AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Hei, må bare lufte ut noen vonde tanker. Har vært sammen med typen ca 1 år nå. Da vi hadde vært sammen 4-5 mnd la jeg merke til hvor mye han ser på andre jenter. Eksempel: vi var på en fest, da kom det to fine jenter inn. Jentene gikk ut på veranderen og han gikk rett ut til dem (kjenner dem ikke sånn). Etter de kom inn, beglodde han ho ene i flere minutter, bodyscannet henne + ho andre. Så tydelig på rompa dems når de stod oppe. Jeg og de andre jentene satt i hver sin side av sofaen. Det endte med at ho ene jenta som han beglodde veldig sa «du må heller ta å smile til jenta di» til typen min (for ho merka det). Alså Han ENSA meg ikke på flere minutter før han endelig så bort på meg etter hun sa det. Syns det var så ydmykende og respektlaust, og vondt. andre ting er at han ofte snudde seg etter andre jenter/kelnere på danskebåten/resturantene og bodyscannet dem ÅPENLYST foran meg. Dette har skjedd flere ganger. Den ene gangen reiste jeg meg å gikk fordi det var så nedverdigende. det har også vært slik når vi har vært på butikken at han snur seg etter jenter som går forbi foran meg. når jeg tok dette opp med han forteller han at det var en vane fra da han var singel, og at han ikke tenkte over at det var slik han holdt på. Han nektet ikke på at han gjorde dette, og sa flere ganger unnskyld han skulle skjerpe seg. Han forteller også at det ikke betydde noen ting, og at ingen kan måles med meg uansett. jeg ser også kjekke gutter, men jeg beglor eller bodyscanner ikke gutter - spesielt ikke foran typen. Han har så å si sluttet med dette nå ivertfall når han er rundt meg. Det synes jeg er bra. Men problemet er: jeg kjenner jeg får en klump i magen hver gang vi er ute, for jeg er redd det skal skje igjen. Jeg føler meg rett å slett ikke god nok, og ikke spesiell nok for han. Jeg syns det er så ydmykende og respektlaust. Klarer liksom ikke slappe av, Det har brent seg fast i minnet. Har dere noen tips? Gjør deres mann/dame det? Han har vist endring… edit: har hatt tidligere type som var utro x ganger. Går til psykolog. -j26 Anonymkode: 5e6a6...e58 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Min eks gjorde det, men han nektet for at han gjorde det og lagde voldsomt drama om jeg kommenterte det. Ja, det er flaut og nedverdigende å gå sammen med en mann som glor på andre damer. Jeg er glad han er en eks. Anonymkode: be561...432 11 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Jeg tenker også på de andre damene, som blir redusert til sikleobjekt. Hadde en mann åpenlyst siklet på meg mens han gikk sammen med dama si, så ville han ha fått hørt noen sannhetsord. Anonymkode: d160d...9c1 3 2
mannemannen Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men problemet er: jeg kjenner jeg får en klump i magen hver gang vi er ute, for jeg er redd det skal skje igjen. Jeg føler meg rett å slett ikke god nok, og ikke spesiell nok for han. Jeg syns det er så ydmykende og respektlaust. Klarer liksom ikke slappe av, Det har brent seg fast i minnet. Har dere noen tips? Gjør deres mann/dame det? Han har vist endring… Det handler ikke om å være god nok. Det handler om variasjon. Vakre damer kommer i all slags former(bortsett fra feit), får vi en av dem liker vi fortsatt andre. Ingen dame er den perfekte dame. Det finnes alltid mange andre damer med andre karakter og utseendemessige trekk som også er interessante. Vi kan like lave damer med brunt hår og brune øyner, men så ser vi en høy blond kvinne med blå øyner og fine lange slanke ben og vi liker henne og. Det er ikke at en av dem er bedre enn den andre, begge er bra. Jeg skjønner at du finner dette irriterende, og du får selv velge hva du vil godta. Jeg ville bare si at det har ingenting om at du ikke er god nok eller spesiell nok å gjøre 1 2
Gjest Paramount Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Leste bare første avsnitt, typen er fullstendig uten sosiale antenner. Du sitter ikke og glaner på folk, spesielt ikke når formålet står skrevet i panna.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 Mest sannsynligvis har han nå laget et sår og en uro i deg som er vanskelig å bli kvitt. Jeg hadde nok selv ikke greid å være sammen med en sånn type. Anonymkode: 6cb24...9f0 6 2
MortenMunkholm Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Hvorfor gidder du å fortsette med en sånn fyr? Sjansen for at han blir eller er utro, er stor. Henger igjen fra da han var singel? Han er ikke singel nå. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 mannemannen skrev (1 time siden): Det handler ikke om å være god nok. Det handler om variasjon. Vakre damer kommer i all slags former(bortsett fra feit), får vi en av dem liker vi fortsatt andre. Ingen dame er den perfekte dame. Det finnes alltid mange andre damer med andre karakter og utseendemessige trekk som også er interessante. Vi kan like lave damer med brunt hår og brune øyner, men så ser vi en høy blond kvinne med blå øyner og fine lange slanke ben og vi liker henne og. Det er ikke at en av dem er bedre enn den andre, begge er bra. Jeg skjønner at du finner dette irriterende, og du får selv velge hva du vil godta. Jeg ville bare si at det har ingenting om at du ikke er god nok eller spesiell nok å gjøre Forskjell å syns andre er fine og kjekke, det er jo hva man gjør med det. Anonymkode: 5e6a6...e58 4
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 Er nok en uvane han har, tror likevel han synes du er bra nok. Kanskje han lærer seg å bli mer diskré etterhvert
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, må bare lufte ut noen vonde tanker. Har vært sammen med typen ca 1 år nå. Da vi hadde vært sammen 4-5 mnd la jeg merke til hvor mye han ser på andre jenter. Eksempel: vi var på en fest, da kom det to fine jenter inn. Jentene gikk ut på veranderen og han gikk rett ut til dem (kjenner dem ikke sånn). Etter de kom inn, beglodde han ho ene i flere minutter, bodyscannet henne + ho andre. Så tydelig på rompa dems når de stod oppe. Jeg og de andre jentene satt i hver sin side av sofaen. Det endte med at ho ene jenta som han beglodde veldig sa «du må heller ta å smile til jenta di» til typen min (for ho merka det). Alså Han ENSA meg ikke på flere minutter før han endelig så bort på meg etter hun sa det. Syns det var så ydmykende og respektlaust, og vondt. andre ting er at han ofte snudde seg etter andre jenter/kelnere på danskebåten/resturantene og bodyscannet dem ÅPENLYST foran meg. Dette har skjedd flere ganger. Den ene gangen reiste jeg meg å gikk fordi det var så nedverdigende. det har også vært slik når vi har vært på butikken at han snur seg etter jenter som går forbi foran meg. når jeg tok dette opp med han forteller han at det var en vane fra da han var singel, og at han ikke tenkte over at det var slik han holdt på. Han nektet ikke på at han gjorde dette, og sa flere ganger unnskyld han skulle skjerpe seg. Han forteller også at det ikke betydde noen ting, og at ingen kan måles med meg uansett. jeg ser også kjekke gutter, men jeg beglor eller bodyscanner ikke gutter - spesielt ikke foran typen. Han har så å si sluttet med dette nå ivertfall når han er rundt meg. Det synes jeg er bra. Men problemet er: jeg kjenner jeg får en klump i magen hver gang vi er ute, for jeg er redd det skal skje igjen. Jeg føler meg rett å slett ikke god nok, og ikke spesiell nok for han. Jeg syns det er så ydmykende og respektlaust. Klarer liksom ikke slappe av, Det har brent seg fast i minnet. Har dere noen tips? Gjør deres mann/dame det? Han har vist endring… edit: har hatt tidligere type som var utro x ganger. Går til psykolog. -j26 Anonymkode: 5e6a6...e58 Jeg hadde helt ærlig ikke klart å være sammen med en sånn mann! At de legger merke til andre er en ting men å beglo og gjøre sånt i tilegg forann deg, NEI! Det er respektløs! Har du fortalt han hva du har opplevd før? Om han ikke forstår at det virkelig setter i gang vonde følelser hos deg og bare fortsetter må du se deg etter en annen som fortjener deg! Anonymkode: be7d1...813 5 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Det er veldig respektløst av han. Tror desverre du har fått deg nok en dårlig mann med belegg for å være utro, for en mann som verdsetter forholdet sitt og dama si oppfører seg ikke sånn Du fortjener mye bedre! Anonymkode: 97ca8...493 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er veldig respektløst av han. Tror desverre du har fått deg nok en dårlig mann med belegg for å være utro, for en mann som verdsetter forholdet sitt og dama si oppfører seg ikke sånn Du fortjener mye bedre! Anonymkode: 97ca8...493 Så alle menn som ikke har en 9’er eller 10’er dame kommer til å være utro? Så man skal ikke kunne erkjenne at det finnes mer attraktive damer enn det man selv har? Og skal ikke DU som kvinne også kunne erkjenne at det finnes mer attraktive damer enn deg? Hvorfor tror du at fyren har sjangs på mer attraktive damer? Det har han neppe. Hva er det å frykte? Jeg ser på deilige damer hele tiden jeg. Fruen har ingen problemer med det fordi hun knytter ikke sin selvverdi opp i at jeg liksom skal synes hun er den eneste i verden. Det er hun ikke. Og det er ikke det et forhold handler om uansett. Vi nyter begge andre folk. Det er bare sunt. Noe annet vitner bare om lav selvtillit, og bekreftelsesbehov. Anonymkode: 3d049...72f 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 Min eks gjorde det, men han stirret på andre menn, ikke kvinner. Derav eks. Anonymkode: 3351e...159 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så alle menn som ikke har en 9’er eller 10’er dame kommer til å være utro? Så man skal ikke kunne erkjenne at det finnes mer attraktive damer enn det man selv har? Og skal ikke DU som kvinne også kunne erkjenne at det finnes mer attraktive damer enn deg? Hvorfor tror du at fyren har sjangs på mer attraktive damer? Det har han neppe. Hva er det å frykte? Jeg ser på deilige damer hele tiden jeg. Fruen har ingen problemer med det fordi hun knytter ikke sin selvverdi opp i at jeg liksom skal synes hun er den eneste i verden. Det er hun ikke. Og det er ikke det et forhold handler om uansett. Vi nyter begge andre folk. Det er bare sunt. Noe annet vitner bare om lav selvtillit, og bekreftelsesbehov. Anonymkode: 3d049...72f Selvfølgelig er det alltid noen som er finere eller kjekkere. Men det handler jo om respekt ovenfor partneren man er med, og gjøre slik åpenlyst er ikke greit. Hvis du er likedan som ovenfor, så er det bra fruen din tolerer det da, sikkert ikke så mange som hadde funnet seg i det med mindre det er noe man er enig om er ok. Anonymkode: 5e6a6...e58 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe annet vitner bare om lav selvtillit, og bekreftelsesbehov. Det er jo de som glor som har bekreftelsesbehov! De må hele tiden sjekke om det er andre og bedre der ute og hvor mye oppmerksomhet man kan få fra de. I tillegg er det faktisk ikke folkeskikk å glane sånn. Anonymkode: be561...432 7
Diry72 Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Ikke gjør det til noe mere enn det er, betraktning av andre vakre kvinner. Det betyr ikke at mannen din nødvendigvis vil være utro, men at han ser noe vakkert. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 Han mangler sosiale antenner, dette skulle han selvfølgelig ha skjønt. Det er mangel på respekt. Når man er sammen med partner, er oppgaven å få dem til å føle seg elsket. Det er hva jeg vil at min partner skal føle. Hvis han selv ikke hadde sett på dette som sitt oppdrag, men var så sosialt tilbakestående at han beglodde andre damer mens jeg var der, ville jeg gått, for er én sosial antenne knekt, er de fleste andre det og. Da er fokuset deres feil. Har ingen god erfaring med menn som mangler sosiale antenner. Det viser seg alltid i andre settinger og man blir gående og oppdra dem i noe de skulle ha skjønt selv. Alle ser pene folk, men bare neper mister totalt kroppskontroll av å se et flott eksemplar av det motsatte kjønn. Anonymkode: 0dee3...ded 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 Ta det med ro. Alle menn kikker. Han er mann. Han var ærlig og sa unnskyld. Høres ut som det er deg hsn vil ha. Og står ingenting i innboksen ditt som får meg til å tro at han nødvendigvis vil være utro. Uansett hva kaklegjengen her måtte mene. Anonymkode: 892ec...658 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ta det med ro. Alle menn kikker. Han er mann. la meg ordne denne for deg. Alle kikker. Du vet det bare ikke fordi kvinner flest har bedre sosiale antenner enn menn. Vi glor ikke, vi ser, og lar det bli med det, av respekt for kjæresten. Og kvinner forventer av mannen det hun forventer av seg selv. Respekt for partner. Menn er menn holder ikke lenger. Slutt å skylde på kjønnet deres. Anonymkode: 0dee3...ded 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta det med ro. Alle menn kikker. Han er mann. Han var ærlig og sa unnskyld. Høres ut som det er deg hsn vil ha. Og står ingenting i innboksen ditt som får meg til å tro at han nødvendigvis vil være utro. Uansett hva kaklegjengen her måtte mene. Anonymkode: 892ec...658 Dette tenker jeg også. De aller fleste menn ser, menn er mye mer visuelle enn oss damer. Men at han glor åpenlyst er selvsagt et problem. Som han selv sier; uvane fra han var singel. Og litt dårlige sosiale antenner.. Husker faktisk at mannen gjorde det samme for 15 år siden, og jeg sa tydelig fra til ham at det er respektløst å gjøre det foran meg, i tillegg til utrolig flaut. Han har ikke gjort det siden. Anonymkode: 976e6...738 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå