AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Slo nettopp opp med kjæresten min, han maser etter ny sjanse, gråter og skriker osv 4 timer i tlf. sier han ikke kommer til å gi seg. Uheldigvis måtte jeg slå opp før jul. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har noen tips på hva jeg kan gjøre? Jeg orker ikke sutring og masing fra han og jeg vil heller ikke være i et forhold med han. hva skal man gjøre for å få en mann lei en kvinne? Jeg må få han lei og over meg, jeg vil at han skal få en annen dame. Anonymkode: 06a97...4ba
ops2 Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Slutt å snakke med han. Han får nytt håp så lenge du ikke blokkerer han. 16 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Enig med henne over. Si til han at du nå ikke svarer han lengre. At du trenger en periode uten kontakt. Så lar du være å svare / blokkerer Anonymkode: f6f49...e3b 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Du er nødt til å slutte å svare han. Han sier han ikke kommer til å gi seg, det betyr at han ikke respekterer grensene dine eller tar hensyn til hva du vil og hva som er best for deg. Han ringer deg i fire timer å gråter, det er manipulerende! Jeg hadde også en sånn eks og det tok et år før jeg fikk fred, men jeg burde skiftet nummer og ignorert han lenge før.. For hver lille oppmerksomhet og respons du gir han så får han mye mer bensin på bålet til å fortsette også. Anonymkode: 6f56a...215 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Du må slutte å tro at du skal få ham til å være enig med deg ved å snakke og snakke. Han er ikke enig. Men det betyr ikke at du behøver å høre på ham. Kutt kontakten. Anonymkode: 937cf...d87 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er nødt til å slutte å svare han. Han sier han ikke kommer til å gi seg, det betyr at han ikke respekterer grensene dine eller tar hensyn til hva du vil og hva som er best for deg. Han ringer deg i fire timer å gråter, det er manipulerende! Jeg hadde også en sånn eks og det tok et år før jeg fikk fred, men jeg burde skiftet nummer og ignorert han lenge før.. For hver lille oppmerksomhet og respons du gir han så får han mye mer bensin på bålet til å fortsette også. Anonymkode: 6f56a...215 Manipulerende? Han har kjærlighetssorg og er lei seg. Enkelt for den som ikke lenger har følelser, men folk klarer jo ikke skru av følelser over natten. Enkelte er altså så kald at man skulle tro de var født i en fryseboks.. Anonymkode: 46440...d94 9 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Det er ikke din jobb å trøste han. Det har han venner og familie til. Det er ikke din jobb å få han til å komme over deg / bli lei av deg. Jeg antar at du sa fra på en høflig og fin måte. Nå har du sagt ditt, og så sier du at du ikke svarer mer. Og det gjør du heller ikke. Du har ikke gjort noe galt. Det er ingen menneskerett å være kjæreste med deg. Han har mistet deg. Sånn er livet. Anonymkode: 76b33...781 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 Du er den siste som kan trøste ham, og ved å snakke så mye med ham holder du håpet hans i live. " Hun hadde jo ikke snakket så mye med meg om hun ikke var glad i meg lengere " tenker nok han..... Anonymkode: ffebc...f58 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 ops2 skrev (46 minutter siden): Slutt å snakke med han. Han får nytt håp så lenge du ikke blokkerer han. Problemet er at han VIL ha meg og han slutter ikke, og nå siden det nærmer seg helg blir han enda mer ivrig for han er redd jeg skal være med noen andre menn etter drikking på byen, for han tror jeg skal ut å drikke. Anonymkode: 06a97...4ba
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er den siste som kan trøste ham, og ved å snakke så mye med ham holder du håpet hans i live. " Hun hadde jo ikke snakket så mye med meg om hun ikke var glad i meg lengere " tenker nok han..... Anonymkode: ffebc...f58 Problemet er at han har mistet mange venner rundt seg, så han har egt ingen å snakke med lenger. Han trekker seg unna vennene sine. Anonymkode: 06a97...4ba
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at han VIL ha meg og han slutter ikke, og nå siden det nærmer seg helg blir han enda mer ivrig for han er redd jeg skal være med noen andre menn etter drikking på byen, for han tror jeg skal ut å drikke. Anonymkode: 06a97...4ba Svaret er fremdeles: slutt å snakke med han. Blokker nummeret. Ikke ta tlf. Ignorer han. Hilsen person som hadde eks som la igjen lapper i postkassen og oppsøkte foreldrene mine.. Anonymkode: 61949...c2b 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at han har mistet mange venner rundt seg, så han har egt ingen å snakke med lenger. Han trekker seg unna vennene sine. Anonymkode: 06a97...4ba Det er hans eget problem. Ikke ditt ansvar. Anonymkode: 61949...c2b 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 Jeg synes synd på han men samt tror jeg han manipulerer Anonymkode: 06a97...4ba
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 Hvis han er en god person og ikke gjort deg noe vondt. Så synes jeg du kan gi det litt tid å prate med han. Det vil nok synke inn etterhvert siden du er så bestemt. Hvorfor ville du gå? Funnet en ny? Han har panikk og veldig vondt nå. Ikke bare bråkutt og blokk, ingen fortjene det. Iallefall hvis dere var i ett lengre seriøst forhold. Anonymkode: 9e3e1...f44 3
Silva Pluvialis Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slo nettopp opp med kjæresten min, han maser etter ny sjanse, gråter og skriker osv 4 timer i tlf. sier han ikke kommer til å gi seg. Uheldigvis måtte jeg slå opp før jul. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har noen tips på hva jeg kan gjøre? Jeg orker ikke sutring og masing fra han og jeg vil heller ikke være i et forhold med han. hva skal man gjøre for å få en mann lei en kvinne? Jeg må få han lei og over meg, jeg vil at han skal få en annen dame. Anonymkode: 06a97...4ba Hvis han ringer og gråter på telefon i 4 timer så legg på og be han kontakte legevakten. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Ikke ta telefonen. Du hjelper ham ikke ved å snakke med ham, du opprettholder kun håpet. Hvilket er å dra plasteret sakte av. Kutt ut! Anonymkode: 26890...d8a 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Manipulerende? Han har kjærlighetssorg og er lei seg. Enkelt for den som ikke lenger har følelser, men folk klarer jo ikke skru av følelser over natten. Enkelte er altså så kald at man skulle tro de var født i en fryseboks.. Anonymkode: 46440...d94 Det er manipulerende å ringe en som ikke vil ha han tilbake, si at han ikke vil gi seg og ikke respekterer at hun sier nei, og gråte for at hun skal få dårlig samvittighet og ta han tilbake Anonymkode: 6f56a...215 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at han VIL ha meg og han slutter ikke, og nå siden det nærmer seg helg blir han enda mer ivrig for han er redd jeg skal være med noen andre menn etter drikking på byen, for han tror jeg skal ut å drikke. Anonymkode: 06a97...4ba Så han driver med sosial kontroll av deg også og prøver å forhindre at du drar ut og lever livet ditt. Manipulasjon, manipulasjon, manipulasjon! Du må ta hensyn til dine egne behov og ikke hans! Anonymkode: 6f56a...215 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at han har mistet mange venner rundt seg, så han har egt ingen å snakke med lenger. Han trekker seg unna vennene sine. Anonymkode: 06a97...4ba Det er hans eget problem og ikke ditt. Du kan ikke være støttekontakten hans. Du er eksen hans og vil ikke bli sammen med han igjen, da må du skape avstand om han ikke gjør det. Anonymkode: 6f56a...215 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis han er en god person og ikke gjort deg noe vondt. Så synes jeg du kan gi det litt tid å prate med han. Det vil nok synke inn etterhvert siden du er så bestemt. Hvorfor ville du gå? Funnet en ny? Han har panikk og veldig vondt nå. Ikke bare bråkutt og blokk, ingen fortjene det. Iallefall hvis dere var i ett lengre seriøst forhold. Anonymkode: 9e3e1...f44 Mange år men han har ikke behandlet meg bra. Anonymkode: 06a97...4ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå