AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Gravid uke 40 idag. Har vonde kynnere hvert 20 minutt ca, tror det er såkaldt masrier. Hatt det de siste par dagene. Ble strippet igår hos jordmor og hadde da 2 cm åpning. Men hun sa jeg kunne gå slik lenge. Ikveld kom det noe sykt ekkelt ut når jeg var på do, kan dette være slimproppen? Betyr det da kanskje at noe er på gang?😅 noen som har opplevd lignende like før fødsel? Beklager ekkelt bilde😂😂 Anonymkode: c7fcd...37c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Det der er slimproppen!:) Da jeg skulle ha mellomste, gikk slimproppen i 14-tiden. Kl.18 var jeg i aktiv fødsel. Anonymkode: b2242...705 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Ja🥳 Heia heia🥰 Anonymkode: 23d10...794 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Wææ skummelt!! Gruer meg sykt til fødsel samtidig som jeg gleder meg til å bli ferdig!! Murrer konstant nede i livmora så er nok noe på gang ja😅 TS Anonymkode: c7fcd...37c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Ser sånn ut ja! Men slimproppen i seg selv trenger ikke å ha noe med fødsel å gjøre, men når du tross alt er 40 uker på veg så er jo hver eneste dag en antydning til fødsel 😊 skjer uansett hvert øyeblikk. Lykke til 😊 Anonymkode: 54e99...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser sånn ut ja! Men slimproppen i seg selv trenger ikke å ha noe med fødsel å gjøre, men når du tross alt er 40 uker på veg så er jo hver eneste dag en antydning til fødsel 😊 skjer uansett hvert øyeblikk. Lykke til 😊 Anonymkode: 54e99...3c9 Ja okei😀 etter at dette kom ut har det murret konstant i livmoren/korsryggen, var akkurat som å slå på en bryter😅 TS Anonymkode: c7fcd...37c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja okei😀 etter at dette kom ut har det murret konstant i livmoren/korsryggen, var akkurat som å slå på en bryter😅 TS Anonymkode: c7fcd...37c Krysser fingrene! Oppdater gjerne! Anonymkode: 54e99...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja okei😀 etter at dette kom ut har det murret konstant i livmoren/korsryggen, var akkurat som å slå på en bryter😅 TS Anonymkode: c7fcd...37c Da skjer det nok noe 🙊 lykke til! Anonymkode: 9f4ed...5a3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Tusen takk❤️ Akkurat tatt meg to Paracet mot smertene å satser på litt søvn i tilfelle noe er på gang😀 Ts Anonymkode: c7fcd...37c 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Jeg fikk rier rett etter at slimproppen gikk😄 slimproppen gikk natt til onsdag kl 03, og 12 timer reise vi inn til føden Anonymkode: aab92...472
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 Gratulere🥰 2 timer etter at proppen gikk satt jeg med en fersk baby i armene❤️ Anonymkode: dbd68...d93
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Skrevet 14. desember 2022 Mensenmurringer ga seg etter to Paracet. Våknet kl 03 inatt med vonde sammentrekninger ca hver 7-10 minutt. Sto opp etter en stund og var sikker på at nå var det igang. Men utpå morgenkvisten ga det seg og nå kommer det bare hvert 20-30 minutt😂 såå frustrerende at det gir seg. TS Anonymkode: c7fcd...37c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #14 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mensenmurringer ga seg etter to Paracet. Våknet kl 03 inatt med vonde sammentrekninger ca hver 7-10 minutt. Sto opp etter en stund og var sikker på at nå var det igang. Men utpå morgenkvisten ga det seg og nå kommer det bare hvert 20-30 minutt😂 såå frustrerende at det gir seg. TS Anonymkode: c7fcd...37c Hadde det likt med min siste, vannet gikk kl 01 og fikk lette rier i løpet av natta som avtok. Kom på sykehuset kl 07 og ble innlagt på føden pga styrtfødsel sist. Fikk rier i løpet av dagen igjen som jeg måtte puste meg igjennom og lå masse I badekar før alt dabbet av igjen 🤪 hadde et par runder av dette og måtte få morfin for å sovne kl 02 1 døgn etter vannet gikk. Så våknet jeg av rier igjen kl 04 og lå en stund i badekaret igjen. Endte med aktiv fødsel på 3,5 time og hun var ute 1030 ish. Så det var laaaangdrygt men gikk fort når ting endelig kom igang 😅 Sov så mye du kan, jeg fikk ikke sovet noe som helst på typ 3 døgn bortsett fra de to timene med morfin. Var uuuuutslitt. Håper du fortsetter å oppdatere og at det snart skjer 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 54e99...3c9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde det likt med min siste, vannet gikk kl 01 og fikk lette rier i løpet av natta som avtok. Kom på sykehuset kl 07 og ble innlagt på føden pga styrtfødsel sist. Fikk rier i løpet av dagen igjen som jeg måtte puste meg igjennom og lå masse I badekar før alt dabbet av igjen 🤪 hadde et par runder av dette og måtte få morfin for å sovne kl 02 1 døgn etter vannet gikk. Så våknet jeg av rier igjen kl 04 og lå en stund i badekaret igjen. Endte med aktiv fødsel på 3,5 time og hun var ute 1030 ish. Så det var laaaangdrygt men gikk fort når ting endelig kom igang 😅 Sov så mye du kan, jeg fikk ikke sovet noe som helst på typ 3 døgn bortsett fra de to timene med morfin. Var uuuuutslitt. Håper du fortsetter å oppdatere og at det snart skjer 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 54e99...3c9 Ja har forstått at jeg bare må smøre meg med tolmodighet🙉 forrige fødsel tok 4 timer, så var forberedt på at denne også skulle gå raskt. Men de sier at nr 3 er en luring 😉 Skifter mellom å ligge å slappe av og oppe å går, vet ikke hva som er best for å få fortgang😂 TS Anonymkode: c7fcd...37c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 For spesielt interesserte så var jeg akkurat på do å da kom det mere slim (ikke så mye som slimproppen) men dette hadde mer friskt blod i seg. Så da er det vel tydelig at det er noe på gang selv om riene ikke er regelmessige enda😀 TS Anonymkode: c7fcd...37c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For spesielt interesserte så var jeg akkurat på do å da kom det mere slim (ikke så mye som slimproppen) men dette hadde mer friskt blod i seg. Så da er det vel tydelig at det er noe på gang selv om riene ikke er regelmessige enda😀 TS Anonymkode: c7fcd...37c Iiih veldig spennende 🥰🤞🏻 Er 3 mnd igjen for min del, gleder meg noe sykt 😅😅 Håper det blir snart for deg! Anonymkode: 54e99...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå