Gå til innhold

Jeg synes det er veldig kjekt å klatre i klatrehall men blir så flau over hvor dårlig jeg er at det stopper meg, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig kjekt å klatre i klatrehall men blir så flau over hvor dårlig jeg er at det stopper meg, noen som har tips til hvordan gi f i hva andre tenker?

Anonymkode: 13c06...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har startet et sted og folk er nok mer fokusert på hvor de selv skal klatre enn å legge merke til din klatrestil og nivå :)

Anonymkode: e3218...fd4

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at klatremiljøet er åpent og inkluderende, selv om folk har ulike ferdigheter og klatrer på ulike nivåer. Hva med å melde deg inn i Happy Climbers, klatrejenter eller liknende på Facebook? Eventuelt melde deg på et kurs for folk som er på samme nivå som deg? Da blir det en sosial og hyggelig opplevelse, du får mulighet til å treffe klatrepartnere, og du vil raskt se at det er plass til alle på klatresenteret ☺️

Anonymkode: 9d21f...19d

Skrevet

Ingen bryr seg om ditt nivå. Folk flest er mest opptatt av seg selv.

Anonymkode: af305...9e8

• Liker 1
Skrevet

Alle har startet et sted. Forsøk å konkurere med deg selv. 

Anonymkode: d9cbf...7a1

Skrevet

Dra til en klatrehall der det er MYE folk. Da vil du se at det er ganske mange andre som heller ikke er gode, så da er det bare å klatre på det du orker og klarer.

Start med de letteste fargene, og bruk gjerne alle takene uavhengig av farge. Det artigste er å komme opp, ikke hvordan du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...