AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Usikker på om det kun gjelder hvis man ikke får plass i barnehage eller om man kan velge selv om man vil være hjemme og ikke ha barnet i barnehage og motta støtte? Anonymkode: 5a4d8...fe8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Slik det er nå kam du velge, men vet at det har vært snakk om at det skulle endres til å kun gjelde de som ikke får barnehageplass Anonymkode: 38b5d...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Ja. Og heia heia krf som kjemper for dette. Anonymkode: bba86...825 8
Polyester Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Og heia heia krf som kjemper for dette. Anonymkode: bba86...825 Dette. Det ødelegger for barns utdannelse, utvikling og kunnskap. De kristne setter barna til dagmamma som er kristen men som ikke har utdannelse og pedagogiske egenskaper som de som jobber som lærere i barnehage. Barnehagen er en kjempeviktig del av barns utdannelse og systemet slik det er nå fratar barn retten til kunnskap.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden): Pr d d så ja Wow, den tiden du sparte her, på forkortelser og tegnsetting, den fikk du nok god bruk for. Anonymkode: bacd9...69a 12