Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ødelagt så mye for meg på så mange måter! Lyver til meg og flere andre, lyver om hva jeg skal ha sagt og hva jeg føler. Ødelegger mine relasjoner med andre mennesker. Og samtidig spiller hun på at hun er så ærlig?

Er så gudsjarmelig lei av dette mennesket og renkespillet hennes nå!

Aaaaarrrrgggghhh!!!!! Måtte bare spy ut et sted!

🤮

Anonymkode: 14324...670

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det du skrev her foran deg og be henne komme over for en prat.

Skrevet
MortenMunkholm skrev (6 minutter siden):

Ha det du skrev her foran deg og be henne komme over for en prat.

Nei. Jeg har forsøkt å snakke med henne før og hun bortforklarer alt med tusen andre løgner hver gang.

Må bare manne meg opp til å kutte av kontakten.

• Hjerte 1
Skrevet

Men du lyver jo også, om du har kalt henne for venninne samtidig som du er så forbanna på henne... Du er jo ganske uærlig selv om du misliker noen å fortsetter være venner og kalle dem for venninne. 

Anonymkode: 50eb5...f97

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg har forsøkt å snakke med henne før og hun bortforklarer alt med tusen andre løgner hver gang.

Må bare manne meg opp til å kutte av kontakten.

Enkelt. Du kutter kontakten. Forsvinner ut av hennes liv, just like that. Har gjort det før med giftige venner. Noen har prøvd å spørre om hva som skjer, lar bare være å svare. Er kanskje ei kald bitch der, men livet er for kort til å være med "venner" og godta all slags greier folk har for seg.

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men du lyver jo også, om du har kalt henne for venninne samtidig som du er så forbanna på henne... Du er jo ganske uærlig selv om du misliker noen å fortsetter være venner og kalle dem for venninne. 

Herregud 😂 Ta deg ei bolle. 

Anonymkode: 0f53f...029

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå tar du ting fullstendig ut av sammenheng, og nei jeg lyver ikke. Slikt kaster jeg ikke bort min tid på.

• Liker 1
Skrevet
Ford3000 skrev (22 minutter siden):

Enkelt. Du kutter kontakten. Forsvinner ut av hennes liv, just like that. Har gjort det før med giftige venner. Noen har prøvd å spørre om hva som skjer, lar bare være å svare. Er kanskje ei kald bitch der, men livet er for kort til å være med "venner" og godta all slags greier folk har for seg.

Enig. Blir nok til at jeg gjør det ja.

Skrevet

Men da kutter du henne ut da . Enkelt og greit. 
Stille og rolig uten drama. 
La være å ta kontakt eller omgå henne , ingen meldinger eller tlfprat 

Anonymkode: 827a9...974

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Åherregud ikke ta ting ut av konteksten her! Det er ikke det hu snakker om

Anonymkode: 137b6...c1e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også en sånn venninne! Slang veldig mye driit, løy ekstremt mye, skulle få meg til å føle meg dum, skulle ta valgene mine over meg, fortalte mine hemmeligheter til andre… 

Si det akkurat som det er at du ikke gidder mer! Det gjorde jeg… hu ble forbanna, men det dreit jeg i! Beste jeg har gjort i hele mitt liv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg hadde også en sånn venninne! Slang veldig mye driit, løy ekstremt mye, skulle få meg til å føle meg dum, skulle ta valgene mine over meg, fortalte mine hemmeligheter til andre… 

Si det akkurat som det er at du ikke gidder mer! Det gjorde jeg… hu ble forbanna, men det dreit jeg i! Beste jeg har gjort i hele mitt liv 

Så bra at du kom deg unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...