norw Skrevet 16. desember 2022 #21 Skrevet 16. desember 2022 språkpurk skrev (På 14.12.2022 den 20.40): «Jepp! Kan begynne med å hjelpe deg med rettskrivingen.» Da er det jo game over. Neppe det TS spør om, forutsatt at hun ikke er av samme ulla.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #22 Skrevet 16. desember 2022 språkpurk skrev (5 timer siden): Hehe, joda, rent bortsett fra at skrivefeil er litt lettere å rette opp enn lav høyde og skrinn manke.😊 Nesj. Platåsko og tupé. Anonymkode: 7862f...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #23 Skrevet 16. desember 2022 Han skulle jammen hatt en bra profil ellers for at jeg skulle giddet å svare etter å ha fått en sånn startreplikk på engelsk, og ikke engang korrekt engelsk. Jeg hadde svart på norsk, sannsynligvis, noe som "jasså, så hyggelig for deg da. Jeg leter fortsatt ette min fremtidige mann." Og hadde regnet med å ikke høre noe mer... Anonymkode: 47417...819 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #24 Skrevet 16. desember 2022 En dame som tar meg i skrivefeil hadde egentlig vært litt pirrende... 🥰 Anonymkode: b39bf...137 1
språkpurk Skrevet 16. desember 2022 #25 Skrevet 16. desember 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: En dame som tar meg i skrivefeil hadde egentlig vært litt pirrende... 🥰 Anonymkode: b39bf...137 Det er slike sunne holdninger vi i politiet liker. Forbilledlig!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #26 Skrevet 16. desember 2022 språkpurk skrev (1 time siden): Det er slike sunne holdninger vi i politiet liker. Forbilledlig! Men, sitter du dagen lang da og leter febrilsk etter skrivefeil? Tar ikke dette all tiden din? 🫣 og peker du bare på skrivefeilen og sier: FEIL! mens du river av deg håret? Hvis du har hår, da. 🤔 Anonymkode: 7862f...cf0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #27 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men, sitter du dagen lang da og leter febrilsk etter skrivefeil? Tar ikke dette all tiden din? 🫣 og peker du bare på skrivefeilen og sier: FEIL! mens du river av deg håret? Hvis du har hår, da. 🤔 Anonymkode: 7862f...cf0 Det er ikke slik det fungerer. Skrivefeilene oppsøker oss, overalt, og hele tiden. Jeg er bare aspirant, men håret tynnes fort ja. Anonymkode: 37365...42e 1
språkpurk Skrevet 16. desember 2022 #28 Skrevet 16. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men, sitter du dagen lang da og leter febrilsk etter skrivefeil? Tar ikke dette all tiden din? 🫣 og peker du bare på skrivefeilen og sier: FEIL! mens du river av deg håret? Hvis du har hår, da. 🤔 Anonymkode: 7862f...cf0 Du er ny her, skjønner jeg. 😊 Skrivefeil er veldig lett å finne her inne. Du har for eksempel en fire-fem stykker i ditt siste innlegg. Jeg påpeker feil når jeg føler for det og har tid. Og ja, jeg har hår, men det får være i fred.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #29 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke slik det fungerer. Skrivefeilene oppsøker oss, overalt, og hele tiden. Jeg er bare aspirant, men håret tynnes fort ja. Anonymkode: 37365...42e Jeg har løst det med å bli dårligere på rettskriving. Ingenting er så sjarmerende med noen skrivefeil, vel? 😬 Anonymkode: 7862f...cf0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #30 Skrevet 16. desember 2022 språkpurk skrev (1 minutt siden): Du er ny her, skjønner jeg. 😊 Skrivefeil er veldig lett å finne her inne. Du har for eksempel en fire-fem stykker i ditt siste innlegg. Jeg påpeker feil når jeg føler for det og har tid. Og ja, jeg har hår, men det får være i fred. Ååå, men det er en del av sjarmen min, daaaa. Anonymkode: 7862f...cf0 1
språkpurk Skrevet 16. desember 2022 #31 Skrevet 16. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ååå, men det er en del av sjarmen min, daaaa. Anonymkode: 7862f...cf0 Skrivefeil finner jeg sjelden sjarmerende, men jeg blir litt sjarmert av at du synes det er sjarmerende. Rart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå