AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Snakket med noen venner om dette og virket som normalen var å tippe for noen tusenlapper i året. Driver de fleste med dette? Har tenkt dette er mennesker med god råd som tipper da de har råd til å gi bort så mye penger hvert år.. Men vennegjengen er en god blanding av mennesker med god og lav lønn. Jeg har aldri tippet, tenker man bare sløser. Det er så få som vinner at det er jo ikke noe vits? Anonymkode: 059f7...227
c_buk Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakket med noen venner om dette og virket som normalen var å tippe for noen tusenlapper i året. Driver de fleste med dette? Har tenkt dette er mennesker med god råd som tipper da de har råd til å gi bort så mye penger hvert år.. Men vennegjengen er en god blanding av mennesker med god og lav lønn. Jeg har aldri tippet, tenker man bare sløser. Det er så få som vinner at det er jo ikke noe vits? Anonymkode: 059f7...227 Mitt inntrykk er at det er de med dårlig råd som tipper. Folk med god råd investerer heller. Men har ikke noe grunnlag for det annet enn at det var mitt inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Det er vel håpet som gjør at de gidder. Og litt spenning i hverdagen. Og noen vinner jo av og til. Men jeg ville jo ikke akkurat anbefale det hvis målet er å gjøre en god investering. Anonymkode: 31601...4f0
Gjest takinova Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Det dreier seg om drømmen. Om man aldri spiller kan man heller ikke drømme om å vinne.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Snakket med noen venner om dette og virket som normalen var å tippe for noen tusenlapper i året. Driver de fleste med dette? Har tenkt dette er mennesker med god råd som tipper da de har råd til å gi bort så mye penger hvert år.. Men vennegjengen er en god blanding av mennesker med god og lav lønn. Jeg har aldri tippet, tenker man bare sløser. Det er så få som vinner at det er jo ikke noe vits? Anonymkode: 059f7...227 Vits og vits, for noen uker siden var det en tysker som vant ca 1300 millioner kroner i eurojackpot. Det kunne like godt vært jeg som vant den dagen. Bare den tanken er spennende nok til at jeg orker å spytte inn 50 kr i uka på det. Så selv om sjangsen er astronomisk liten for at jeg vinner, så er den større enn de som ikke tipper 🤪. Orker ikke bruke mye penger på lotto, har en rekke med de samme tallene hver gang. De få tusen som går til tipping i året er en liten pris å betale for sjangsen til å vinne summer på opp til 1300 millioner. Anonymkode: 9620d...7d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå