AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Er 4 mnd siden ammeslutt. Vi prøver ikke aktivt på å få en til nå, men jeg går ikke på prevensjon og han hopper av i svingen «av og til»… det som skjer det skjer liksom. men jeg tester negativt, og brystene mine har begynt å lekke - og jeg craver junk noe så inn i granskauen… jeg går naturligvis litt opp i vekt av det.. av og til føles det ut som at jeg har kynnere også, men jeg tror det bare er at kroppen spiller meg et puss… noen som har erfaring med slike symptomer og negativ test? Har fått to barn, og siste kom i januar… Anonymkode: f0009...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 For høyt prolaktin verdi pga hormonkluss pga ammingen. Prøv vitex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Laura80 skrev (30 minutter siden): For høyt prolaktin verdi pga hormonkluss pga ammingen. Prøv vitex Jeg har bare plutselig begynt å lekke, har ikke gjort det i fire mnd altså. Det har begynt nå den siste uken. Kan det fortsatt være hormonkluss da? Anonymkode: f0009...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er 4 mnd siden ammeslutt. Vi prøver ikke aktivt på å få en til nå, men jeg går ikke på prevensjon og han hopper av i svingen «av og til»… det som skjer det skjer liksom. men jeg tester negativt, og brystene mine har begynt å lekke - og jeg craver junk noe så inn i granskauen… jeg går naturligvis litt opp i vekt av det.. av og til føles det ut som at jeg har kynnere også, men jeg tror det bare er at kroppen spiller meg et puss… noen som har erfaring med slike symptomer og negativ test? Har fått to barn, og siste kom i januar… Anonymkode: f0009...57d Dette er desverre ikke ettt symptom på graviditet. Du bør heller oppsøke lege Anonymkode: 61af2...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har bare plutselig begynt å lekke, har ikke gjort det i fire mnd altså. Det har begynt nå den siste uken. Kan det fortsatt være hormonkluss da? Anonymkode: f0009...57d Det kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Del Skrevet 15. desember 2022 Helt sikkert forhøyet prolaktin. Kontakt lege, så får du antageligvis medisiner for å stoppe det Anonymkode: 497ce...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå