becki Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Er det fler en meg som har opplevd svindel fra annonser på TikTok? Så en Airwrap som skal style håret mens man tørker det, og bestemte meg for å bestille en i gave. Kjøpet gikk fort gjennom Klarna, og fikk bestillingsordre. Men dagene gikk og fikk ikke noe Mail om at pakken er på vei eller noe. Nå kom purring fra Klarna i posten.. Med varenavn som ser ut som eoejrvshdyrilrnrvdhdjk. Butikken det ble bestilt fra het Oslobutikk.com, men det er ingen side som heter det😖 Så da har jeg veldig sannsynlig blitt svindlet for 599kr. Noen andre? Legger med bilde av hvordan jeg ca husker den så ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Du tar kontakt med Klarna - det er i det minste en fordel med å bruke dem, og det er at de kan hjelpe deg i slike tilfeller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Reklamer på instagram og tinder er bare svindel ja. I verste fall får du ikke noe produkt, i beste fall får du en billig Kina kopi to måneder senere. Når prisen er for godt til å være sant så er det alltid svindel. Ekte air wrap koster mange tusen kroner Anonymkode: a01b8...41d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Meste at det du ser på tik tok får du kjøpt på wish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 Med det butikknavnet burde det ha ringt ei bjelle.... Anonymkode: 7931d...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 15. desember 2022 #6 Del Skrevet 15. desember 2022 Du er ikke svindlet før du har betalt, men du er blitt forsøkt svindlet. Jeg har bestilt via en annonse i SoMe en gang, men jeg sjekket opp butikken først. Fikk produktet etter 5-6 uker. Men om du tror du ikke vil få produktet, så melder du bare inn til Klarna at det er noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå