AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Det må jo være noe galt i forholdet til mannen min siden jeg er blitt så hodestups forelsket i en annen? Hadde alt vært i orden, hadde jeg vel ikke falt for en annen? Anonymkode: 5b146...cf9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Det kan jo hende det har med deg og gjøre? Ikke så mye forholdet dere imellom. En forelskelse gir deg enorme mengder endorfiner og andre lykkehormoner, det blir som en rus og det er lett å bli avhengig. Hvis du har vert litt i manko på gode følelser i det siste kan det hende ar hjernen din bare løper løpsk med deg på grunn av de berusende følelsene. Det er ikke han andre du liker så godt, det er følelsene du får du liker. Anonymkode: a18d0...c6f 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jo hende det har med deg og gjøre? Ikke så mye forholdet dere imellom. En forelskelse gir deg enorme mengder endorfiner og andre lykkehormoner, det blir som en rus og det er lett å bli avhengig. Hvis du har vert litt i manko på gode følelser i det siste kan det hende ar hjernen din bare løper løpsk med deg på grunn av de berusende følelsene. Det er ikke han andre du liker så godt, det er følelsene du får du liker. Anonymkode: a18d0...c6f Jeg har vært innpå den tanken selv. Likevel får det meg til å tenke at det må jo være FORDI forholdet til mannen min er såpass laber at jeg søker disse deilige følelsene den andre mannen gir meg. Eller? For hvis alt hadde vært i orden med mannen, burde jo HAN gitt meg de gode følelsene, men det gjør han ikke. Jeg føler ingenting for han lenger, og det har jeg antagelig ikke gjort på mange, mange år. Når jeg tenker tilbake, kanskje så mange som ti år. Anonymkode: 5b146...cf9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Nei, det er helt vanlig å forelske seg i andre. Og alle forelskelser går over. Anonymkode: 4913a...330 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er helt vanlig å forelske seg i andre. Og alle forelskelser går over. Anonymkode: 4913a...330 Jeg har, med hånden på hjertet, ALDRI hatt så sterke følelser noen gang i hele mitt liv over så lang tid. Dette er ikke en normal forelskelse, den er helt insane. På et år har jeg ikke sovet ordentlig om natta, ikke spist særlig, ikke vært meg selv. Jeg har gått ned ti kilo. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 5b146...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har, med hånden på hjertet, ALDRI hatt så sterke følelser noen gang i hele mitt liv over så lang tid. Dette er ikke en normal forelskelse, den er helt insane. På et år har jeg ikke sovet ordentlig om natta, ikke spist særlig, ikke vært meg selv. Jeg har gått ned ti kilo. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 5b146...cf9 Hvis du aldri har følt sånn for mannen din, hvorfor ble du sammen med han? At man har følelser er jo det absolutte minimumet som må være på plass for at et forhold skal overleve... Anonymkode: 8096a...65c 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det må jo være noe galt i forholdet til mannen min siden jeg er blitt så hodestups forelsket i en annen? Deilig eller råtten ansvarsfraskrivelse det der.. Anonymkode: 7d21a...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Deilig eller råtten ansvarsfraskrivelse det der.. Anonymkode: 7d21a...3bb Enig🤮 Mannen din kommer til å bli knust. Du er pil råtten. Gresset er grønnest der du vanner det! Dette har ingenting med mannen din å gjøre, men at du ikke har tatt tak og gjort jobben din med å pleie det du har. Anonymkode: 03ea8...530 1
