AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg er veldig interessert i ei kvinne jeg tidligere jobbet med. Nå har vi sporadisk kontakt i den nye jobben min. Desverre ikke på andre arenaer. Det som gjør meg veldig usikker her. Det er at hun ser bedre ut enn meg. Hun er veldig pen. På den andre siden har vi alltid hyggelige samtaler i lag og spør hvordan det går osv. At hun gjør det kan også handle om at hun gjengjelder min vennlighet. Vi er begge i 30 årene, hun har barn og ikke jeg. Hva tenker dere her? Anonymkode: 746c2...6a5
AnonymousBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Kjør på! Er det ikke bedre å vite enn at dere kanskje begge har følelser for hverandre og ikke gjør noe med det? Kjæresten min turte aldri spørre, men det var ikke så vanskelig å skjønne. Derfor spurte jeg i dette tilfellet, men hvis du viser deg litt frempå kan hun ta hintet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Hadde prøvd å flørte osv først og sett an responsen Anonymkode: fb0e2...290
mannemannen Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig interessert i ei kvinne jeg tidligere jobbet med. Nå har vi sporadisk kontakt i den nye jobben min. Desverre ikke på andre arenaer. Det som gjør meg veldig usikker her. Det er at hun ser bedre ut enn meg. Hun er veldig pen. På den andre siden har vi alltid hyggelige samtaler i lag og spør hvordan det går osv. At hun gjør det kan også handle om at hun gjengjelder min vennlighet. Vi er begge i 30 årene, hun har barn og ikke jeg. Hva tenker dere her? Anonymkode: 746c2...6a5 Skjønner at du kan føle deg nervøs, men det er lite å tape på å spørre og mye å vinne. Dette er det perfekte stedet for en kvinne i din sosiale omgangskrets å spørre. Hun er der, men du møter henne sjeldent og dere har får eller ingen nære felles venner. Så går ting galt er det null problem. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er veldig interessert i ei kvinne jeg tidligere jobbet med. Nå har vi sporadisk kontakt i den nye jobben min. Desverre ikke på andre arenaer. Det som gjør meg veldig usikker her. Det er at hun ser bedre ut enn meg. Hun er veldig pen. På den andre siden har vi alltid hyggelige samtaler i lag og spør hvordan det går osv. At hun gjør det kan også handle om at hun gjengjelder min vennlighet. Vi er begge i 30 årene, hun har barn og ikke jeg. Hva tenker dere her? Anonymkode: 746c2...6a5 Fikk dere plutselig kontakt etter du begynte i ny jobb.? Anonymkode: 642c0...eb1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk dere plutselig kontakt etter du begynte i ny jobb.? Anonymkode: 642c0...eb1 Nei, vi jobbet bare sammen en kortere periode. Jeg ble egentlig litt overasket over hvor hyggelig hun var, men tenkte at det ikke var noe vits i. Så hadde vi sporadisk kontakt i jobbesammenheng etterpå. Det som også gjorde meg mer interessert er hvor jevn hun er, altså jevnt hyggelig. Anonymkode: 746c2...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, vi jobbet bare sammen en kortere periode. Jeg ble egentlig litt overasket over hvor hyggelig hun var, men tenkte at det ikke var noe vits i. Så hadde vi sporadisk kontakt i jobbesammenheng etterpå. Det som også gjorde meg mer interessert er hvor jevn hun er, altså jevnt hyggelig. Anonymkode: 746c2...6a5 Kjør på! Jeg er i samme situasjon, bare at jeg er kvinnen. Vi har også sporadisk kontakt, og den er så nær og fin. Jeg liker han godt og håper han tar mer initiativ etterhvert. Jeg hadde blitt lykkelig om «min» gjorde det. Lykke til. ❤️ Anonymkode: 2a831...3f5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå