Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på: korleis fann du ut/oppdaga at du var klarsynt?

Er dette noko ein berre må vere fødd med eller kan desse evnene lærast av alle som er opne for det?

Anonymkode: 0d2ff...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anser meg ikke som klarsynt, da jeg har nok stengt litt av. Men har hatt flere klarsynte opplevelser som barn og ung, men noen ganger får man og informasjon man virkelig ikke ønsker. 

Men alle kan lære seg det. 

Jeg går nå et kurs for å få hjelp til å åpne opp igjen, så jeg kan få evnene mine tilbake, og utvikle de mer. 

Anonymkode: 213eb...a35

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette handler om arv, men også om hva man er villig til å utvikle selv. Man må ha interessen, og ikke være redd for hva man vil komme til å se. Man bør ønske å se. Selv gjør jeg det gjerne om jeg kan hjelpe noen, men jeg ville aldri tatt penger for å bruke evnene mine. Det bringer ikke lykke å ta seg betalt for slike ting. Er du selv en klarsynt TS?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg anser meg ikke som klarsynt, da jeg har nok stengt litt av. Men har hatt flere klarsynte opplevelser som barn og ung, men noen ganger får man og informasjon man virkelig ikke ønsker. 

Jeg går nå et kurs for å få hjelp til å åpne opp igjen, så jeg kan få evnene mine tilbake, og utvikle de mer. 

Olaug Olsen skrev (21 timer siden):

Dette handler om arv, men også om hva man er villig til å utvikle selv. Man må ha interessen, og ikke være redd for hva man vil komme til å se. Man bør ønske å se. Selv gjør jeg det gjerne om jeg kan hjelpe noen, men jeg ville aldri tatt penger for å bruke evnene mine. Det bringer ikke lykke å ta seg betalt for slike ting. Er du selv en klarsynt TS?

Takk for svar :)
Eg jobbar no med å opne dei spirituelle kanalane mine. Er på rett veg, men har nok eit stykke att.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar :)
Eg jobbar no med å opne dei spirituelle kanalane mine. Er på rett veg, men har nok eit stykke att.

Jeg tror du skal stole på deg selv, og om mulig konsultere forfedreåndene dine selv, framfor å stole på eksterne impulser. Det er mange i denne bransjen som bare er ute etter å selge juggel og løgn. Ikke la deg lure med på noe som er kontraproduktivt. Om du ønsker å åpne opp, fokusere på å helbrede deg selv. Du kan bruke hjelpemidler som røkelse, krystaller og krydder. Musikkinstrumenter som du lager selv er også fint. Nå kommer det et bokforslag, men denne personen dro til Mexico for å spy opp smerte ved hjelp av Ayahuasca planten. Mange driver med slikt i vår tid. Jeg mener det er unødvendig tull! Personlig har jeg brukt bare milde teknikker, og kommet langt med dette.

Anbefalt litteratur er bøkene til Ailo Gaup:

Sjamansonen

Författare: Ailo Gaup

257kr

Lykke til!

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 23.33):

Går det an å fortelle kva kurs du går på? :)

Skrevet

Motsatt tilnærning til klarsyn er når råd er å fylle seg med mest mulig informasjon oppi sin lille hjerne. Klarsynte har evnen å tømme hjernen og lytte og de formidler hva de hører i 'stillheten'. Det er flaut å være vitne til at dere suger til dere ALT annet enn hva som ses når støy blir eliminert. Det første bud er å kunne bruke hjernen til å være kritisk til hva som slippes inn og å ikke være så dum i pappen at dere tror på all overtro som finnes og alt folk forteller dere eller dere leser.  Klarsynte har beina godt plantet på bakken siden å jorde seg er viktig for å ikke fly seg rake rett på viddene.

Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Motsatt tilnærning til klarsyn er når råd er å fylle seg med mest mulig informasjon oppi sin lille hjerne. Klarsynte har evnen å tømme hjernen og lytte og de formidler hva de hører i 'stillheten'. Det er flaut å være vitne til at dere suger til dere ALT annet enn hva som ses når støy blir eliminert. Det første bud er å kunne bruke hjernen til å være kritisk til hva som slippes inn og å ikke være så dum i pappen at dere tror på all overtro som finnes og alt folk forteller dere eller dere leser.  Klarsynte har beina godt plantet på bakken siden å jorde seg er viktig for å ikke fly seg rake rett på viddene.

Måten du ser andre på forteller at du ikke akkurat har beina plantet i jorden du heller 

Anonymkode: 4a348...6c2

Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Har du tips til hvordan jorde seg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke meg du spurte, men den beste måten å jorde seg på er å være trygg i hjertet sitt. Så klisjé det kan høres ut.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Måten du ser andre på forteller at du ikke akkurat har beina plantet i jorden du heller 

La oss si jeg hvertfall forsøker. ;)

Skrevet

Uten hokus pokus  Stikk fingern i jorda og kjenn etter hvor du er fra før fantasiene får løpe fritt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ikke meg du spurte, men den beste måten å jorde seg på er å være trygg i hjertet sitt. Så klisjé det kan høres ut.

Ja, ser den, men spørsmålet blir da "hvordan være/bli trygg i hjertet sitt"?.

Skrevet

Jeg har hatt evner hele livet, men strever med å klare å balansere dette. Tar inn alt for mye, og klarer ikke helt å stenge av og blir da helt utslitt. Holder dette for meg selv💜

Anonymkode: 28ab0...f6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Lawyam skrev (6 minutter siden):

Uten hokus pokus  Stikk fingern i jorda og kjenn etter hvor du er fra før fantasiene får løpe fritt.

Var det et svar på "hvordan jorde"? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har hatt evner hele livet, men strever med å klare å balansere dette. Tar inn alt for mye, og klarer ikke helt å stenge av og blir da helt utslitt. Holder dette for meg selv💜

Anonymkode: 28ab0...f6f

Jeg følger han her, for å bygge "mitt fundament" eller hva man skal kalle det. For at man ikke skal bli fullstendig tappet eller rett og slett implodere, så kan man gjøre øvelser for fundamentet sitt. Det er veldig kroppslig og godt forklart :)https://www.youtube.com/watch?v=WQ3aX7yzffo

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Var det et svar på "hvordan jorde"? 

Det enkleste svaret, ja - for du bør vite hvor du bor og lever først. På jorden. Du kan bare google og finne mange videoer og forklaringer for hvordan du f.eks skal forestille deg at du er et tre og røttene vokser nedi jorden og foranket deg til den..  Da tenker jeg at MÅ du ta den runden der for å skjønne hvor du er fra og at det handler om å være forankret HER og ikke være all over the place oppu topplokket så har du allerede et problem.

Endret av Lawyam
Skrevet

Det er krefter ein ikke bør lefle med. Mørkemakter

Anonymkode: 98f01...55c

Skrevet
Olaug Olsen skrev (På 12/15/2022 den 9.25):

Jeg tror du skal stole på deg selv, og om mulig konsultere forfedreåndene dine selv, framfor å stole på eksterne impulser. Det er mange i denne bransjen som bare er ute etter å selge juggel og løgn. Ikke la deg lure med på noe som er kontraproduktivt. Om du ønsker å åpne opp, fokusere på å helbrede deg selv. Du kan bruke hjelpemidler som røkelse, krystaller og krydder. Musikkinstrumenter som du lager selv er også fint. Nå kommer det et bokforslag, men denne personen dro til Mexico for å spy opp smerte ved hjelp av Ayahuasca planten. Mange driver med slikt i vår tid. Jeg mener det er unødvendig tull! Personlig har jeg brukt bare milde teknikker, og kommet langt med dette.

Anbefalt litteratur er bøkene til Ailo Gaup:

Sjamansonen

Författare: Ailo Gaup

257kr

Lykke til!

Hvorfor mener du det? 

Anonymkode: d3894...0a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12/21/2022 den 21.08):

Gå barbeint i naturen fungerer for meg. 

Anonymkode: d3894...0a6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...