AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Kjæresten min har gått ned 17 kg pga endring i kosthold og litt sykdom. Nå er han tynn (1,82 høy og 65+ kg) og har blitt beinete. Han har litt muskler i overarmene men jeg kjenner hvert bein i kroppen hans nå, og i natt da jeg satt oppå han og red han fikk jeg vondt i "høna", fordi det ble så hardt mot beinet i hans underliv. Plutselig liker jeg ikke å ha sex med han, og jeg tenner ikke på kroppen hans lengre. Jeg er slank men har mer fett på kroppen enn han. Uff føler meg så fæl som har mistet appetitten på han😐 Han er fornøyd med å ha slanket seg, men synes selv han er for tynn nå og sier han må trene og få muskler. Hva gjør jeg? Anonymkode: 4addc...6bf
feliek54 Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjæresten min har gått ned 17 kg pga endring i kosthold og litt sykdom. Nå er han tynn (1,82 høy og 65+ kg) og har blitt beinete. Han har litt muskler i overarmene men jeg kjenner hvert bein i kroppen hans nå, og i natt da jeg satt oppå han og red han fikk jeg vondt i "høna", fordi det ble så hardt mot beinet i hans underliv. Plutselig liker jeg ikke å ha sex med han, og jeg tenner ikke på kroppen hans lengre. Jeg er slank men har mer fett på kroppen enn han. Uff føler meg så fæl som har mistet appetitten på han😐 Han er fornøyd med å ha slanket seg, men synes selv han er for tynn nå og sier han må trene og få muskler. Hva gjør jeg? Anonymkode: 4addc...6bf BMI på 19,6 er veldig lav BMI og under det anbefalt, så egentlig bør han legge lit på seg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 feliek54 skrev (1 minutt siden): BMI på 19,6 er veldig lav BMI og under det anbefalt, så egentlig bør han legge lit på seg. Ja absolutt. Da han var rundt 80 kg hadde han litt mage men fett og muskler på brystkassen, armene og i lårene som gjorde han myk og god å ha sex med. Nå er alt dette borte, og jeg kjenner bare bein. Ts Anonymkode: 4addc...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Har han spiseforstyrrelse? Anonymkode: 4b4d6...640 4 1
Gjest Vitalogy Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Det er en ærlig sak fra din side, men du skriver sykdom. Først og fremst, hvordan går det med ham? Må starte der.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 Vitalogy skrev (1 time siden): Det er en ærlig sak fra din side, men du skriver sykdom. Først og fremst, hvordan går det med ham? Må starte der. Her skal vi være forsiktig med å fore en som sliter, som legger tråd som sin kvinnelige partner. Er du mann ts, søk hjelp, eller gi deg tid til å bli frisk. Når energien kommer, ta turen på gymmet, og gi deg tid til å lande formen. Skynd deg sakte. Er du hans partner, bli medmennesket på veien. . Anonymkode: 82dd0...c1a 1
AnonymousBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Først og fremst så har kvinnekroppen naturlig mer fett på kroppen, så ikke begynn å sammenligne hverandre. Når det kommer til vekten hans, så virker det som at han ikke har fått god nok oppfølging eller tatt vare på seg selv. Nå vet jeg ikke hvor lang tid de 17 kiloene ble borte på, men dersom sykdom og kosthold er årsaken, virker det farlig. Sliter han mentalt, eller hva tenker han om det selv? Spisevegring? Planer om å trene og spise mer? Som kjæreste selv med en som er veldig mager og ser i utgangspunktet sykelig tynn ut, så blir man veldig redd for at det er noe i gjerdet, men i mitt tilfelle trener han mye og prøver derimot og gå opp i vekt. Jeg råder deg derfor å spørre direkte hva han selv tenker, og det gjør ingenting om du viser at du bryr deg (hvis du gjør det). 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har han spiseforstyrrelse? Anonymkode: 4b4d6...640 Nei Anonymkode: 4addc...6bf
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 Vitalogy skrev (3 timer siden): Det er en ærlig sak fra din side, men du skriver sykdom. Først og fremst, hvordan går det med ham? Må starte der. Det går bra. Han begynte med keto diett og da raste vekten. Ts Anonymkode: 4addc...6bf
AprilLudgate Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går bra. Han begynte med keto diett og da raste vekten. Ts Anonymkode: 4addc...6bf Enkel løsning: slutte på keto. Han kommer sannsynligvis til å legge på seg alt og litt til når han går over på normal mat. Du trenger ikke si «jeg tenner ikke på deg seksuelt», du kan si «den endringen din er for drastisk og ikke sunn i lengda. Men han bestemmer selv. 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Helt legitimt å ikke tenne fysisk på sin partner. Han bør ta seg sammen. Det å trene seg til bra kropp er noe av det enkleste og mest rett frem man kan gjøre. Og å la være er bare latskap. Anonymkode: 27c44...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 Huff denne tråden fikk meg til å bli usikker😢 Jeg er dame på 48kg å 162cm høy. Jeg er lav og petite å redd han jeg driver med tenker det samme som ts gjør.. Han sier han elsker å ha sex med meg å slikt, men redd han tenker jeg er for tynn. Husker han nevnte en gang at en bra vekt for meg hadde vært 50/54 kg å at vi kunne ha trent sammen.. Anonymkode: fcbac...550
Gjest Vitalogy Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Helt legitimt å ikke tenne fysisk på sin partner. Han bør ta seg sammen. Det å trene seg til bra kropp er noe av det enkleste og mest rett frem man kan gjøre. Og å la være er bare latskap. Anonymkode: 27c44...5ae Overforenklet og ensporet.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Enkel løsning: slutte på keto. Han kommer sannsynligvis til å legge på seg alt og litt til når han går over på normal mat. Du trenger ikke si «jeg tenner ikke på deg seksuelt», du kan si «den endringen din er for drastisk og ikke sunn i lengda. Men han bestemmer selv. Han føler seg friskest når han spiser ketogent sier han Ts Anonymkode: 4addc...6bf
AprilLudgate Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han føler seg friskest når han spiser ketogent sier han Ts Anonymkode: 4addc...6bf Det er kjempebra for ham, men han har for lavt næringsinntekt med den vekten. Den høyden og den vekten på en mann som ikke er født med veldig høy forbrenning er mer en spiseforstyrrelse for noen som har normal/lav forbrenning. Blir jo som en naturlig tynn person som sliter skikkelig med å gå opp i vekt skulle spist fetediett for å legge på seg 30 kg. Han må justere kostholdet. Og jeg ville spurt ham mer om hvordan han egentlig har det, det høres ikke friskt ut i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Han er fortsatt inne på grønt område i BMI-diagramet, men bare så vidt. Jeg tror trening, allsidig av flere muskler, er en god idé ja men at treningen må følges opp av mer mat for å bygge musklene. Anonymkode: e5fe8...b0d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han er fortsatt inne på grønt område i BMI-diagramet, men bare så vidt. Jeg tror trening, allsidig av flere muskler, er en god idé ja men at treningen må følges opp av mer mat for å bygge musklene. Anonymkode: e5fe8...b0d Han klarer ikke å spise mer fordi han har ikke matlyst etter han begynte på keto. Han spiser ofte dagens første måltid langt ut på dagen. Ts Anonymkode: 4addc...6bf
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han klarer ikke å spise mer fordi han har ikke matlyst etter han begynte på keto. Han spiser ofte dagens første måltid langt ut på dagen. Ts Anonymkode: 4addc...6bf Keto og manglende matlyst. Kjør i han B vitaminer, D3 og omega 3. Samt doser med aminosyrer. Mannen må kombinere keto med styrketrening. Samt HIT cardio. Han skal passe seg vel for å få under 10 i fett%. Da detter testo og kroppen begynner å spise seg selv. Har en kollega innen treningsbransjen, som har hatt lav fett% i mange år. Han ser ut som en som har skippet beindagen, på tross av mye trening. Så, en sjekk av helsa kan være et tips. Før han er inne i en nedtur på ulike parameter. The D. Anonymkode: 82dd0...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 Hvor gammel er han? Han har jo nesten vekten til en tenåring! Sønnen min er 185cm og 62 kg, og han er omtrent bare skinn og bein! En voksen mann burde jo veie litt mer. Anonymkode: c9f49...30f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er han? Han har jo nesten vekten til en tenåring! Sønnen min er 185cm og 62 kg, og han er omtrent bare skinn og bein! En voksen mann burde jo veie litt mer. Anonymkode: c9f49...30f Glemte å skrive at sønnen min er 14, så for en tenåring er ikke vekten unormal - men for en voksen mann litt vel tynt. Anonymkode: c9f49...30f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå