AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Min tur til fredagskos,og er litt tom for ideer... Noen forslag? Må kunne stå framme noen timer da ikke alle har matpause samtidig. Så ikke is... Ikke tid til å bake. Og ikke så god tid til å ordne på pauserommet samme dagså må være noe som bare kan settes fram. Kan være både søtt og salt. Takknemlig for forslag! Anonymkode: c026e...e16
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Smågodt! Anonymkode: bea4c...5e3 1
Numii Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Ferdig kutta grønnsaker og frukt. Det hadde i hvertfall jeg blitt veldig takknemlig for 🙂 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Pepperkaker? Eller annen julekjeks. Popcorn? Agurk og gulrot staver og tzatziki dipp? Nøttemix, brente mandler? Frukt, grønt og bær? Anonymkode: bbf9d...103
Rebecca30 Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Hva med gullvafler, ballerina og oreos? 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Alt man skal måtte ordne som arbeidstaker... Betale eget julebord, kjøpe gaver til kollegaer, og nå også stille med fredagskos. Har inntrykk av at de ansatte snart må betale hverandres lønn. Anonymkode: b2db7...cae 5
Brunhilde Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Hvor er kosen hvis det bare er stress å stelle i stand? Nå vet jeg ikke hvor mange dere er, men du kan: *Kjøpe en boks pepperkaker og en blåmuggost *Kjøpe ferdigstekte rosinboller *Lefseruller (det liker jeg egentlig ikke, men det er salt og kjapt å lage) *Grønnsaker/frukt og dip som noen foreslo, men om dere er mange tar det også tid å stelle i stand *Kjøpe ispinner som kan ligge på frys til folk har pause 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 Brunhilde skrev (12 minutter siden): Hvor er kosen hvis det bare er stress å stelle i stand? Nå vet jeg ikke hvor mange dere er, men du kan: *Kjøpe en boks pepperkaker og en blåmuggost *Kjøpe ferdigstekte rosinboller *Lefseruller (det liker jeg egentlig ikke, men det er salt og kjapt å lage) *Grønnsaker/frukt og dip som noen foreslo, men om dere er mange tar det også tid å stelle i stand *Kjøpe ispinner som kan ligge på frys til folk har pause Det er jo kos for alle de som ikke steller i stand som kommer til dekket bord… Det er vel grunnen til at ansvaret rullerer. Anonymkode: 6ee20...172 4
Brunhilde Skrevet 14. desember 2022 #9 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo kos for alle de som ikke steller i stand som kommer til dekket bord… Det er vel grunnen til at ansvaret rullerer. Anonymkode: 6ee20...172 Det forstår jeg også, men hvis alle syns det er stress å stelle i stand, så kan man jo like gjerne droppe hele greia, spesielt når man ikke en gang har pause sammen.
Taluno Skrevet 14. desember 2022 #10 Skrevet 14. desember 2022 Jeg ville gått for pepperkaker, og annen kjeks, og klementiner. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alt man skal måtte ordne som arbeidstaker... Betale eget julebord, kjøpe gaver til kollegaer, og nå også stille med fredagskos. Har inntrykk av at de ansatte snart må betale hverandres lønn. Anonymkode: b2db7...cae Så gode ideer du har, regner med TS setter stor pris på dem! Har du vurdert bytte jobb, om du synes det er så kjipt? Brunhilde skrev (30 minutter siden): Det forstår jeg også, men hvis alle syns det er stress å stelle i stand, så kan man jo like gjerne droppe hele greia, spesielt når man ikke en gang har pause sammen. Om en synes det er litt stress siste helga før jul betyr jo ikke at alle synes det er så stress at det bør droppes resten av året? Jeg elsker fikse slike ting resten av året, men har det litt travelt rett før jul, spesielt akkurat den siste uken før posten sin sende-frist går, og jeg selv må ut å hente pakker. 4
Brunhilde Skrevet 14. desember 2022 #11 Skrevet 14. desember 2022 Taluno skrev (1 minutt siden): ... Om en synes det er litt stress siste helga før jul betyr jo ikke at alle synes det er så stress at det bør droppes resten av året? Jeg elsker fikse slike ting resten av året, men har det litt travelt rett før jul, spesielt akkurat den siste uken før posten sin sende-frist går, og jeg selv må ut å hente pakker. Og jeg syns det er litt unødvendig, og - jeg gjentar - spesielt når ikke alle har pause sammen. Eller er jeg enig i klementinger og pepperkaker, det er enkelt og godt, samtidig som de fleste liker ihvertfall en av delene. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Skrevet 14. desember 2022 På jobben min er den frosne sjokoladekaka fra Rema 1000 veldig populær når ingen gidder å fikse noe annet. Anonymkode: 51010...413 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 Sjokolade, saltstenger, div boller/tebrød/kjeks. Evt frukt. Helt supert og null stress. Anonymkode: eb7e3...cf5
Gjest ti10 Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 Det første jeg tenkte, var at du kan ta med hva som helst, bare ikke delfiakake 😉 (jf. en viss annen tråd)
Nattens rytter Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 Avletter, delfiakake, skryller, turrvaffler, goro osb.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 Fredagskos??? Hva slags jobb er dette? Anonymkode: 47f11...3b5 1
Daisy-love Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 Nattens rytter skrev (1 minutt siden): Avletter, delfiakake, skryller, turrvaffler, goro osb. Leverer du? Siden TS ikke hadde tid til å bake. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 Tusen takk for mange gode forslag! Jeg liker egentlig godt å stelle i stand slikt,men var litt uflaks at jeg fikk akkurat denne uka... Men sånn er det,heldigvis ingen storforlangende gjeng! Til deg som lurte: Jobber i barnehage. Har gjort dette på andre jobber også. En har ansvar for å ordne noe kos til pauserommet hver fredag. Anonymkode: c026e...e16 1
Daisy-love Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for mange gode forslag! Jeg liker egentlig godt å stelle i stand slikt,men var litt uflaks at jeg fikk akkurat denne uka... Men sånn er det,heldigvis ingen storforlangende gjeng! Til deg som lurte: Jobber i barnehage. Har gjort dette på andre jobber også. En har ansvar for å ordne noe kos til pauserommet hver fredag. Anonymkode: c026e...e16 Ganske glad dere ikke alle har pause sammen når jeg ser hvor du jobber hen 😅 Sånne gifler med pepperkakesmak kunne kanskje vært noe? Er ellers kommet mye nå med pepperkaketema om du vil ha noe lettvint, men litt julete, også kanskje klementiner til i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 Pepperkaker og gløgg? Anonymkode: 8559e...2c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå