Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Har følgende problem: Jeg er i et forhold som hangler ganske kraftig om dagen. Det har gjort det en stund, og i tillegg har jeg den senere tiden greid å bli interessert i ei annen jente. Har vært åpen overfor begge med dette, så alle parter vet hvordan ting ligger an. Vet at hun andre også har vært interessert i meg (det har ikke skjedd noe "upassende" mellom oss). I siste melding jeg fikk fra henne skrev hun følgende: "Hvis jeg var deg, ville jeg satset alt på å ordne opp mellom deg og samboeren din." Vanligvis er jeg tilhenger av å la være å tolke i hytt og vær, men jeg klarte liksom ikke helt å bli sikker på hva hun egentlig mener. Føler ikke for å spørre noe mer, for jeg er jo ikke sammen med henne, og jeg kan liksom ikke kreve noen svar av henne heller. Jeg er usikker på om hun mener at hun ikke er interessert i noe mer, eller om hun skriver det hun skriver fordi hun ikke vil ødelegge mellom meg og samboeren. Jeg vet selvsagt at uansett hva jeg bestemmer meg for på hjemmebane bør det være en avgjørelse uavhengig av hva hun andre måtte mene og hva jeg evt måtte føle for henne, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne likevel.
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Tja - hun kan mene at hun ikke er interessert, og at du bør redde det du har. Hun kan også ha skrevet det for å vise hvilken fantastisk jente hun er. Det kunne jeg ha gjort. Sånn, nå er du like klok.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Tja - hun kan mene at hun ikke er interessert, og at du bør redde det du har. Hun kan også ha skrevet det for å vise hvilken fantastisk jente hun er. Det kunne jeg ha gjort. Sånn, nå er du like klok. ← Hehe. Ja, jeg hadde vel ikke regnet med å få noe fasitsvar her. Jeg vet at hun har tenkt tanken på at det kunne bli oss to, men hun virker som en såpass fornuftig person at hun ikke blir helt opphengt i den tanken (sånn som meg). Det gjør selvsagt bare at jeg liker henne enda bedre.
Cata Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Mulig hun mener nettopp det hun sier - at du har en "forpliktelse" (merk hermetegnet) til å forsøke å ordne opp med din samboer, og at hun ikke vil involvere seg i en mann som er i et samboerforhold. Er ellers enig med deg i at om du velger å avslutte samboerskapet så bør du gjøre det fordi det ikke er liv laga, -uavhengig av andre damer som du måtte ønske å få bedre kontakt med.
Gjest Embla s Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ville tolket det som om hun ikke ønsker å ødelegge noe mellom dere, og at hun vil at du skal være trygg på at du har prøvd før du eventuelt går, og at hun kanskje vil helgardere seg ifall du går og angrer - hun vil ikke ha på seg ansvar for at dere gikk fra hverandre. Om hun er interessert i deg eller ikke, syns jeg ikke du kan lese noe utfra denne meldingen.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Dere har nok rett i at hun ikke vil "blandes inn". Skulle det evt bli noe mer av dette, er vel neppe den beste starten at hun føler seg skyldig i et brudd. Får vel bare bruke litt mer tid og finne ut hva jeg egentlig ønsker å gjøre. Er neimen ikke lett dette her .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå