

• Liker 3
Skrevet

Se Fatman da… den er ikke slik 😊

Anonymkode: 5c36c...c0b

Skrevet

Hahha. Satter her og irriterer med over Next stop, Christmas på tv norge nettopp av de grunnene du nevner.

Skrevet

Se Krampus. den er på netflix nå.

Anonymkode: 6df05...0d7

• Liker 1
Skrevet

Violent Night som er på kino nå er konge 😁 overhode ingen klassisk julefilm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er greia med at så og si hver eneste julefilm har et felles scenario dame møter mann, blir forelsket og happy ever after..? Mann/dame reiser fra storby hjem til familien sin som bor i en mindre amerikansk by, møter en gammel flamme/eks i denne byen blir sammen osv? Zapper glatt forbi, men hvorfor ikke lage litt mer variasjon i steden for samma røkla?🙄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis man sovner midt under en sånn film, og deretter våkner igjen midt under neste film, så skjønner man sannsynligvis ikke at det faktisk er snakk om to vidt forskjellige julefilmer. 🎅 

Er vel prikk like alle sammen... 

Anonymkode: 90afd...d5d

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Mange julefilmer som ikke handler om dette.

Anonymkode: e2db1...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange julefilmer som ikke handler om dette.

Anonymkode: e2db1...6a8

Nevn i fleng?

Anonymkode: 9c495...b83

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nevn i fleng?

Anonymkode: 9c495...b83

Die hard, love actually, elf, grinchen, hjelp det er juleferie, santa, bad santa, julemusteriet på Manhattan, polarekspressen, christmas chronicles 1 og 2, alene hjemme (alle sammen), osv gidder ikke flere 

Anonymkode: 370fe...200

• Liker 7
Skrevet

Last Christmas er skikkelig nydelig, massevis av wham-hits (whats not to love?) og mye humor.

Bad moms 2/ a bad moms Christmas kan også anbefales for de som vil se noe annen en de klisjeene som går på Fem.

Skrevet

hahaha, jeg er sååå enig, alltid samme story.
Når jeg har lyst å se en julefilm fordi jeg synes pynten i filmene er så fin, velger jeg etter den kjekkeste hovedrollen.

• Liker 1
Skrevet

Syns budskapet om at man skal forlate en godt betalt jobb i storbyen og gifte seg med en fyr fra en småby for å bli lykkelig er så utdatert. Nei, gi meg Bad Santa heller 😂

• Liker 3
Skrevet
Kullsyrevann skrev (15 minutter siden):

Syns budskapet om at man skal forlate en godt betalt jobb i storbyen og gifte seg med en fyr fra en småby for å bli lykkelig er så utdatert. Nei, gi meg Bad Santa heller 😂

Bad Santa kan man ihvertfall kjenne seg igjen i:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...