Gå til innhold

Jeg fryser. Trenger tips til varmt tøy å sove i.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser både dag og natt. Men trenger noen gode råd for å ikke fryse om natten. Kald på føtter, hender og nese. I går kveld var jeg iskald også på lårene etter kveldstur med hunden. Tar lang tid å få varmen tilbake. Tenker jo på å kjøpe varmeteppe, men er det andre tips? 

Anonymkode: 8e004...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy.

Anonymkode: bf827...f3a

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ullundertøy.

Anonymkode: bf827...f3a

Har på ullsokker og ulltrøye under pysjamas. Men skulle hatt en ull strømpebukse eller noe.

Skrevet

Jeg sover med ullundertøy og varmeflaske☺️

Anonymkode: 26dae...3c2

• Nyttig 1
Skrevet

Kan varmelaken være noe? Tenkte på det til ungene, ser de finnes i ulik pris.

Anonymkode: 478fa...d7b

Skrevet

Lue må til om man fryser på natta. Eller bruk dobbel dyne og legg ene snippen så den dekker nakken og bakhodet.

Anonymkode: f5a9f...f9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan varmelaken være noe? Tenkte på det til ungene, ser de finnes i ulik pris.

Anonymkode: 478fa...d7b

Tenkte på varmeteppe/laken, ja. 👍

Skrevet

Ull sengetøy

Anonymkode: 8d6ad...30c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte på varmeteppe/laken, ja. 👍

Er ikke dette brannfarlig, altså elektrisk varmeteppe du tenker på? Ville aldri hatt det i sengene til barn om natten i hvert fall.

Anonymkode: f5a9f...f9e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fryser både dag og natt. Men trenger noen gode råd for å ikke fryse om natten. Kald på føtter, hender og nese. I går kveld var jeg iskald også på lårene etter kveldstur med hunden. Tar lang tid å få varmen tilbake. Tenker jo på å kjøpe varmeteppe, men er det andre tips? 

Ullundertøy eller om du har noen med deg be dem å massere hele kroppen eller bestemt området med litt varm oliven oljen. Eller kan du bruke elektrisk dyne. Men husk å slå av det før du sover man ikke ikke stole på strøm . En person døde på grunn av det personen slå ikke av det før søve så personen  svette veldige mye og fikk  Elektrisk Shock var det sent får personen ble kjørt til sykehuset. Eller du kan bruke varmeflaske men prøv å ikke bli avhengig av det. Håper du forstår min språket🙏

Anonymkode: 7913d...543

• Liker 1
Skrevet

Saueskinn i sengen.

Anonymkode: 9ef8d...848

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er en frossenpinn og syntes det hjelper godt med et ullpledd under dundyna.Bruker også pysj og ullsokker.

Anonymkode: ad1d7...009

• Liker 1
Skrevet

Hvilken dyne har du? 

Jeg er frossenpinne, og sover med langarmet pysjkjole, ullstrømper som går til knærne, og har en "ekstra varm" dundyne. Måtte altså bli 35 år før jeg fant meg en dyne som faktisk holder meg varm på natt. 

• Liker 1
Skrevet

Varm trøye og varm strømpebukse i ull eller fleece. Mener at det er bedre ide å sove med strømpebukse enn longs og sokker som klemmer og forhindrer blodsirkulasjonen i beina. 

I værste fall balaclava på hodet om det er ekstra kaldt. 

Ellers kan du jo gå til innkjøp av denne Varm body

Anonymkode: aca32...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har på ullsokker og ulltrøye under pysjamas. Men skulle hatt en ull strømpebukse eller noe.

Bruker du ikke ullstillongs? 

Skrevet

Og varmeflaske under dyna er godt. Den varmer dyna før jeg legger meg og holder føttene varme hele natta. 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (11 minutter siden):

Bruker du ikke ullstillongs? 

Ikke ennå, må kjøpes. Det er litt nytt for meg å være frysepinne. Gått mye ned i vekt etter operasjon. Før var jeg alltid varm. 
Mye nytt jeg må kjøpe.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke ennå, må kjøpes. Det er litt nytt for meg å være frysepinne. Gått mye ned i vekt etter operasjon. Før var jeg alltid varm. 
Mye nytt jeg må kjøpe.

Det forklarer i hvert fall hvorfor du fryser på lårene ☺️. Sparkjøp har mye billig og bra, det samme med Safa ullvarefabrikker (de har outlet på nett, ofte salg). Og så har Stormberg veldig slitesterke stillongser. 

Skrevet

Pass på å ikke kle på for mye, da det risikerer at du blir kaldere. Det er luften rundt kroppen som skal varmes opp, så en god og luftig vinterdyne bør være nok.

Sover naken hele året og eneste jeg gjør er å bytte dyne når det blir kaldt.

Anonymkode: eae8e...7f5

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...