Gå til innhold

Sør-koreanske menn er de mest attraktive, mener unge norske kvinner (18-25 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke du kan så mye om hvordan det står til med likestillingen i Sør-Korea. Hint: ikke særlig bra.

Slow Progress: South Korea’s Gender Inequality Issue

Anonymkode: 418f8...702

Stark gender inequality in South Korea, hostility to feminism is growing|NBC News

"ranks 99th out of 146 countries in the World Economic Forum’s global gender gap report"

https://www.eastasiaforum.org/2022/12/09/south-koreas-misogyny-problem/

Over halvparten av drapofre der er kvinner. I de fleste land inkludert Norge så blir flere menn drept.

Over tre fjerdedeler av sørkoreanske kvinner har blitt seksuelt trakkassert på jobb.

80% av sørkoreanske menn innrømmet å ha brukt vold mot en kvinne de er i forhold med.

Osv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tyrkiske kvinner liker menn fra Kenya?

italienske kvinner liker menn fra Sverige?

norge sammen med majoriteten av Europa liker koreanske menn

tror neppe det er kø på svenske menn i Italia eller kø på asiatiske menn i Norge 

Anonymkode: f7286...980

• Liker 3
Skrevet
Tanuki skrev (6 timer siden):

Du tar feil unge mennesker her er høye. Ser man på folk i 60-årene og oppover vil man se den stereotypiske korte asiaten. Det er ikke tilfellet med yngre folk. 

Nei, det er de ikke... 

Som sagt, disse som er k-pop idoler er gjerne oppmot 180-185, men det er fortsatt ikke høyt.. 

Unge sør-koreanere er ikke så spesielt høye. 

• Liker 2
Skrevet

😇😇😇🤯🤯🤯🤩🤩🤩

Skrevet

Tråden er ryddet for diskriminerende ytringer, avsporing, brudd på regelen om opphavsrett, nedsettende ytringer, hetsende ytringer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Tanuki skrev (På 15.12.2022 den 1.41):

Så fordi du aldri har sett så finnes de ikke?  Er jo jo bare å ta en tur til Korea å se, det er helt vanlig å se par hvor jenta er utenlansk og mannen er koreansk.  Det er ikke mange koreanske  folk i Norge,  men det kommer stadig flere norske til Korea for å studere og lære språk. Ingen tvil om at k-pop har hatt en innvirking . Og nei, det med penis størrelse er en myte og så visst ikke godt dokumentert. 

Jo, det er godt dokumentert. Se graf nedenfor. Den viser tydelig at Korea er minst med 3.8 inches eller 9,6 cm. Kongo er størst med 7.1" eller 18 cm. Nesten det dobbelte.

YCIPGPnmSPYCrthWvm3St68gnBmqeSddLDHsaIpnUpA.jpg?auto=webp&s=5f2ba0f0349e15658899514a246583127a1fb3b4

Anonymkode: 6fc76...ea4

• Nyttig 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Interessant, Det har eg aldri opplevd…:-) 

Skrevet

Undersøkelsen sier vel ikke noe om det er kjendiser eller vanlige koreanske menn. Jeg tipper det første, da de færreste har møtt koreanske menn. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det ikke. Men vi har ulik smak. Jeg synes ikke koreanske menn er flotte i det hele tatt. 

Anonymkode: b41d4...3dd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 13.43):

Jo, det er godt dokumentert. Se graf nedenfor. Den viser tydelig at Korea er minst med 3.8 inches eller 9,6 cm. Kongo er størst med 7.1" eller 18 cm. Nesten det dobbelte.

YCIPGPnmSPYCrthWvm3St68gnBmqeSddLDHsaIpnUpA.jpg?auto=webp&s=5f2ba0f0349e15658899514a246583127a1fb3b4

Det kan godt hende det er godt dokumentert, men det du kommer med her er ikke god dokumentasjon. Det er en graf uten noe referanse til opphav, som du like gjerne kunne tegnet selv. 

Mye av "forskningen" som er gjort på området er også basert på selvrapportering fra et svært begrenset utvalg.

Anonymkode: edd1d...ad3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok derfor vi ser så mange unge norske kvinner importere sørkoreanske menn.

Anonymkode: bc56c...be0

Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Av øst-asiatere synes jeg koreanere er kjekkest. Men de når ikke opp til mange andre nasjonaliteter verden over, altså. Dessuten jeg er vel sånn ca dobbelt så stor som de fleste der borte, så det skal litt til for at det er aktuelt begge veier.

Anonymkode: 8f4a2...79c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 4.12):

Jeg tror ikke du kan så mye om hvordan det står til med likestillingen i Sør-Korea. Hint: ikke særlig bra.

Slow Progress: South Korea’s Gender Inequality Issue

Tror du virkelig kvinner egentlig bryr seg? Likestilling er bare blitt et våpen og et redskap de bruker her hjemme for å ydmyke menn med at vi godtar bullshitet deres. Det er en eneste stor shit test som vi norske menn feiler totalt på.

Anonymkode: d9613...5dd

• 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 15.19):

Har aldri sett en norsk kvinne med en sør-koreansk mann. Så dette er enda et eksempel på hva kvinner sier de liker, kontra hva de faktisk gjør i det virkelige liv, som er noe helt annet. Sør Korea har dessuten de minste penisene. Det er godt dokumentert.

Jeg har en sør-koriansk mann, og kan ikke klage på utstyret hans, det med at asiatere har små peniser er bare tull. 
grunnen til at du ikke har sett så mange sørkoreanske menn med norske kvinner er 2, det er ikke mange menn fra Sør-Korea i Norge, det er dyrt å langt å reise til sør Korea, derfor er det fler fe. Tyrkiske menn med norske kvinner.

Anonymkode: 0035c...b2a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Tanuki skrev (På 15.12.2022 den 1.47):

Du tar feil unge mennesker her er høye. Ser man på folk i 60-årene og oppover vil man se den stereotypiske korte asiaten. Det er ikke tilfellet med yngre folk. 

Gjennomsnittshøyden for sør-koreanske menn er ca 170; altså 10 cm lavere enn gjennomsnittshøyden for norske menn. Det er selvsagt naturlig at det på gruppenivå er en viss proporsjonalitet mellom kroppshøyde/-størrelse og størrelse på kjønnsorganer og andre kroppsdeler. Generelt kan man altså si om sør-koreanske menn at de i forhold til nord-europeere er små, men det betyr selvsagt ikke at de er uattraktive. Noen mener jo at smått er godt:)

Anonymkode: 17052...676

• Nyttig 1
Skrevet

Tenner overhode ikke på asiatiske menn. Aldri vært min greie. Har heller ikke venninner som gjør det. 

Anonymkode: aa297...9c9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes de er pene og ser ofte mer feminine ut. Ikke helt min smak i valg av partner, men pene ja.

Anonymkode: 4eba1...e5f

• Liker 1
Skrevet

🤩🤩🤩

image.thumb.jpeg.d9416b76c0fb2bfcf9aaf4dcb1801058.jpeg

image.thumb.jpeg.d893bfc33187195b24788977521bf955.jpeg

image.thumb.jpeg.3b1e728e66ab59e8c6de475c701834ea.jpeg

image.jpeg.31fe59c90587f4e36137fddf63b8aeea.jpeg

image.jpeg.6fb8bf10381717057f52906c27aa7501.jpeg

image.thumb.png.4beaf3d792c1af4fc322b964b644fe06.png

Anonymkode: 5f20d...758

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 8.55):

Tror du virkelig kvinner egentlig bryr seg? Likestilling er bare blitt et våpen og et redskap de bruker her hjemme for å ydmyke menn med at vi godtar bullshitet deres. Det er en eneste stor shit test som vi norske menn feiler totalt på.

Anonymkode: d9613...5dd

Hilsen incel

Anonymkode: 5f20d...758

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...