AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Hei jeg har gått ned 6 kilo og 6 var egentlig målet mitt for normal bmi. Men jeg har ikke mistet noe fett av det, har like mye fett på mage, lår og ansikt. Selvom når jeg veide denne vekten for 3 år siden så var jeg to-tre størrelser mindre! Hva må jeg gjøre for å faktisk få vekk fettet jeg har? Er det realistisk å få flat mage igjen og tynnere ansikt uten å bli sykelig tynn? Har per nå normal vekt i kilo nemlig men fortsatt XL kropp og var XS/S før. Anonymkode: 33996...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Fysisk trening. Mosjon? Anonymkode: f2faf...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Fett veier mer enn muskler🤗 Anonymkode: f2faf...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Kanskje du har mye vann i kroppen også? Og er oppblåst pga? Bevegelse er løsningen. Anonymkode: f2faf...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fett veier mer enn muskler🤗 Anonymkode: f2faf...556 Motsatt mener jeg. Muskler veier mer enn fett. Sorry. 👍 Anonymkode: f2faf...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Del Skrevet 14. desember 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei jeg har gått ned 6 kilo og 6 var egentlig målet mitt for normal bmi. Men jeg har ikke mistet noe fett av det, har like mye fett på mage, lår og ansikt. Selvom når jeg veide denne vekten for 3 år siden så var jeg to-tre størrelser mindre! Hva må jeg gjøre for å faktisk få vekk fettet jeg har? Er det realistisk å få flat mage igjen og tynnere ansikt uten å bli sykelig tynn? Har per nå normal vekt i kilo nemlig men fortsatt XL kropp og var XS/S før. Anonymkode: 33996...8d6 Har du ikke lever shade? Ofte med skade leveren Magen blir ikke mindre selv om man tapper vekt. Håper du har ikke skade leveren. Anonymkode: 84a0f...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 1.24): Motsatt mener jeg. Muskler veier mer enn fett. Sorry. 👍 Anonymkode: f2faf...556 En kg er en kg... Men en kg fett tar mye større plass enn en kg muskler. Anonymkode: 29d48...499 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 1.17): Hei jeg har gått ned 6 kilo og 6 var egentlig målet mitt for normal bmi. Men jeg har ikke mistet noe fett av det, har like mye fett på mage, lår og ansikt. Selvom når jeg veide denne vekten for 3 år siden så var jeg to-tre størrelser mindre! Hva må jeg gjøre for å faktisk få vekk fettet jeg har? Er det realistisk å få flat mage igjen og tynnere ansikt uten å bli sykelig tynn? Har per nå normal vekt i kilo nemlig men fortsatt XL kropp og var XS/S før. Anonymkode: 33996...8d6 Da må du lenger ned i vekt. Klesstørrelser har null å si, de varierer jo så mye. Anonymkode: 29d48...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 20. desember 2022 #9 Del Skrevet 20. desember 2022 Mer ned i vekt. Et kg eller to og hard styrketrening er svaret. Merket kjempeforskjell selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Del Skrevet 20. desember 2022 Hvis du har gått ned 6kg og det ikke er noe fett, er det enten vannvekt (og da er ikke startvekten din reell) eller tapt muskelmasse. Høres det sannsynlig ut? Kanskje det er fett likevel, men det viser ikke så godt som du hadde håpet/på de plassene du håper? Anonymkode: 953e3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå