AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg var i går og skiftet hjulageret høyre bak - feil på ABS. Det har vært en intens lyd der siden lørdag. Akkurat som noe skraper. Lyden var ikke der i dag, men ABS og VSC lampen lyste i dag igjen.. Hva er grunnen? Jeg skiftet hjulageret i går på verkstedet Anonymkode: 1e0d0...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Da skal du dra dit du fikk gjort jobben, og klage. Kan være hva som helst, og ulyd er det siste man skal høre når noe er blitt reparert på et godkjent verksted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 tdm900 skrev (1 time siden): Da skal du dra dit du fikk gjort jobben, og klage. Kan være hva som helst, og ulyd er det siste man skal høre når noe er blitt reparert på et godkjent verksted. Ulyden hører jeg ikke i dag, men skal kjøre oppom hos de i morgen å klage… Men kan man egt kjøre med den bilen da? Anonymkode: 1e0d0...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Det er jo noen funksjoner som ikke er som de skal, når det lyser lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 Da skal de få høre det fra meg i morgen Anonymkode: 1e0d0...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 14. desember 2022 #6 Del Skrevet 14. desember 2022 Det er nok feil på abs sensoren i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. desember 2022 #7 Del Skrevet 17. desember 2022 Er det Volvo V70 Så er det en ABS Ring best å få lest ut feilkode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 17. desember 2022 #8 Del Skrevet 17. desember 2022 Er det ABS-ring integrert i lageret? Jeg vil tro det er et defekt lager som er montert, eller feilmontert lager. Alternativt har ABS sensor/ring blitt skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Del Skrevet 17. desember 2022 Har testet bilen ett par ganger nå. Enkelte ganger så lyser den, men idet jeg skal kjøre så slutter den å lyse. Inneimellom lyser den ikke når jeg starter bilen, men så plutselig lyser den… Anonymkode: 1e0d0...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #10 Del Skrevet 18. desember 2022 Kan anbefale deg å få sjekket EGR-ventilen. Anonymkode: 0bb0d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå