Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr på nettet. Han bor et stykke unna, men vi har møttes en gang fysisk, i tillegg til å ha snakket en del på video. Etter møtet gav jeg beskjed om at jeg ikke trodde det kom til å bli noe mer, men at vi kunne være venner og bli bedre kjent. Han tok dette dårlig, men sa til slutt at han ville bli bedre kjent. Føler han snakker til meg som om vi er sammen. Sier ofte at han gleder seg til vi møtes igjen og kan gi meg en klem osv, gir komplimenter for hvordan jeg ser ut, og snakker om framtida som om vi skal dele den. Skjønner at det kan være en måte å si at han liker meg på, men føler det ikke er greit og at det går over vennegrensa. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 8cec6...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du overreagerer ikke. Siden han snakker som om han tror dere er noe mer enn venner så får du gi beskjed at du ser at han tydelig legger mer i vennskapet enn du gjør og at du derfor ikke kommer til å fortsette å ha kontakt med han. Deretter sletter og blokkerer du.

Anonymkode: e0afa...636

• Liker 2
Skrevet

Vi menn trenger å få streng beskjed , helst at dere kutter all kontakt om dere ikke er interessert. Vennesonen har annen betydning for den som blir plassert der, er en fot innenfor så med tid å stunder kan det enda være håp som er veldig usunt for den som blir plassert der.

Anonymkode: f3092...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...