AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Eksen min for flere år tilbake holder øye med meg og tar jevnlig kontakt på ulike måter. Han vet veldig godt at jeg ikke vil ha kontakt. Tidligere anmeldte jeg han for plagsom atferd og fikk besøksforbud et år. Den tiden er for lengst gått. Jeg neglisjerer alt, men han bruker stadig nye telefonnummer der han søker oppmerksomhet og vil ha kontakt. Noen som har opplevd lignende? Ikke alvorlig nok for anmeldelse da meldingene nå ikke er stygge, men minnes hvordan det var.. Anonymkode: f33c9...801 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Æsj så ekkelt 😕 Jeg hadde forsøkt å få hemmelig adresse/fått alt tilsendt postboks om mulig. Så begrenset alle sosiale medier til at ingen ser ditt navn, og bare brukt «kallenavn» han ikke gjenkjenner. Ingen bilder av deg, ingen tagging. Og så begrenset anrop og meldinger på telefon til utelukkende din kontaktliste. Veldig viktige ting skal jo i Digipost osv, så du går neppe glipp av noe. Anonymkode: ec24a...8c1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Lag en tidslinje. Noter alt. Anonymkode: 872c4...04a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Utrolig slitsomt Jeg har ekser som jevnlig tar kontakt også. Er ikke akkurat noen stygge meldinger heller, men det er plagsomt da de ikke tar hintet. Anonymkode: 24cd6...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå