Gå til innhold

Blir kvinner tent av lukten av fittesaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere kvinner som tenner på andre kvinner blir tent av lukten av fittesaften? Det er jo lukten som er fra fittesaften som gjør menn kåte.

Anonymkode: f8991...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bombastisk på at det er lukten som gjør menn kåte.

For min del er det vel så mye det visuelle, og det at fittesaften kanskje indikerer at kvinnen kan være kåt selv, noe som gjør meg kåt og.

Anonymkode: 060bb...7fe

Skrevet

Det handler om dama. Synes det lukter og smaker godt i en seksuell setting med en dame jeg liker. Men blir ikke kåt bare av lukten i seg selv. Noen ganger kan det til og med være frastøtende,f.eks når man går inn på en felles do og kjenner lukten av hun som har vært der før deg 🤢 Kvinner fungerer ulikt uavhengig av legning, men stort sett så fungerer ikke kvinner som tenner på kvinner noe enklere enn kvinner som tenner på menn.

Anonymkode: 8b876...769

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det handler om dama. Synes det lukter og smaker godt i en seksuell setting med en dame jeg liker. Men blir ikke kåt bare av lukten i seg selv. Noen ganger kan det til og med være frastøtende,f.eks når man går inn på en felles do og kjenner lukten av hun som har vært der før deg 🤢 Kvinner fungerer ulikt uavhengig av legning, men stort sett så fungerer ikke kvinner som tenner på kvinner noe enklere enn kvinner som tenner på menn.

Men det kan jo ikke sammenlignes når du går inn på et do rett etter at ei annen har vært der før deg fordi da kan hun ikke vært nyvasket

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det kan jo ikke sammenlignes når du går inn på et do rett etter at ei annen har vært der før deg fordi da kan hun ikke vært nyvasket

Sant nok , men jeg blir ikke kåt på random damer om de er nyvasket heller. Hvis jeg f.eks går inn i en garderobe og det første synet som møter meg er en naken dame så snur jeg meg. Jeg ønsker jo ikke å få en naken damekropp jeg aldri har sett eller har noen interesse av å se trykket på meg. Det er like uinteressant for lesbiske/bidamer som det er for heterofile damer å befinne seg i en garderobe med nakne damer. Man har ingen relasjon til de andre som er der. Kan egentlig sammenlignes med heterofile damer som mottar uoppfordrede dickpicks fra menn.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...