Gå til innhold

Tapt vekt men ikke fett :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg har gått ned 6 kilo og 6 var egentlig målet mitt for normal bmi. Men jeg har ikke mistet noe fett av det, har like mye fett på mage, lår og ansikt. Selvom når jeg veide denne vekten for 3 år siden så var jeg to-tre størrelser mindre! 

Hva må jeg gjøre for å faktisk få vekk fettet jeg har? Er det realistisk å få flat mage igjen og tynnere ansikt uten å bli sykelig tynn? Har per nå normal vekt i kilo nemlig men fortsatt XL kropp og var XS/S før. 

Anonymkode: 33996...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har mye vann i kroppen også? Og er oppblåst pga?

Bevegelse er løsningen. 

Anonymkode: f2faf...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fett veier mer enn muskler🤗

Motsatt mener jeg. Muskler veier mer enn fett. Sorry. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei jeg har gått ned 6 kilo og 6 var egentlig målet mitt for normal bmi. Men jeg har ikke mistet noe fett av det, har like mye fett på mage, lår og ansikt. Selvom når jeg veide denne vekten for 3 år siden så var jeg to-tre størrelser mindre! 

Hva må jeg gjøre for å faktisk få vekk fettet jeg har? Er det realistisk å få flat mage igjen og tynnere ansikt uten å bli sykelig tynn? Har per nå normal vekt i kilo nemlig men fortsatt XL kropp og var XS/S før. 

Har du ikke lever shade? Ofte med skade leveren Magen blir ikke mindre selv om man tapper vekt. Håper du har ikke skade leveren.

Anonymkode: 84a0f...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 1.24):

Motsatt mener jeg. Muskler veier mer enn fett. Sorry. 👍

En kg er en kg...

Men en kg fett tar mye større plass enn en kg muskler.

Anonymkode: 29d48...499

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 1.17):

Da må du lenger ned i vekt.

Klesstørrelser har null å si, de varierer jo så mye. 

Anonymkode: 29d48...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gått ned 6kg og det ikke er noe fett, er det enten vannvekt (og da er ikke startvekten din reell) eller tapt muskelmasse. Høres det sannsynlig ut? Kanskje det er fett likevel, men det viser ikke så godt som du hadde håpet/på de plassene du håper?

Anonymkode: 953e3...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...