Gå til innhold

30 år og stresser med klokka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det blant flertallet av single kvinner rundt 30 år, stresser du etter å finne partner?  

De fleste kvinner vil jo ha barn..... ikke alle da. 

Anonymkode: c80e2...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg drar ut på byen er vi endel kompiser som er forsiktige med å dra på ons med barnløse damer over 30. Mange av de er verpesyke og er grådige etter å få sæd i musa..

Anonymkode: df3f4...80b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg drar ut på byen er vi endel kompiser som er forsiktige med å dra på ons med barnløse damer over 30. Mange av de er verpesyke og er grådige etter å få sæd i musa..

Hahaha hva faen

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor vanlig er det blant flertallet av single kvinner rundt 30 år, stresser du etter å finne partner?  

Jeg er 22, jeg stresser allerede..

Anonymkode: 4b04e...695

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alle kvinner har en biologisk klokke, det er helt vanlig at flertallet av kvinner kjenner på dette. Noen begynner å kjenne den tidlig, andre i begynnelsen av 30-årene. Når kvinner blir 35-år synker fertiliteten voldsomt, og allerede ved 40-år er det lav sjans for å bli gravid. 

Hvorfor syntes du dette er merkelig? Har du aldri hørt om dette før? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d43e5...e84

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det forstår jeg, bruk kondom for gudsskyld. Jeg har hørt flere historier om kvinner som systematisk knuller rundt, nettopp for å bli gravid. Det er kynisk og sinnssykt. 

For øyeblikket vet jeg om ei på 32-år som gjorde nettopp dette, og hun ble jo gravid etterhvert - med en ons. Hun syntes han er drit stygg og plagsom, men baby skal hun ha. 

Skrevet

Trodde det var noen på 30 som sleit med å lære seg klokka jeg😅

Anonymkode: 95366...d05

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det forstår jeg, bruk kondom for gudsskyld. Jeg har hørt flere historier om kvinner som systematisk knuller rundt, nettopp for å bli gravid. Det er kynisk og sinnssykt. 

For øyeblikket vet jeg om ei på 32-år som gjorde nettopp dette, og hun ble jo gravid etterhvert - med en ons. Hun syntes han er drit stygg og plagsom, men baby skal hun ha. 

Nå er det ikke så smart å komme inni et ONS da. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg regner da med dere bruker kondom uansett alder på damen.

Anonymkode: 59a0b...4ed

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg regner da med dere bruker kondom uansett alder på damen.

Stort sett ja. Men det er selvfølgelig diggest å slippe å bruke den dongen. Isåfall sparer man de anledningene uten kondom til damer i begynnelsen av 20-årene. De er som regel ikke verpesyke og går på pillen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stort sett ja. Men det er selvfølgelig diggest å slippe å bruke den dongen. Isåfall sparer man de anledningene uten kondom til damer i begynnelsen av 20-årene. De er som regel ikke verpesyke og går på pillen. 

Hehe.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle kvinner har en biologisk klokke, det er helt vanlig at flertallet av kvinner kjenner på dette. Noen begynner å kjenne den tidlig, andre i begynnelsen av 30-årene. Når kvinner blir 35-år synker fertiliteten voldsomt, og allerede ved 40-år er det lav sjans for å bli gravid. 

Hvorfor syntes du dette er merkelig? Har du aldri hørt om dette før? 🤷🏻‍♀️

Vi barnfrie kvinner finnes også! 
Jeg har aldrig kjent noen biologisk klokke som tikket! 

Anonymkode: c2515...b85

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi barnfrie kvinner finnes også! 
Jeg har aldrig kjent noen biologisk klokke som tikket! 

Anonymkode: c2515...b85

Bare vent😂 Det ligger i deres kvinners natur. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kanskje dere har hørt om dette effektive prevensjonsmiddelet man kaller kondom? 

Anonymkode: 585e1...c96

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Redd for graviditet men ikke hiv ja ...

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje dere har hørt om dette effektive prevensjonsmiddelet man kaller kondom? 

Vet du. Mange av disse verpesyke er utspekulerte. De kåter deg opp og gjør deg sinnsyk i gjerningsøyeblikket slik at kondomet droppes. Veldig lett å gå på en sur en når man også har promille i blodet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Redd for graviditet men ikke hiv ja ...

Nå er ikke akkurat Norge noe høyrisikoland når det gjelder HIV-smitte. 

• Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Bare vent😂 Det ligger i deres kvinners natur. 

Når begynner det? Hvor lenge etter 50 år må jeg vente før den begynner å tikke?

Skrevet

Nei jeg stresser ikke. Er 35 snart og tenker jeg har hvertfall 7-8 år til på meg

Anonymkode: 53eeb...c90

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vet du. Mange av disse verpesyke er utspekulerte. De kåter deg opp og gjør deg sinnsyk i gjerningsøyeblikket slik at kondomet droppes. Veldig lett å gå på en sur en når man også har promille i blodet. 

Da er du vel bare dum. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...