AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Hittil i år har jeg tjent over 160k (inkl. feriepenger), kan jeg fortsatt få omgjort lån til stipend?? Vet jeg bør spørre Lånekassen, det kommer jeg nok til å gjøre også, men har dårlig erfaring med å ringe dem. Anonymkode: 437cd...0f4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Ja, du er under inntektsgrensa Anonymkode: 3fc3d...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Du behøver ikke ringe Lånekassen hver gang du lurer på noe, det er ganske lett å finne informasjon på nettsidene deres. Inntektsgrensene i 2022 er 199 591 for studenter som mottar støtte i mer enn syv måneder, og 498 977 for de som mottar støtte i syv måneder eller kortere. Det er ikke noe tak på hvor mye studenter i helse- og omsorgssektoren, skole eller barnehage kan tjene. Det betyr at de kan tjene over grensene for inntekt i hele denne perioden, og likevel få gjort om lån til stipend. Anonymkode: cb657...3a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå