AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Trenger noen tips og meninger.. Vi bygger hus som skal leveres nøkkelferdig. Trappen fra underetasjen kommer opp mitt i stuen. Vi har derfor valgt glassrekkverk øverst. Dette koster 25 000 ekstra. Resten av trappen som er inkludert er lyse eiketrappetrinn og hvite spiler. Det blir altså hvit list også på kanten av glasset øverst. Vil rekkverket bli mye finere med svart? Vi skal ha svart kjøkken som kommer ganske nært trappen og vinduskarmene er svarte. Jeg tenker derfor at det vil krasje med hvit list over glassrekkverket i stuen. Men det koster mye å forandre til svart gelender der. Og det blir så mange plusser!!! Går det evt. an å male det selv i ettertid med godt resultat? Og hva blir finest, svart eller hvitt? Må ta så mange ulike valg at jeg blir helt svimmel. Hva synes dere? Anonymkode: 964df...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Nettopp vært igjennom samme prosess. Rent objektivt - har du svarte detaljer ellers så er jeg enig med deg i at det nok ser best ut med svart trapp 😊 Dere kan jo male i ettertid, men selv hadde det ikke vært et prosjekt jeg hadde orket å ta på meg. Det hadde aldri blitt prioritert, så vi betalte heller mer i tilvalg. Personlig valgte vi å få trappa levert i noe helt annet, grounded red fra Jotun 😊 gleder meg skikkelig! Anonymkode: 28343...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg ville ikke valgt glassrekkverk ihvertfall 🙈 Jeg ville nok ha valgt hvite detaljer i trappa heller enn svarte, da det er mer klassisk og det er lettere å male de svarte senere enn omvendt. Hva slags farger er det på lister og evnt møbleri stua trappen kommer opp i. Er vinduskarmene i svart metall eller malte trelister? Vi har forøvrig malt trapp og gelender nylig, det var overraskende uproblematisk og ble fint. 🤷🏼 Anonymkode: 33be6...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ikke valgt glassrekkverk ihvertfall 🙈 Jeg ville nok ha valgt hvite detaljer i trappa heller enn svarte, da det er mer klassisk og det er lettere å male de svarte senere enn omvendt. Hva slags farger er det på lister og evnt møbleri stua trappen kommer opp i. Er vinduskarmene i svart metall eller malte trelister? Vi har forøvrig malt trapp og gelender nylig, det var overraskende uproblematisk og ble fint. 🤷🏼 Anonymkode: 33be6...da1 Vinduskarmene er i svart metall. Og kjøkkenøyen som er svart kommer tett på trappen. Anonymkode: 964df...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 Om dere liker svart, noe jeg går ut i fra siden dere skal ha så mye svart, så synes jeg dere skal gå for svart. Jeg personlig synes ikke det er fint. Men jeg ville aldri valgt sort kjøkken heller. Det er mulig male den senere ja, men det må flere lag til, og god grunning for å dekke over sort. Jeg har malt spile-rekkverk en gang tidligere, og jeg ville ha betalt noen andre så jeg slapp gjøre det igjen. Anonymkode: 1c13c...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå