AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg begynte å svare i denne tråden, men fant ut at dette var bedre egnet som egen tråd. Jeg begynte nesten å grine av å lese svarene i den tråden der mange skriver at det begynner å bli krise om det har gått en uke uten sex. Vårt barn er nå to og et halvt og jeg har bare hatt sex med samboeren min en håndfull ganger på over tre år, kort tid inn i graviditeten så var det slutt. I sommer hadde vi sex tre ganger og vi venter nå barn nummer to. Så nå er det helt stopp igjen. Vårt første barn sov ikke en hel natt de første to årene og det har tappet oss veldig for energi, men dette har blitt mye bedre siste halve året og akkurat nå er vi bare slitne som normale foreldre av en toåring. Jeg savner så sinnsykt å ha sex, jeg har verdens deiligste kjæreste jeg har lyst til å spise opp men blir alltid avvist. De siste gangene har jeg følt meg mer som en overgriper etter sex ved å endelig "få lov til å ha sex". Vi har et ganske bra samboerskap ellers, vi jobber godt samnen og har mye hygge og nærkontakt som massasje og stell med hverandre, men ikke sex. Samboeren min har aldri vært super sulten på sex, selv ikke når vi var nyforelsket. Vi prater om det titt og ofte, og kjæresten min er enig i at det er lite og synes vi skal prøve litt oftere, men det skjer aldri noe, blir bare med praten. Vil det noen gang bli bedre? Jeg blir lei meg av å tenke på at jeg kaster bort mine beste år med ikke å ha sex, spesielt når jeg er sammen med en jeg har veldig lyst til å ha sex med. Når fant dere hverandre igjen etter småbarnstiden? Anonymkode: 44a53...b7d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Vil bare si ar vi har det veldig likt dere 🙂 på godt og vondt. Så. Vi er i alle fall flere i samme båt. Baby nummer to er 7 måneder, og har hatt sex kanskje 2 ganger på ett år. Slipper i alle fall en mann som trenger seg på, før man en gang har fått grodd skikkelig der nede 😐 hører mye om hensynsløse kåtnisser her på KG, så sånn sett tenker jeg vi ikke har det så ille. Men skulle gjerne hatt litt mer sex, ja. Anonymkode: 0a635...28b 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Fler i samme båten her! Snart 1 år siden forrige gang vi hadde sex. Har prøvd meg et par ganger, men blir blankt avvist. Tror oppriktig han elsker meg, vi orker bare rett og slett ikke. Håper det kommer seg når vi kan sove sammen igjen og baby har flyttet på eget rom ❤️ Anonymkode: 2bdcb...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 3 måneder. Forskjellen nå fra før er at man må prioritere hverandre og sette av tid til det. Man kan gjerne være litt sliten, men man må finne en balanse - skal man prioritere å gå ut på den løpeturen, eller skal man se hverandre? Kan den klesvasken vente tik i morgen? Må man dra på handletur i dag? Det fungerer hvertfall for meg, og oss. Jeg tenker hvertfall for vår del at det er alltid rom for sex, hvis man vil ha det, man må bare jobbe litt - kanskje mye til tider - for å få det til Men det er mye lettere å prioritere andre ting. Og det er der jeg tror mange mister hverandre på veien. Jeg mener ikke at man må ha sex, men siden du skriver du har lyst, tenker jeg man kan få til å finn måter å få det til sammen, hvor energi og overskudd går med til det. Eller nærhet. Anonymkode: 49826...e5e 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Tja. Vi begynte vel igjen etter 3-4 uker, har vel 1-2 ganger i uka nå. 2 er en god uke Baby er nå 3mnd. Men vi hadde også sex hele svangerskapet, selv om det fort gikk ei uke mellom på slutten. Anonymkode: a629c...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg begynte å svare i denne tråden, men fant ut at dette var bedre egnet som egen tråd. Jeg begynte nesten å grine av å lese svarene i den tråden der mange skriver at det begynner å bli krise om det har gått en uke uten sex. Vårt barn er nå to og et halvt og jeg har bare hatt sex med samboeren min en håndfull ganger på over tre år, kort tid inn i graviditeten så var det slutt. I sommer hadde vi sex tre ganger og vi venter nå barn nummer to. Så nå er det helt stopp igjen. Vårt første barn sov ikke en hel natt de første to årene og det har tappet oss veldig for energi, men dette har blitt mye bedre siste halve året og akkurat nå er vi bare slitne som normale foreldre av en toåring. Jeg savner så sinnsykt å ha sex, jeg har verdens deiligste kjæreste jeg har lyst til å spise opp men blir alltid avvist. De siste gangene har jeg følt meg mer som en overgriper etter sex ved å endelig "få lov til å ha sex". Vi har et ganske bra samboerskap ellers, vi jobber godt samnen og har mye hygge og nærkontakt som massasje og stell med hverandre, men ikke sex. Samboeren min har aldri vært super sulten på sex, selv ikke når vi var nyforelsket. Vi prater om det titt og ofte, og kjæresten min er enig i at det er lite og synes vi skal prøve litt oftere, men det skjer aldri noe, blir bare med praten. Vil det noen gang bli bedre? Jeg blir lei meg av å tenke på at jeg kaster bort mine beste år med ikke å ha sex, spesielt når jeg er sammen med en jeg har veldig lyst til å ha sex med. Når fant dere hverandre igjen etter småbarnstiden? Anonymkode: 44a53...b7d Her er det nok like mange svar og erfaringer som det er mennesker. For oss ble sexlivet aldri det samme igjen. Det var på en måte et sexliv vi hadde før første svangerskap, og så et nytt der i fra. Det er nå ca 14 år siden første svangerskap. Fra og med første graviditet, så ramlet sex langt ned på prioriteringslisten vår. Anonymkode: e9e64...96a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Baby snart 7 mnd og har fortsatt ikke hatt sex. Er sliten og fikk alvorlig rift. Vi koser med klem og kyss, men sex frister meget lite. Jeg tar det med ro og vet det vil ordne seg. Forholdet vårt er heldigvis bygget på flere ting enn sex. Anonymkode: c18d0...16a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 Baby her er 9 uker og vi har hatt sex to ganger. Tar det rolig nå i begynnelsen. Anonymkode: 2d750...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 Jeg kan ikke forstå at dere holder ut i forhold med så lite sex. Noen få ganger på et år? Da tenker jeg noe skurrer. Noen få ganger per måned er vel vanlig, men per år???? Anonymkode: d3806...25c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke forstå at dere holder ut i forhold med så lite sex. Noen få ganger på et år? Da tenker jeg noe skurrer. Noen få ganger per måned er vel vanlig, men per år???? Anonymkode: d3806...25c Alt er normalt og vanlig. Fra flere ganger om dagen til aldri. At du vil være i et forhold med mer, fint for deg. Men det betyr ikke det er fasiten Anonymkode: 49826...e5e 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Vår er 2,5 år gammelt. Før graviditet var det sånn 3-4 ganger i uken. Under graviditet gikk det vel ned til 1-2. Nå etter graviditet er vi vel på 1-2 ganger pr mnd.. Jeg synes det er nitrist! Snakker mye om det og prøver å få det til. Men han virker dessverre lite interessert💔 Anonymkode: d9cfe...b04
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 Vi hadde vel sex én gang i måneden det første året (etter de første 6 ukene). Etter det har vi vært tilbake på normalen på 2-3 ganger i uka. Vi hadde en veldig krevende klistremerkebaby som nå er 3 år og fortsatt en ganske krevende unge med litt søvnproblemer, men begge er veldig glade i sex, så vi har lyst på tross av at vi er slitne. Anonymkode: 05b4a...31c
tyren56 Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 Etter 6 uker. Er heldig med baby har sovet hver natt.
snurk Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 Gjennomsnittlig har vi sex 2 ganger om måneden. Det sier jeg meg fornøyd med, men mannen hadde nok foretrukket litt oftere 😅 Vi har to barn, en på 2 år og en på 5 år. Det begynte å løsne litt mere etter at minstemann fylte 1 år, men det var etter en alvorlig snakk at vi virkelig innså hvor ille det stod til og hvis vi skulle klare å komme oss over kneika som kjærester så måtte vi prøve å gi en bedre innsats for kjærlighetsforholdet. I starten løste vi det med å sette sex på kalenderen "tirsdag etter ungene er i seng skal vi ha sex". Kanskje ikke så romantisk men for oss fungerte det veldig bra, vi fikk kommet oss litt i gang. Når går det litt mer automatisk. Men jeg tror at å sette av tid til å være kjærester er noe man bare må få gjort, på samme måte som man prioriterer å vaske klær, rydde stua og ta ut av oppvaskmaskinen. Det nytter ikke å utsette til det uendelige og håpe på at et mirakel skal skje. Gresset er grønnest hvor man vanner det, sies det. Og det er nok mye sannhet i det uttrykket 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 Går veldig opp og ned. Noen perioder er det hver kveld, men så kan det gå uker og måneder til neste gang. Vi ønsker egentlig begge iallefall 1 gang per uke, men livet skjer. Jeg klarer iallefall ikke å «bare ligge» for å få det gjort. Her blir det når begge har overskudd til den slags. Men passer på at vi koser (stryke på ryggen, klemme, osv) i løpet av hver dag. savner sex, men elsker mannen utrolig høyt og vi har det godt sammen selv om sexlivet for tida blir kvelt av småbarnslivet Anonymkode: f2ad7...ca3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Aldri. Vi ble skilt Anonymkode: e833a...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå