Gå til innhold

Jeg ble playa, han trakk seg tilbake ut av det blå, også ble han borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var en fyr jeg snakka med, han sa han elsket meg osv, var glad i meg. Han har perioder dee hvor han gir kjempe mye med opperksomhet, jeg trodde han likte meg cuz han sa det, og nå ut av det blå er han så careee, det er ikke han i det hele tatt, føler meg lurt, han jeg falt for var bare en skuespill, virker som han ikke har noe behov for men lenger,han bare skifta måten han oppfører seg på drastiskt på under ei uke, begynte med det over igår. Hjelp hva bør jeg gjøre? Er det ei annen jente i bildet, det er som om han vil jeg skal løpe etter han, men det har jeg ikke tid til, skjønner bare ikke hva som skjedde plutselig. 

Endret av Hedilove
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva å elske er? 

Anonymkode: df905...17c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Der du bør gjøre er å gå videre. Antagelig en annen jente ja. 

Anonymkode: 14817...9c1

Skrevet

Det er kanskje ikke så rart hvis du krever oppmerksomhet 24/7, du får ta det som lærdom til neste du møter, og prøve å roe ned oppmerksomhetsbehovet. 

Anonymkode: 21f17...69b

Skrevet
Hedilove skrev (29 minutter siden):

han jeg falt for var bare en skuespill

Velkommen til livet. Mange gutter er drittsekker,  aldri stol på hva en mann sier for å sjarmere deg. Se på hva han gjør, hvordan han prøver å bli kjent med deg, spør han deg bare hva skjer eller prøver han å finne ut av sjelen din, følelsene dine, tankene dine, interessene dine, lidenskapene dine, hva som betyr mye for deg og hva du vil i fremtiden. 

Anonymkode: 76bec...4d9

• Nyttig 1
Skrevet

Her er det ikke så vanskelig å gjette hva som har skjedd. Han har blitt kidnappet. 

Det kan skje den beste, men det er jo utrolig surt når sånt skjer.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Første bud er å ta skolen mer seriøst, særlig burde du følge grundig med i norsktimene. 👍

Anonymkode: f0112...611

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er kanskje ikke så rart hvis du krever oppmerksomhet 24/7, du får ta det som lærdom til neste du møter, og prøve å roe ned oppmerksomhetsbehovet. 

Anonymkode: 21f17...69b

Det var ikke grunnen her, 

Skrevet

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 722e5...92b

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 722e5...92b

Litt over 18

Skrevet

Høres veldig toxic ut, beste er bare å gå videre og glemme hele fyren.

• Liker 1
Skrevet
GlitterGuri skrev (1 minutt siden):

Høres veldig toxic ut, beste er bare å gå videre og glemme hele fyren.

Han kom tilbake igjen og nå virker han normal og gir mye oppmerksomhet, hva skal jeg gjøre?

Skrevet
Hedilove skrev (13 minutter siden):

Han kom tilbake igjen og nå virker han normal og gir mye oppmerksomhet, hva skal jeg gjøre?

Du har allerede fått mange gode tips og råd. Ta de til deg, reflekter og bruk dem - istedenfor å opprette tråd etter tråd. 

Anonymkode: 207e5...a59

• Liker 3
Skrevet
Hedilove skrev (17 minutter siden):

Håper du har gjennomskuet at han bare leker meg deg. Bevar stoltheten og bare si fra til han på en voksen og fin måte at dette blir for useriøst og vinglete for deg og ønsk han lykke til videre:)

Ikke begynne å bitche og ikke fall for tom sweettalk når han prøver seg med å sjarmere deg og prøver å få deg til å gi han ny sjanse igjen. Stå på grensen din og fas ut kontakten

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hedilove skrev (26 minutter siden):

Du er backupen hans. Reserveløsning. 

Du dropper han. 

Anonymkode: 79bd7...b62

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er backupen hans. Reserveløsning. 

Du dropper han. 

Anonymkode: 79bd7...b62

Han sa han hadde en dårlig dag da osv, men skal jeg prøve å kutte helt kontakt eller si ifra først og se an? Virker egt som kan vil snakke med meg men vet ikke

Skrevet
Hedilove skrev (24 minutter siden):

Han sa han hadde en dårlig dag da osv, men skal jeg prøve å kutte helt kontakt eller si ifra først og se an? Virker egt som kan vil snakke med meg men vet ikke

Åja så du trodde han ghostet deg bare pga EN dag? Da må du begynne å chille.. Er det gjentakende mønster så kan du begynne å reagere 

• Liker 3
Skrevet
Hedilove skrev (16 timer siden):

Det var en fyr jeg snakka med, han sa han elsket meg osv, var glad i meg. Han har perioder dee hvor han gir kjempe mye med opperksomhet, jeg trodde han likte meg cuz han sa det, og nå ut av det blå er han så careee, det er ikke han i det hele tatt, føler meg lurt, han jeg falt for var bare en skuespill, virker som han ikke har noe behov for men lenger,han bare skifta måten han oppfører seg på drastiskt på under ei uke, begynte med det over igår. Hjelp hva bør jeg gjøre? Er det ei annen jente i bildet, det er som om han vil jeg skal løpe etter han, men det har jeg ikke tid til, skjønner bare ikke hva som skjedde plutselig. 

Anonymkode: 2c84f...fce

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...