Gå til innhold

Foranledningen til at du blir kåt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følelser  blir ofte  til handling, og handling blir til onaniering når ein blir kåt, og  for å lette på trykket når ein blir kåt går veien  igjennom orgasmen for dermed å får  ein frigjordt energien  som er foranledningen til kåtheten. Noen er konstant kåte, og orgasmeavhengi medan andre  er  røykeavhengi, alkoholavhengi, snusavhengi, brusavhengi,m.m.

Foranledningen til kåtheten er høyst  ulik  hos menn, og kvinner, og "ord ofte uteblir" og mange lider i stillhet. Pussigt nok så er følelser knyttet til  kåthet  ikkje noe ein deler med andre igjennom ord,  men  behovet for røyk, alkohol, brus m.m   gjir ein ofte til kjenne. 

Anonymkode: c27a1...6c8

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

For meg er foranledningen enkel, og stort sett alltid den samme: tid siden sist, og et visuelt inntrykk. Typisk; sex på søndag = våkner mandag med gryende lyst, i butikken på ettermiddagen og passerer ei dame i tights = ny lyst. Ikke nødvendig å gjøre verden vanskeligere enn dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Følelser  blir ofte  til handling, og handling blir til onaniering når ein blir kåt, og  for å lette på trykket når ein blir kåt går veien  igjennom orgasmen for dermed å får  ein frigjordt energien  som er foranledningen til kåtheten. Noen er konstant kåte, og orgasmeavhengi medan andre  er  røykeavhengi, alkoholavhengi, snusavhengi, brusavhengi,m.m.

Foranledningen til kåtheten er høyst  ulik  hos menn, og kvinner, og "ord ofte uteblir" og mange lider i stillhet. Pussigt nok så er følelser knyttet til  kåthet  ikkje noe ein deler med andre igjennom ord,  men  behovet for røyk, alkohol, brus m.m   gjir ein ofte til kjenne. 

Du må snart lære deg å lage innlegg som inneholder et spørsmål eller en oppfordring til å dele erfaringer el., ikke bare en påstand og en konklusjon uten videre tema for debatt.

Jeg skjønner ikke hva vi skal diskutere her.

Anonymkode: 87fbd...de1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Paramount skrev (5 timer siden):

For meg er foranledningen enkel, og stort sett alltid den samme: tid siden sist, og et visuelt inntrykk. Typisk; sex på søndag = våkner mandag med gryende lyst, i butikken på ettermiddagen og passerer ei dame i tights = ny lyst. Ikke nødvendig å gjøre verden vanskeligere enn dette. 

Samme her. Gatelangs i sentrum og passerer en anselig mengde damer der strømpebuksebena er brukbart synlige, god inspirasjon og påminnelse. Kan selvsagt aldri avsløre hjemme alle triggerne, det blir uansett misforstått har åpenbart motsatt effekt…

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes blant annet hvite sokker er kjempesexy. Bare i dag har jeg gått bak noen med hvite Nike sokker dratt over en joggebukse, så ut som det var et par Umbro sokker under dem, så ut som Umbro logo gjennom dem. Det alene er mer enn nok til å gjøre meg kåt. Ei gikk med sexy hvite Adidas over en mørk strømpebukse og fine joggesko. Kjempesexy. Dama mi går heldigvis slik ofte. Og koser med sokkene og føttene hennes stort sett hver kveld. 

Anonymkode: e8339...1a5

Skrevet

dame i tights,fronten av hoftepartiet .  Fantaserer om hvordan hun ser ut naken, set forfra.

Anonymkode: cb4c1...8d1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

dame i tights,fronten av hoftepartiet .  Fantaserer om hvordan hun ser ut naken, set forfra.

Dette. Når damer velger å gå i tights velger de å vise frem rumpen mest mulig. Tights er mer avslørende for en damers former enn selv det å gå naken. Og nå er det kommet en enda forbedret utgave med strikk som har som eneste hensikt å ytterlig fremheve formen til rumpen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 16.38):

Du må snart lære deg å lage innlegg som inneholder et spørsmål eller en oppfordring til å dele erfaringer el., ikke bare en påstand og en konklusjon uten videre tema for debatt.

Jeg skjønner ikke hva vi skal diskutere her.

Anonymkode: 87fbd...de1

Foranledningen til at "du" blir kåt ?  

Skrevet

Jeg har en velfungerende kropp som melder kåthet av seg selv på jevnlig basis. Derfor blir egentlig foranledningen slik:

Dag en etter sex er kroppen min tilfreds, og selv om det skulle dukke opp flotte mennesker på tv eller ellers er det lite sannsynlig at jeg blir kåt. 

Andre dag etter sex kan jeg legge litt merke til flotte mennesker, og ha noen seksuelle tanker, men blir ikke påtrengende kåt. 

Tredje dag etter sex er jeg kåt, og mennesker trenger ikke engang være spesielt tiltrekkende for at jeg får seksuelle tanker. Kroppen er klar for sex. 

Så kan jeg selvfølgelig inspireres til å bli kåt fortere, og jeg overlever å ikke få sex med en gang, men år etter år er det jevnt over slik som beskrevet. Med mindre dårlige livssituasjoner ødelegger rytmen fikser kroppen kåthet helt av seg selv. Den virker. 

Anonymkode: 9099d...3ea

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
Gorgonzola skrev (På 14.12.2022 den 17.21):

Samme her. Gatelangs i sentrum og passerer en anselig mengde damer der strømpebuksebena er brukbart synlige, god inspirasjon og påminnelse. Kan selvsagt aldri avsløre hjemme alle triggerne, det blir uansett misforstått har åpenbart motsatt effekt…

:nikke:.......😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Utvilsomt. Rumpa kan være gøy og attraktiv den. Men det er fronten som gir sommerfugler i magen og får deg til å drømme.

Anonymkode: 19512...bc4

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er nok en person som er konstant kåt og orgasmeavhenging så skal ikke mye til for å bli kåt😅

Skrevet

Foranledningen til å bli kåt, er oftest når dama fysisk begynner å ta for seg.

Blir utrolig sjelden kåt «ut av det blå».

Anonymkode: 9f22d...9b8

Skrevet

Foranledningen kan være kjedsomhet, fysisk berøring eller bare drømmer. Trenger ingen triggere. Jeg tenker meg til triggere 4-5 ganger om dagen og gjør noe med det hvis jeg har anledning. For meg hjelper det sjeldent å se på en fyr, mannfolk kler seg jo dessverre ikke formmessig. Men har hendt jeg har sett en og annen bul, og da kan det gå i gang. Pikk får meg i gang. Men som oftest er foranledningen at jeg har tid til å tenke og så glir tankene over i sex (snurr film i hodet - kan være alt fra ekser til partner til unge menn eller lærere)og da kommer kåtheten.

Hilsen kvinne.

Anonymkode: c4a60...1f7

• Nyttig 1
Skrevet

Litt dirty snapping/sexting med elskeren, deretter opp tå så jeg kan hviske i øret til min kjære mann at jeg er på vei ut for å bli knullet av en annen og at han ikke trenger å vente oppe…..

Anonymkode: 7172e...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...