AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg hadde planlagt å gjøre en balayage med rød glossing før jul for å oppnå kobberrøde highlights, men ble syk og alt er fullbooket. Adhd’n tok overhånd og jeg endte opp med å helfarge håret selv med farge fra butikk, fargekode 5.5. Jeg er mørk (blass) brun fra før, så fargen ble veldig fin, akkurat slik jeg ønsket bunnfargen skulle være (sjokoladebrun med rødskjær). Spørsmålet er bare hvor vanskelig det nå vil bli å oppnå fine, kobberrøde highlights med denne boksfargen i håret? Det gjør jo ikke noe om de ikke blir veldig lyse, og de skal jo være varme uansett? Legger ved bilde av hva jeg kunne tenke meg. Anonymkode: 35b2f...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Er ikke frisør men syns fargen på bildet var nydelig! 🤩 Har du bilde av sånn håret ditt ble med farge 5.5 eller evn før og etter bilde? Hvilke hårfarge brukte du? Anonymkode: aa2b2...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 17.13): Er ikke frisør men syns fargen på bildet var nydelig! 🤩 Har du bilde av sånn håret ditt ble med farge 5.5 eller evn før og etter bilde? Hvilke hårfarge brukte du? Anonymkode: aa2b2...3d8 Ja, ikke sant?! 🫶🏻 Har ikke et godt etterbilde av hvordan håret ble, men synes håret på dette bildet ser prikk likt ut. Var hos en frisør og klipte håret i dag og hun sa at fargen var veldig fin og jevn, så jeg er fornøyd! Brukte L’Oréal sin Excellence Cream i fargen 5.5 Light mahogany brown. Legger ved før-bilde også. TS Anonymkode: 35b2f...b49 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ikke sant?! 🫶🏻 Har ikke et godt etterbilde av hvordan håret ble, men synes håret på dette bildet ser prikk likt ut. Var hos en frisør og klipte håret i dag og hun sa at fargen var veldig fin og jevn, så jeg er fornøyd! Brukte L’Oréal sin Excellence Cream i fargen 5.5 Light mahogany brown. Legger ved før-bilde også. TS Anonymkode: 35b2f...b49 Gosh! Så utrolig nydelig det ble på deg! Ser helproft ut også 😍 Kan du fortelle hvilken større på krølltangen du har brukt og evn hvilke hårprodukter du har for shine og hold? Det der er bare sååå goals! 🤩 Håper du får svar på det du lurer på! Tenkte du å farge med den røde hjemme selv? Hvis du ikke får svar her så stikk innom en frisør å spør der! De pleier å være veldig behjelpelige har jeg opplevd når jeg har stukket innom med spørsmål Anonymkode: aa2b2...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gosh! Så utrolig nydelig det ble på deg! Ser helproft ut også 😍 Kan du fortelle hvilken større på krølltangen du har brukt og evn hvilke hårprodukter du har for shine og hold? Det der er bare sååå goals! 🤩 Håper du får svar på det du lurer på! Tenkte du å farge med den røde hjemme selv? Hvis du ikke får svar her så stikk innom en frisør å spør der! De pleier å være veldig behjelpelige har jeg opplevd når jeg har stukket innom med spørsmål Anonymkode: aa2b2...3d8 Det siste bildet er ikke meg, men fargen på håret er lik Ligner på Dyson-krøller 😅 Jeg skal ikke farge det mer hjemme nå. Bunnfargen er jeg fornøyd med, så jeg får se om jeg får spurt en frisør om det er mulig å oppnå striper slik som i hovedinnlegget. Glemte selvfølgelig å spørre da jeg var hos frisøren i går 🙈 TS Anonymkode: 35b2f...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå