Gå til innhold

Sør-koreanske menn er de mest attraktive, mener unge norske kvinner (18-25 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 23.33):

Det samme mener unge kvinner i mange andre land i Europa.

Er du overrasket? Jeg er ikke det. Slik er påvirkningskraften til K-pop og Netflix.

1670965194629024.thumb.png.767ea37a7e9c9c4c7f6c395829054628.png

Anonymkode: 72c39...775

Haha nei. Kunne aldri tenkt meg en derifra. Små menn med små ..... 😝

Her er det latino lovers all the way 😘

Anonymkode: a302b...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sinsiew skrev (På 14.12.2022 den 17.45):

Haha, nei det er de ikke.. 

De fleste er vel toppen 180 så særlig høyt. 

Min adopterte, sør koreanske kompis, er 193 cm, 5 cm høyere enn meg. Kjenner til et par andre sør koreanere - ei dame på 176 og en mann på 190 - så joda, de kan være høye - de også 

Anonymkode: c7868...767

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min adopterte, sør koreanske kompis, er 193 cm, 5 cm høyere enn meg. Kjenner til et par andre sør koreanere - ei dame på 176 og en mann på 190 - så joda, de kan være høye - de også 

Anonymkode: c7868...767

Ja, det er jo som kjent ingen regel uten unntak. Forstår ikke helt hvorfor du siterer meg, for jeg har snakket om de fleste. Ikke alle. 

• Liker 1
Skrevet

Eneste Sør-koreanske mannen jeg kan komme på, og som jeg syns er veldig attraktiv er vel Mark Fischbach / Markiplier. (Men han er bare halvt koreansk da når jeg tenker meg om)

Anonymkode: 59302...a27

• Nyttig 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste Sør-koreanske mannen jeg kan komme på, og som jeg syns er veldig attraktiv er vel Mark Fischbach / Markiplier. (Men han er bare halvt koreansk da når jeg tenker meg om)

Nei halvt Hawaii ikke Koreansk.

Anonymkode: 7dc20...8f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh feil. Han var født i Hawaii ja, men moren er koreansk og hans avdøde far var tysk. Et kjapt google søk kunne fortalt deg det. 

"Mark Edward Fischbach was born on June 28, 1989, in Honolulu, Hawaii. His father Cliffton, was a German American military officer who met his Korean mother Sunok Frank while stationed in South Korea."

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tydelig du ikke er noen Markiplier "fan" akkurat... Moren hans er koreansk... Han har flere videoer der han har besøk av familie som er koreansk, flere videoer der han snakker om hvordan moren lærer han koreansk og nå nylig dro han til Sør-korea fordi han mistet bestemoren sin. Han snakket jo om det for ikke så lenge siden i podcasten Distractible, som han har sammen med Bob og Wade...

• Nyttig 1
Skrevet

Altså, det finnes sinnsykt attraktive og pene mennesker fra alle land og alle steder i verden. Lager vi populære tv-serier fra alle disse så blir nok de fleste land populære. 

Når det er sagt så var jeg nylig i Japan og der møtte jeg flere jenter som syntes mannen min var så inderlig kjekk. Fordi han var høy, blond og hadde blå øyne, og fordi disse jentene hadde sett på så masse amerikanske tv-serier som gossip girl, glee osv. så der har påvirkningen gått andre veien. Sånn er det når man kun ser de mest attraktivene menneskene fra en gruppe. Også blir det en slags idealisering av en kultur og en gruppe mennesker. Jeg har hørt dating kulturen i Korea er helt forferdelig og at det er mye utroskap, så det er ikke noe for meg. Men det finnes masse kjekke asiatiske menn, som alle andre steder. 

Anonymkode: eea6a...a88

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 12.43):

Jo, det er godt dokumentert. Se graf nedenfor. Den viser tydelig at Korea er minst med 3.8 inches eller 9,6 cm. Kongo er størst med 7.1" eller 18 cm. Nesten det dobbelte.

YCIPGPnmSPYCrthWvm3St68gnBmqeSddLDHsaIpnUpA.jpg?auto=webp&s=5f2ba0f0349e15658899514a246583127a1fb3b4

Anonymkode: 6fc76...ea4

Så jo større løken er jo lavere IQ?.

Kongo har et snitt på 65 mens Sør-Korea har 103.

AverageIQbyCountry2023.thumb.png.44ec622cc487137898d2c8a0a4095dec.png

Anonymkode: 81d35...900

• Nyttig 3
Skrevet

Merkelig, jeg er ikke enig i allefall 😅 Jeg liker mer robuste menn. Asiatere er for puslete liksom 😬

Anonymkode: 183bb...f37

Skrevet
mannemannen skrev (På 13.12.2022 den 23.52):

Populære menn med kjendisstatus og penger er populære blant unge kvinner.

Ja, kjendiser er populære både blant kvinner og menn. De er ofte penere (les: sminket, stylet, operert) enn oss vanlige. Men det som er nytt er at det er sør-koreanske kjendiser som er særlig populære hos jenter og unge kvinner. Da jeg vokste opp var det Leonardo DiCaprio, Backstreet boys, NSync, Ryan Philipe og Freddie Prince Jr. som prydet veggene på rommene til meg og venninnene mine.

Så der er klart at det har skjedd en endring her. Mye mulig fordi vi har blitt enda mer globalisert med sosiale medier, og skjønt at det finnes en verden der ute bortenfor vestlige land. 

Anonymkode: ecb6b...a5d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så jo større løken er jo lavere IQ?.

Kongo har et snitt på 65 mens Sør-Korea har 103.

AverageIQbyCountry2023.thumb.png.44ec622cc487137898d2c8a0a4095dec.png

Anonymkode: 81d35...900

Vet ikke med deg, men når jeg ser på dette kartet ser jeg først og fremst at land som har en god eller grei økonomi og mange skoler/gode utdanningsmuligheter har større % enn deler av verden hvor det ikke er det, slik som i afrika og sør amerika.... Har nok neppe noe mye med str. på kjønnsdeler å gjøre....

Skrevet
Hareena skrev (På 8.4.2023 den 8.17):

Han er veldig kjekk!! 

Anonymkode: fa410...92c

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...