Snok1 Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det må jo være noe galt i forholdet til mannen min siden jeg er blitt så hodestups forelsket i en annen? Hadde alt vært i orden, hadde jeg vel ikke falt for en annen? Anonymkode: 5b146...cf9 Man kan fint ha romantiske følelser for mer enn én person. Det er helt vanlig og du er helt normal. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du aldri har følt sånn for mannen din, hvorfor ble du sammen med han? At man har følelser er jo det absolutte minimumet som må være på plass for at et forhold skal overleve... Anonymkode: 8096a...65c Jeg har aldri vært så forelsket i mannen min nei. Men jeg var litt forelsket i han en gang. Men NÅ, nå er jeg forelsket, SKIKKELIG. Anonymkode: 5b146...cf9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Mange gode diagnoser her. Jeg er helt enig. Typisk enkelte kvinner å lete etter unnskyldninger utenfor seg selv. I et parforhold handler det om å gi og få, ikke tro at alt går av seg selv. Den magiske ridderen på den hvite hesten finnes bare i eget hode, ikke der ute. Anonymkode: 63e11...095 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Deilig eller råtten ansvarsfraskrivelse det der.. Anonymkode: 7d21a...3bb AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Enig🤮 Mannen din kommer til å bli knust. Du er pil råtten. Gresset er grønnest der du vanner det! Dette har ingenting med mannen din å gjøre, men at du ikke har tatt tak og gjort jobben din med å pleie det du har. Anonymkode: 03ea8...530 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mange gode diagnoser her. Jeg er helt enig. Typisk enkelte kvinner å lete etter unnskyldninger utenfor seg selv. I et parforhold handler det om å gi og få, ikke tro at alt går av seg selv. Den magiske ridderen på den hvite hesten finnes bare i eget hode, ikke der ute. Anonymkode: 63e11...095 Ja, for dere vet alt om forholdet mitt til mannen min? Jeg burde bare elske han ubetinget uansett? Jeg opprettet ikke denne tråden for å høre hvor pill råtten og dårlig menneske jeg er. Anonymkode: 5b146...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har aldri vært så forelsket i mannen min nei. Men jeg var litt forelsket i han en gang. Men NÅ, nå er jeg forelsket, SKIKKELIG. Anonymkode: 5b146...cf9 Hvis forholdet du er i er mer av et fornuftsekteskap enn basert på følelser er det gjerne mest rett å gjøre det slutt. Funker liksom ikke å finne tilbake til noen som aldri har vært der.. Anonymkode: 8096a...65c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, for dere vet alt om forholdet mitt til mannen min? Jeg burde bare elske han ubetinget uansett? Jeg opprettet ikke denne tråden for å høre hvor pill råtten og dårlig menneske jeg er. Anonymkode: 5b146...cf9 Men når du oppretter en slik tråd kan du heller ikke forvente applaus for din emosjonelle utroskap heller! Ei heller bare heia rop! Et emosjonelt utroskap er like jævlig som et tilfeldig ligg i fylla, om ikke værre! Hva hadde du følt om du fikk vite at det var motsatt?? Prøv å sett deg inn i det, fremfor å forherlige dine egoistiske følelser. Vær ærlig med den stakkars mannen din, har dere barn så gå til parterapi på familiekontoret og jobb med forholdet. Gå i deg selv å se hvor DU sviktet på veien og hva DU kunne gjort annerledes for å ikke havne i denne situasjonen. Du må begynne å lete i deg selv! I stede for å lete etter feil og mangler med mannen din. Du finner ikke svarene hos han, men i deg selv! Det er du som er problemet, ikke din mann. Anonymkode: 03ea8...530 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 Er i samme båt.. bortsett fra at jeg har prøvd å «vanne gresset» på denne siden, og ting har ikke forandret seg stort. Anonymkode: d30cf...38e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, for dere vet alt om forholdet mitt til mannen min? Jeg burde bare elske han ubetinget uansett? Jeg opprettet ikke denne tråden for å høre hvor pill råtten og dårlig menneske jeg er. Anonymkode: 5b146...cf9 Eh?? Ingen som skriver det vel. Du skriver jo at følelsene dine for mannen er døde. De er like døde om du er forelsket i en annen eller ikke. Anonymkode: aa55e...70e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men når du oppretter en slik tråd kan du heller ikke forvente applaus for din emosjonelle utroskap heller! Ei heller bare heia rop! Et emosjonelt utroskap er like jævlig som et tilfeldig ligg i fylla, om ikke værre! Hva hadde du følt om du fikk vite at det var motsatt?? Prøv å sett deg inn i det, fremfor å forherlige dine egoistiske følelser. Vær ærlig med den stakkars mannen din, har dere barn så gå til parterapi på familiekontoret og jobb med forholdet. Gå i deg selv å se hvor DU sviktet på veien og hva DU kunne gjort annerledes for å ikke havne i denne situasjonen. Du må begynne å lete i deg selv! I stede for å lete etter feil og mangler med mannen din. Du finner ikke svarene hos han, men i deg selv! Det er du som er problemet, ikke din mann. Anonymkode: 03ea8...530 Er du gift eller vært i et langt forhold? Jeg er ikke ts, men har tatt opp ting i forholdet som jeg ønsket vi skulle jobbe med. Foreslått parterapi, prøvd snakke ut om ting, og vært ærlig med alt. Han nektet terapi. Han nektet å møte meg på halvveien. Nå har jeg vært ærlig og sagt at jeg får følelser for en annen. Poenget er at man kan ikke tvinge den andre personen til å jobbe med forholdet. Anonymkode: d30cf...38e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men når du oppretter en slik tråd kan du heller ikke forvente applaus for din emosjonelle utroskap heller! Ei heller bare heia rop! Et emosjonelt utroskap er like jævlig som et tilfeldig ligg i fylla, om ikke værre! Hva hadde du følt om du fikk vite at det var motsatt?? Prøv å sett deg inn i det, fremfor å forherlige dine egoistiske følelser. Vær ærlig med den stakkars mannen din, har dere barn så gå til parterapi på familiekontoret og jobb med forholdet. Gå i deg selv å se hvor DU sviktet på veien og hva DU kunne gjort annerledes for å ikke havne i denne situasjonen. Du må begynne å lete i deg selv! I stede for å lete etter feil og mangler med mannen din. Du finner ikke svarene hos han, men i deg selv! Det er du som er problemet, ikke din mann. Anonymkode: 03ea8...530 Noen ganger blir folk sammen på feil premisser. Mange finner en partner som "tikker boksene" for det de tror er en god partner men de glemmer det viktigste: følelser. Når ts aldri har vært skikkelig forelsket i mannen sin, er han gjerne ikke rett mann for henne, uten at det gjør ts til en ond person. Anonymkode: 8096a...65c 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, for dere vet alt om forholdet mitt til mannen min? Jeg burde bare elske han ubetinget uansett? Jeg opprettet ikke denne tråden for å høre hvor pill råtten og dårlig menneske jeg er. Anonymkode: 5b146...cf9 Nei, men vi har hørt om dette problemet tusen ganger før. Og denne unike forelskelsen som dukker opp. Det blir stille der også til slutt. Anonymkode: 63e11...095 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du gift eller vært i et langt forhold? Jeg er ikke ts, men har tatt opp ting i forholdet som jeg ønsket vi skulle jobbe med. Foreslått parterapi, prøvd snakke ut om ting, og vært ærlig med alt. Han nektet terapi. Han nektet å møte meg på halvveien. Nå har jeg vært ærlig og sagt at jeg får følelser for en annen. Poenget er at man kan ikke tvinge den andre personen til å jobbe med forholdet. Anonymkode: d30cf...38e Vært gift i over 15 år, så ja jeg veit at et samliv ikke alltid er en dans på roser og at man må legge inn det lille ekstra giret når ting butter imot. Men du har i motsetning til TS vært ærlig. Gå i seg selv, vær ærlig og gjør det slutt, før man velger å begå utroskap!!! Selvsagt varer ikke forelskelsen evig i et samliv, men forelskelsen blir byttet ut med dyp kjærlighet, trygghet og hengivenhet. Pleier man ikke forholdet så blir det trøbbel. Å den første man må starte med er seg selv! Anonymkode: 03ea8...530 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå