AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg har vært plaget med sår med små gule "kviser" inni, i ca 14 dager til 3 uker. De var nesten borte og så kom det for fullt igjen. Jeg er fryktelig redd for at det er hudkreft. Jeg har ikke typisk nordisk hud, blir lett brun om sommeren og blir ikke solbrent. Er overvektig og leste at jeg derfor er mer utsatt for hudkreft enn normalvektige. Noen som har hatt hudkreft som kan hjelpe å tolke bilde? (Jeg skal bestille time hos hudlege i dag) Anonymkode: 9101e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Ingen? Anonymkode: 9101e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Ligner herpes. Anonymkode: df8bd...e30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 Hvis du tror det er kreft, er det ingen her på kvinneguiden som kan hjelpe deg uansett. Få hjelp hos lege du. Anonymkode: 75fd1...201 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 14. desember 2022 #6 Del Skrevet 14. desember 2022 Herpes var min tanke og. Ikke alle har munnherpes i munnen eller på leppene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Del Skrevet 14. desember 2022 Diry72 skrev (39 minutter siden): Hvor bor du? Hvilken rolle spiller det? AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ligner herpes. Anonymkode: df8bd...e30 Jeg har aldri hatt herpes før. Har trofast partner. Legger ved bilde av hudkreft. Anonymkode: 9101e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Del Skrevet 14. desember 2022 Etter å ha googlet herpes, kan jeg ikke si det ligner. Det er hverken røde sår eller gult. Og hvordan kan jeg ha fått herpes når jeg kun har vært med min mann de siste 15 årene? Anonymkode: 9101e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #9 Del Skrevet 14. desember 2022 Kan være en frostskade, evt noe eksem. Prøv å smør med hydrokortison og en fet krem👍 Anonymkode: 9d748...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 14. desember 2022 #10 Del Skrevet 14. desember 2022 Ikke engang hudleger kan se om det er kreft eller ikke. Oppsøk lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken rolle spiller det? Jeg har aldri hatt herpes før. Har trofast partner. Legger ved bilde av hudkreft. Anonymkode: 9101e...c45 Herpes smitter ikke kun seksuelt. Det er 9 vanlige herpes virus, og enda flere som ikke er like vanlig. Herpes Zooster f.eks ligger ofte latent i kroppen, og er samme virus som vannkopper, og gir helvetesild. Herpes Simplex er det som gir munnsår og slike sår som ligner det du har, smitter ved kontakt. Herpes Genitalia derimot smitter seksuelt. Viruset som forårsaker kyssesyke er også i herpeskategorien. Akkurat som herpes-infeksjoner, så kan hudkreft opptre i mange ulike former. Det samme kan kontakteksem, allergier, reaksjon på hudpleie, stress, kulde + + + . Det er rett og slett utallige muligheter for slikt utslett, men jeg synes det ligner mest på herpes. Men, du burde uansett sjekke det! Jeg ville ikke dratt til hudlege først, jeg ville først dratt til fastlege. Anonymkode: 76650...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Del Skrevet 14. desember 2022 Ser veldig ut som herpes. Herpes simplex kan ligge i kroppen uten å gi utbrudd i ørten år. https://www.compeed.no/hva-utloser-munnsar-og-hva-kan-jeg-gjore/ Anonymkode: 268d3...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Del Skrevet 14. desember 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å ha googlet herpes, kan jeg ikke si det ligner. Det er hverken røde sår eller gult. Og hvordan kan jeg ha fått herpes når jeg kun har vært med min mann de siste 15 årene? Anonymkode: 9101e...c45 Herpes er ikke nødvendigvis kjønnssykdom TS. Herpes kan også ligge latent i kroppen din i mange herrans år... Så pust med magen, gå til lege. Kvinneguiden kan ikke hjelpe deg. Anonymkode: 75fd1...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Del Skrevet 14. desember 2022 Skal til legen nå kl 11. Så får vi se hva han sier. Anonymkode: 9101e...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Del Skrevet 14. desember 2022 Kan jo være basalcellekreft, som er helt ufarlig 😊 Hvordan gikk det? Anonymkode: 40686...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Del Skrevet 14. desember 2022 Legen mistenkte atopisk eksem. Skal i første omgang prøve en mild kortisonkrem. Virker ikke den i løpet av en 14 dagers tid, skal jeg utredes mer. Men han mistenkte ikke hudkreft. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan jo være basalcellekreft, som er helt ufarlig 😊 Hvordan gikk det? Anonymkode: 40686...20b Takk for dere som kom med gode, konstruktive svar❤️ Anonymkode: 9101e...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Legen mistenkte atopisk eksem. Skal i første omgang prøve en mild kortisonkrem. Virker ikke den i løpet av en 14 dagers tid, skal jeg utredes mer. Men han mistenkte ikke hudkreft. Takk for dere som kom med gode, konstruktive svar❤️ Anonymkode: 9101e...c45 Tenkte ikke i de baner selv, men nå bestilte jeg faktisk legetime selv da legen stund plutselig har fått noe jeg ikke blir kvitt. Regner med det er seboreisk eksem eller noe sånt helt ufarlig, men kjenner ei som døde av hudkreft - så jeg sjekker siden det ikke er gått over på endel uker. Anonymkode: 49f62...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå