Gå til innhold

Sofaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny sofa :) OG har funnet den! Den sofaen jeg vil ha som ikke koster en flere vitale organer. . .

Denne er det!

Vi har noen gavekort på møbelringen + har ønsket oss flere til jul, så det blir der vi kjøper. Bohus her er det nemlig elendig service på..

HVA SYNES DERE?? Ikke i rødt da, men kanskje lys beige ellernoe. Vi har ikke barn, og skal ikke ha det på de neste fem åra i allefall...

Er microfiber greit å holde rent???

Gleder meg. Den sofaen vi har nå er knekt under på flere steder, og må holdes oppe ved hjelp av stabler med vhs-filmer :grine2: :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OOOps... linken vil ikke fungere jo :sur:

Der er på www.mobelringen.no -> stue -> salonger-stoff -> italsofa mod. I 161 Vinkel

Endret av lumina
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kjempefin! Vi har sett på en tilsvarende på Bohus, bare i mikrofiberstoff. Men tror dessverre ikke vi har plass i stua foreløbig :tristbla:

Skrevet

Sambo sier at det er en veldig bra sofa, og at den er veldig populær (typisk ungdomssofa) Han sier også at bohus har elendig service uansett hvor du går.

Må vel også si at han jobber på møbelringen her i Trondheim, så jeg ikke får noen sinte bohus tilhengere på nakken :ler:

Når det gjelder renhold av microfiber er det ikke noe problem. Vi har det selv, og hvis det blir griset noe er det bare å tørke opp med en gang. Tar ganske lang tid før noe trekker inn i stoffet på en måte :) Det eri alle fall min erfaring!

Skrevet

Bra med innside-information fra møbelringe-folk.. :grine2:

Ja vi er jo unge, i begynnelsen av 20åra (usikker på om jeg kan kalles ungdom ennå?? :klø: ) så sofaen er midt i blinken for oss..

Vi var kjapt innom bohus igår og så på en lignende sofa (sikkert den du mente, KATTAstrofa). Det sto en bohusmann noen meter borte og så bare surt på oss :overrasket: spurte ikke om vi trengte hjelp i det hele tatt... er vel ikke gammel nok til å bli tatt på alvor da.. :sur:

Gikk til møbelringen og der hadde vi ikke sittet i sofaen i mer enn 30 sekunder før det kom en blid og hjelpsom mann. Kjempegreier! Nå har vi i allefall bestemt oss!

Med hva betyr det når det står "Microfiber Ticino" ??

Skrevet (endret)

Det vet jeg ikke, men kan spørre sambo om det når han kommer hjem i kveld :)

Endret av Bentebent
Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke noe nytt å tilføye, jeg er bare enig - kjempefin sofa :)

Skrevet
Med hva betyr det når det står "Microfiber Ticino" ??

Sambo tror det er en type microfiber stoff. Men han er ikke helt sikker. (Han jobber på lageret, ikke som selger)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er helt enig i at det er bedre service hos Møbelringen. Vi har handlet en del der i det siste og fått kjempeservice. Når det gjelder sofaen vi så på, så var nesten samme sofa et par tusenlapper billigere hos Bohus enn hos Møbelringen, men med den servicen vi fikk, så fikk vi mest lyst til å handle hos Møbelringen :)

Skrevet

Her i byen er det motsatt. Dårlig servise på møbelringen, og faktisk litt bedre på bohus. Kjøpe microfibersofa der nå, så skal bli spennende å se hvor lett det er å holde den ren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...