AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Gei, Jeg er 45 år og sminker meg ganske lite. Men nå tenker jeg å gjøre noe med det. Hvilke merker er bra, - og hva bør jeg kjøpe? Bruker per nå bare mascara og lipgloss 😅 Anonymkode: 39ecc...194
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Det finnes et uendelig antall merker der ute å velge mellom, til ulike prisklasser og av ulik kvalitet. Jeg ville gått innom en butikk i nærheten av deg som selger sminke og forhørt meg litt om hva de kan anbefale av hudprodukter først. En CC krem som jevner ut hudfargen og beskytter mot sol, en blush og litt pudder gjør underverker. Kanskje trenger brynene også en fiks? Der kan en velge om en vil gå til en salong som steller bryn, eller om en vil bruke et produkt fra butikken til å for eksempel bare børste dem på plass med litt gel. Videre kan en naturlig leppestift med mye fuktighet være fint til hverdags. Øyesminke synes jeg ofte less is more. Lykke til! Anonymkode: af057...15b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er 41, og jeg kjøper bare helt vanlig billig-sminke på Cubus.. Bruker mascara fra L'Oreal, leppestift fra Isadora, litt øyeskygge som eye-liner (Jan Thomas tror jeg?), og om jeg skal noe spesielt, litt pudder fra Isadora. That's it. Anonymkode: 5a859...f50 1
Taluno Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Er i øvre halvdel av 30-årene, og foretrekker ikke se veldig sminket ut. Jeg bruker mest farget ansiktskrem fra LRP, den er flott for huden, og dekker akkurat nok til å ikke se veldig sminket ut. Noen ganger bruker jeg fundation og/eller pudder. Fra LRP. Øyenskygge har jeg kjøpt på H&M og Normal. Mascara bruker jeg L'oreal. Enda ikke funnet en god lipgloss som hår ikke klistrer seg til, så det dropper jeg bare. (tar gjerne i mot tips på det da!) Bruker kun mascara på jobb da.
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er ikke så veldig eksperimentell av meg, så når jeg først liker noe, går jeg ofte for det. Bare minerals er en favoritt hos meg, særlig når det gjelder foundation og concealer. Bruker også bb/cc-krem derfra, som også kan anbefales om man vil bruke noe på huden, men ikke foundation. En slik krem jevner ut og gir litt glød, dekker litt, men ikke så mye. Jeg liker å bruke sminke, men med en naturlig look til hverdags, og da syns jeg dette merket passer meg bra.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Gei, Jeg er 45 år og sminker meg ganske lite. Men nå tenker jeg å gjøre noe med det. Hvilke merker er bra, - og hva bør jeg kjøpe? Bruker per nå bare mascara og lipgloss 😅 Anonymkode: 39ecc...194 Nars foundation, Hulu bronzer i fargen tanned, settingpowder, highlighter. Merkene fra Jeffree Starr, Loreal er bra. Anonymkode: e4fd6...efc
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nars foundation, Hulu bronzer i fargen tanned, settingpowder, highlighter. Merkene fra Jeffree Starr, Loreal er bra. Anonymkode: e4fd6...efc At noen vil støtte Jeffree Star er meg en gåte... Anonymkode: 25b41...1a2 3 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #8 Skrevet 16. desember 2022 kan noen gi meg et tips på en cckrem som absolutt ikke tørker ut huden? Anonymkode: 80c71...934
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): kan noen gi meg et tips på en cckrem som absolutt ikke tørker ut huden? Anonymkode: 80c71...934 Jeg liker godt CC your skin but better fra IT. Den har mye fuktighet, så mye at jeg må bruke litt pudder for å ikke se blank ut i panna og på nesa. Liker å se litt fuktig ut på kinnene. Og til deg som spurte om lipgloss, så vil jeg anbefale å kjøpe en leppestift med mye fuktighet. Da klistrer det seg ikke hår og mat osv. på leppene. Bobbie brown: https://fredrikoglouisa.no/produkt/extra-lip-tint-23g/ Fenty: https://fredrikoglouisa.no/produkt/slip-shine-sheer-shiny-lipstick-28g/?attribute_pa_farge=retro-rose&gclid=CjwKCAiAy_CcBhBeEiwAcoMRHLs3sOBTn2O5dqZIKL0BGzog2LnMczEgERNbLKz202kNtaIJam7MtBoCnJ0QAvD_BwE Anonymkode: af057...15b 1
flusa Skrevet 18. desember 2022 #11 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 1.13): kan noen gi meg et tips på en cckrem som absolutt ikke tørker ut huden? Anonymkode: 80c71...934 Mary kay sin !!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Jeg er 50 og mine absolutte favoritter er: Lumene cc krem, lancome hypnose mascara, clarins lipgloss (eller bare rosebud) , øyebrynsblyant clarins, øyeskygge mac (+ øyeskyggeprimer fra smashbox), Rouge fra Chanel el solpudder fra guerlain avhengig av årstid. Anonymkode: 2952c...876
AprilLudgate Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Lumene og Jane Iredale er rimelig safe 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Bruker forskjellige merker. Alt fra loreal til Chanel. Vedr foundation er CC kremen fra Chanel og It cosmetics fantastiske. Øyenbrynsprodukter fra Anastasia. Primer fra Peter Lee roth, skin to die for. Mascara fra Clarins. Eyeliner fra loreal, de billige er like gode som de dyre. Vedr leppeprodukter er fukt essensielt Øyenskygge bruker jeg alt fra Elf til 50 kr og Charlotte Tilbury til 500. Det viktigste er ikke merket , men at produktet passer din hudfarge og type. Vet at Linda Johansen selger sminke tilpasset en moden hud, kanskje lettest å begynne der hvis man er nybegynner. Anonymkode: a9d58...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå