Gå til innhold

Hvor mange dager før julaften vasker dere til julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja lurer på det bare.

Anonymkode: 424e9...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar sikte på å gjøre det første feriedag, 22. desember. Vasker huset hver helg, så det blir aldri veldig ille. 

Anonymkode: 705b8...594

• Liker 1
Skrevet

Vasker etter behov. Vasker aldri til julen.

Anonymkode: a025d...887

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tar bare en vanlig helgevask nå til helga.
Jeg slutta å vaske ned til jul for mange år siden. 
Var alltid sliten og lei til jul. 
Nå velger jeg ut noen få kakesorter og vadker ned til båten 

Anonymkode: f1cd3...aba

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar bare en vanlig helgevask nå til helga.
Jeg slutta å vaske ned til jul for mange år siden. 
Var alltid sliten og lei til jul. 
Nå velger jeg ut noen få kakesorter og vadker ned til båten 

Eh .. vasker ned til våren 😅

• Liker 2
Skrevet

Kommer til å vaske skikkelig  nå i helga. Og tar en "kattevask" av huset 23. Des. Må ha grønnsåpeduft når treet skal inn. 

Anonymkode: ee394...2b6

• Hjerte 1
Skrevet

Har aldri behov for noe spesiell julevask. 

• Liker 2
Skrevet

Vasker ofte, så blir ikke noe voldsomt stor forskjell fra vanlig, men skifter på sengene og tar en shinings lillejulaften, skrubber vaskene, henger opp nye håndklær osv, vasker alle gulv, tørker støv etc.

Anonymkode: ad9fc...854

Skrevet

Samme har jeg lurt på. Vasker vanligvis ca en gang i uka, men tok ikke vasken helga som var. Av den grunn at det skal føles ekstra fint å få vaska før jul.

Tror jeg lander på å vaske rundt den 21-22, og en noe vedlikehold formiddag 23. 

Anonymkode: a8b60...b0d

Skrevet

Vasker etter jul. 

Anonymkode: 9132b...017

• Liker 1
Skrevet

Tar litt og litt siste uka. Orker ikke hele huset samme dag, for gammel blitt . Og så blir det kun lett støvtørk før jeg slenger på juleduker og hiver opp noen nisser . 

Anonymkode: c0971...694

Skrevet

Vasker ganske ofte, så her er aldri skittent, men på lillejulaften skifter vi på alle senger, bytter håndklær på badet, tørker støv, støvsuger og vasker gulv.

Skrevet

Vasker ikke noe spesielt til jul. Vi har det alltid normalt rent, så ikke noen grunn til å skulle gjøre noe ekstra fordi det er jul. ETTER besøket, derimot.... 

Anonymkode: 18bb4...d03

Skrevet

Rydder og vasker før jeg setter opp julepynt, så de blir ofte en gang mellom 15. og 20. desember. Tar absolutt ingen storrengjøring, men støvsuger og drar over gulv og rydder kanskje litt ekstra.

Anonymkode: 412aa...1a5

Skrevet

Rengjøringshjelpen kommer den 22. 

Anonymkode: a0cc8...c1d

Skrevet

Pleier å ta full nedvask til jul hvert år. Nå har vi flyttet inn i ny enebolig som vi pusser opp og har snart fått klart kjøkken, spisestue, stue og tre soverom. Må støvsuge og ta en skikkelig nedvask på de rommene, men resten får være, det får holde med vanlig vask i år. Neste år blir det full nedvask som vanlig.

Skrevet

Har det veldig rent og ryddig alltid, men må likevel vaske litt for å få julestemning.

Tok hovedvask av badet med dampvasker i november. Etter det er det bare vanlig renhold frem til jul-

Resten tas nå i desember, grundig i alle rom, så alt er tipp-topp 🙂

I går tok vi kontoret.

I dag tømte vi kjøleskapet helt og vasket det ned. Nå skal vi straks i gang med gangen.

I morgen tar vi full gjennomgang av soverommet. Stue og kjøkken er planlagt søndag og mandag, pluss vinduspuss.

Vasker vanlig ukevask av badet lille julaften, og vasker over gulvene også da. Det er siste vi gjør 🙂

Ingenting av dette er stress, da vi har hatt juleferie en uke allerede. Gjør det kun for egen kos og hygge sin skyld, jeg liker å stå på og gjøre ting frem til lille julaften. Hadde ikke blitt skikkelig jul her om vi slappet av allerede nå.

Anonymkode: 3732a...115

Skrevet

Tar badet ordentlig i morgen, den 21 blir det støvsuger. Alt annet der i mellom. Helgebesøk kommer 22. så da skal det være rent.  

Anonymkode: 27591...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...