AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg har tatt keratinbehandling, og da er det jo anbefalt å bruke sjampo og balsam som er fri for sulfater i ettertid. Jeg vil også gjerne ha produkter uten silikon i tillegg. Er det noen som har noen gode tips til sjampo og balsam uten silikon og sulfater som ikke koster så veldig mye? Anonymkode: f703c...d84 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Oi, så nettopp at det var noen som allerede etterspør tips til sjampo og balsam uten sulfater. Ikke meningen å lage en nesten helt lik tråd.. Men hvis noen har tips som også besvarer dette med pris og uten silikon, blir jeg veldig glad 😊 Anonymkode: f703c...d84
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 By Veira-serien og curl girl serien til Normal er uten både sulfater og silikoner. Herbal essences pure-shampoen er også uten begge deler. Garnier Response og Hair Food er uten silikon, men det er sulfater i shampoen. Men balsamene og hårkurene er altså helt fri. Anonymkode: 93284...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): By Veira-serien og curl girl serien til Normal er uten både sulfater og silikoner. Herbal essences pure-shampoen er også uten begge deler. Garnier Response og Hair Food er uten silikon, men det er sulfater i shampoen. Men balsamene og hårkurene er altså helt fri. Anonymkode: 93284...3b9 Supert, her var det jo flere gode forslag til rimelige produkter! Akkurat det jeg var på jakt etter. Tusen takk 😊 Anonymkode: f703c...d84
Blingblingtahei Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Både by veira og curl girl er greie og billige produkter, men må innrømme at jeg syntes baby shampoo gjør samme nytta. ( Ikke alle baby sjampoer som er fri for sls) For min del som har barn som bruker samme så blir det bare litt mindre såper i dusjen. Den mørkeblå fra by veira syntes jeg faktisk er ganske god. Liker også dr organic med menuka honning, men den er noe dyrere og fås på helsekosten. Jeg bruker å legge litt mer penger i balsam og kur enn jeg gjør med sjampo..
Gjest Sirisurr Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Maui og Rituals sine sjampoer, litt dyre da. Hairlust har sjampoer og balsamer uten silikon og sulfat også. Du har olaplex også, den er ikke rimelig men den er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 8.22): By Veira-serien og curl girl serien til Normal er uten både sulfater og silikoner. Herbal essences pure-shampoen er også uten begge deler. Garnier Response og Hair Food er uten silikon, men det er sulfater i shampoen. Men balsamene og hårkurene er altså helt fri. Anonymkode: 93284...3b9 By veira slår de dyre merkene ned i støvlene. Fantastisk serie!! Anonymkode: 6603d...060
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 21.25): Jeg har tatt keratinbehandling, og da er det jo anbefalt å bruke sjampo og balsam som er fri for sulfater i ettertid. Jeg vil også gjerne ha produkter uten silikon i tillegg. Er det noen som har noen gode tips til sjampo og balsam uten silikon og sulfater som ikke koster så veldig mye? Anonymkode: f703c...d84 Hva koster en keratin behandling? Blir håret helt stritt? Jeg har fall og litt krøller, vil dette gå bort ved behandling? Jeg vil egentlig ikke ha det bort Anonymkode: 4babb...231
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Maui. Ingen bedre. Anonymkode: c3f47...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Maui. Ingen bedre. Anonymkode: c3f47...6f4 Hvilken av de? Anonymkode: 67c2f...6c8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvilken av de? Anonymkode: 67c2f...6c8 Lilla. Men er jo ikke super billig da.... Lukter også enormt godt. Anonymkode: c3f47...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå