AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Noen andre som har det sånn? Kona mi sier rett ut at hun tenner på at jeg forteller om planer for oppussing eller rydding eller hagearbeid. Hun kaster seg over meg hvis vi er alene når jeg forteller at jeg skal rydde kjelleren, og blir plaskvåt når vi snakker om planer for neste oppussingsprosjekt. Jeg synes det er helt supert, hun driter i roser og smykker, men tar jeg på meg arbeidsbuksa for å bygge en vegg så er hun klar. Hun sier selv at hun ikke helt skjønner hvorfor dette gjør henne så kåt, og det er ikke alltid vi får gjort noe med det pga unger og tidspress. Men jeg er godt fornøyd med å slippe å skrive kjærlighetsbrev og gi gaver for at hun skal være happy, siden jeg er ganske handy og liker å jobbe med sånne prosjekter. Vi har vært sammen i 17 år. Anonymkode: c38a3...49d
AnonymousBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Alle tenner vi på ulike ting, finnes ikke fasitsvar.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som har det sånn? Kona mi sier rett ut at hun tenner på at jeg forteller om planer for oppussing eller rydding eller hagearbeid. Hun kaster seg over meg hvis vi er alene når jeg forteller at jeg skal rydde kjelleren, og blir plaskvåt når vi snakker om planer for neste oppussingsprosjekt. Jeg synes det er helt supert, hun driter i roser og smykker, men tar jeg på meg arbeidsbuksa for å bygge en vegg så er hun klar. Hun sier selv at hun ikke helt skjønner hvorfor dette gjør henne så kåt, og det er ikke alltid vi får gjort noe med det pga unger og tidspress. Men jeg er godt fornøyd med å slippe å skrive kjærlighetsbrev og gi gaver for at hun skal være happy, siden jeg er ganske handy og liker å jobbe med sånne prosjekter. Vi har vært sammen i 17 år. Anonymkode: c38a3...49d Dette er noe av det rareste jeg har lest. Tuller du? Men fint for deg om du er flink til det da og det funker for dere! Anonymkode: ad7d0...578
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Jeg tenner ikke sånn direkte, men kjenner at jeg blir ekstra tiltrukket av mannen når han viser interesse, initiativ og handlekraft, ja. En handy mann som faktisk gjør noe, er ekstremt mye mer sexy enn en som ligger på sofaen og spiller PS. Jeg skjønner kona di!😍 Anonymkode: 9181b...0a9 6 1 1
Andro Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Tror det er ganske alminnelig at man i alle fall ikke tenner på latskap. Ingen mann har noen sinne blitt skutt mens han tok oppvasken, har jeg hørt 😉 Carry on with the good work! Min fetisj er lukta av motorsageksos og følelsen av en solid kropp i ullgenser med sagflis. Dersom man føler seg alene om å ta ansvar hjemme føler man ikke for å dele intimitet med noen heller. Den mannen som vasker stuetaket eller maler garasjen kan påregne en langt mer imøtekommende partner enn den mannen som har grodd fast foran tv-en og spør om maten snart er klar. Spoiler 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 16 minutter siden, Andro said: Tror det er ganske alminnelig at man i alle fall ikke tenner på latskap. Ingen mann har noen sinne blitt skutt mens han tok oppvasken, har jeg hørt 😉 Carry on with the good work! Min fetisj er lukta av motorsageksos og følelsen av en solid kropp i ullgenser med sagflis. Dersom man føler seg alene om å ta ansvar hjemme føler man ikke for å dele intimitet med noen heller. Den mannen som vasker stuetaket eller maler garasjen kan påregne en langt mer imøtekommende partner enn den mannen som har grodd fast foran tv-en og spør om maten snart er klar. Hide contents Tror du har mye rett, men her er vi litt late begge to. Så skal ikke så mye til for å heve standarden... Når HUN har grodd fast i sofaen foran TV'n blir jeg dagens helt om jeg smører en brødskive og serverer + fyrer opp i ovnen. Behøver ikke å bygge om huset, akkurat... Men ja, scorer mer på å mekke i stand en traktor, få liv i uvillige snøfresern før vi snør ned, eller noe annet hun kanskje ikke ville fikset selv uansett. Jo mer arbeidskledd, svett og møkkete jeg kommer inn fra utført oppdrag, jo bedre, har jeg skjønt. Du er sikkert litt som min fru. Bra type dame, mao... Anonymkode: d67aa...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Her er det nok å bare tømme oppvaskmaskina... Anonymkode: 25821...365
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 visp skrev (58 minutter siden): Sucker Så du gikk på den?? Hva mener du? Vi har sex omtrent annahver dag, og hun er ivrig og tydelig gira. Hun sier det selv også, og viser med hele seg at hun blir kåt. Er ikke noe som er negativt med dette for meg? Anonymkode: c38a3...49d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her er det nok å bare tømme oppvaskmaskina... Anonymkode: 25821...365 Jeg synes det er enda hottere med en mann som kan fylle opp oppvaskmaskin og sette den på 🤤🤤(eller kleesvask for den del, nais) (men for all del, alle huslige plikter han kan gjøre er tennende. Kan han i tillegg snekkere, kjøre traktor osv ja da er det bare velstand) Anonymkode: 2bb89...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 Jeg er kvinne og er også sånn. Sinnsykt sexy med mann i arbeidsklær som gjør noe fornuftig og som er flink med hendene. Blir ikke mer mann enn det. Anonymkode: 6e92b...62f 1
Snok1 Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er kvinne og er også sånn. Sinnsykt sexy med mann i arbeidsklær som gjør noe fornuftig og som er flink med hendene. Blir ikke mer mann enn det. Anonymkode: 6e92b...62f Mener du å gjøre noe fornuftig eller å gjøre noe praktisk. Man trenger nemlig ikke arbeidsklær for å gjøre noe fornuftig. Man kan for eksempel skrive en voldtektsdom i dress.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Smart dame. Skal prøve det trixet på mannen her og, se om har gjør litt mer husarbeid da. Takk for tipset. Anonymkode: a26cb...411
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Snok1 skrev (11 timer siden): Mener du å gjøre noe fornuftig eller å gjøre noe praktisk. Man trenger nemlig ikke arbeidsklær for å gjøre noe fornuftig. Man kan for eksempel skrive en voldtektsdom i dress. Hun mener vel at arbeidsklærne i seg selv ikke nødvendigvis er sexy, men når han gjør noe fornuftig med hendene mens han har på arbeidsklær så blir det sexy. Anonymkode: 0a7d0...da8 1
ClausSaus Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 12.05): Noen andre som har det sånn? Kona mi sier rett ut at hun tenner på at jeg forteller om planer for oppussing eller rydding eller hagearbeid. Hun kaster seg over meg hvis vi er alene når jeg forteller at jeg skal rydde kjelleren, og blir plaskvåt når vi snakker om planer for neste oppussingsprosjekt. Jeg synes det er helt supert, hun driter i roser og smykker, men tar jeg på meg arbeidsbuksa for å bygge en vegg så er hun klar. Hun sier selv at hun ikke helt skjønner hvorfor dette gjør henne så kåt, og det er ikke alltid vi får gjort noe med det pga unger og tidspress. Men jeg er godt fornøyd med å slippe å skrive kjærlighetsbrev og gi gaver for at hun skal være happy, siden jeg er ganske handy og liker å jobbe med sånne prosjekter. Vi har vært sammen i 17 år. Anonymkode: c38a3...49d Helt normalt. Kvinner har faktisk en tendens til å tenne på menn med kompetanse og handlekraft. Forøvrig også vanlig at samme effekt ikke inntreffer dersom slikt arbeid er noe hun må mase seg til… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå