Gå til innhold

Jul i Svingen - får noen virkelig julestemning?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det ærlig talt er altfor mye krangling til Linus sine foreldre til at jeg får skikkelig julestemning av det.. Flere som er som meg?

Jeg ser enda på det, for all del; men synes det bare er trist når foreldrene krangler sånn :P 

Anonymkode: 51cff...21e

• Liker 1

Fortsetter under...

Linus i svingen er et av de programmene som gir meg masse julestemning. Elsker at det er så ekte og uperfekt ❤️❤️

Synes heller ikke Linus sine foreldre krangler spesielt mye. Litt kjekling er det iblant, men aldri alvorlig.

Anonymkode: 1ac1a...086

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Mine barn! De elsker jul i svingen.
I disse dager gjentar vi stadig replikker derfra («Nå drar jeg. -Hvor skal du? -Til Japan!» «  -eh, se på Attif, han ser så lur ut»). Barna er 12 og 14. 

Anonymkode: 68fb8...5af

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Linus i svingen er et av de programmene som gir meg masse julestemning. Elsker at det er så ekte og uperfekt ❤️❤️

Synes heller ikke Linus sine foreldre krangler spesielt mye. Litt kjekling er det iblant, men aldri alvorlig.

Anonymkode: 1ac1a...086

Men det er jo et eller annet i omtrent hver eneste episode 🙈 Skjønner at livet som foreldre ikke alltid er lett og greit, for all del; jeg bare klarer ikke få helt julestemning av dette 😛 

• Liker 2
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mine barn! De elsker jul i svingen.
I disse dager gjentar vi stadig replikker derfra («Nå drar jeg. -Hvor skal du? -Til Japan!» «  -eh, se på Attif, han ser så lur ut»). Barna er 12 og 14. 

Anonymkode: 68fb8...5af

Hahah, herlig da 💗

Det er koselig, hvertfall innimellom da med barna osv :D 

Annonse

Gjest Letharia

Ja, jeg merker at det er mye i serien som ikke hadde vært like akseptert i dagens samfunn, er også øyeblikk hvor jeg sperrer opp øynene litt og hever brynene. Mye som er politisk ukorrekt i slike "eldre" serier.

Men det er uansett en serie jeg elsket å se på som barn, og det gir meg fortsatt masse julestemning. Hvis du ikke får julestemning av det kan du jo se på noe annet, Snøfall for eksempel? 😊

Letharia skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg merker at det er mye i serien som ikke hadde vært like akseptert i dagens samfunn, er også øyeblikk hvor jeg sperrer opp øynene litt og hever brynene. Mye som er politisk ukorrekt i slike "eldre" serier.

Men det er uansett en serie jeg elsket å se på som barn, og det gir meg fortsatt masse julestemning. Hvis du ikke får julestemning av det kan du jo se på noe annet, Snøfall for eksempel? 😊

Jeg ser snøfall. Den er så trist! 

Anonymkode: 2d6d8...c21

AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 20.51):

Jeg synes det ærlig talt er altfor mye krangling til Linus sine foreldre til at jeg får skikkelig julestemning av det.. Flere som er som meg?

Jeg ser enda på det, for all del; men synes det bare er trist når foreldrene krangler sånn :P 

Herregud er du emo?

Anonymkode: 77b6b...426

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 20.57):

Vi elsker jul i svingen og får skikkelig julestemning! Men jeg merker at graviditeten til Vera irriterer meg, de gjør jo INGENTING utav den! 

Anonymkode: 9fa11...3db

Haha, jeg også! Skuespilleren var kanskje gravid? Rart de ikke gjør noe ut av det, hadde jo vært perfekt (dog veldig klisjé) med baby= Jesusbarnet.

Anonymkode: 69599...397

AnonymBruker skrev (På 13.12.2022 den 20.51):

Elsker jul i svingen. 

Anonymkode: 94dfd...617

Her tenkte vi akkurat det samme da vesla var 5, 6 og 7 år.. Ville skjerme henne, og helst at det bare skulle være kos.

Nå er hun 9 1/2 år, og vi har forandret mening om dette- til vår store overraskelse. 
Nå ser vi at hun er moden for å ta inn over seg at mamma og pappa ( en til Linus) kan krangle - være sure i stemmen mot hverandre, men ingenting farlig skjer med det. Hun har noen i klassen som har foredlede som har skilt seg nå - og hun tar innover seg livets realiteter etterhvert nå. 

Så, enig at det er sure og sinte stemmer- men aldersadekvat etterhvert som barna gror til

• Liker 1
Annonse
Letharia skrev (12 timer siden):

Tenkte på det du skrev. Hva er det du hever brynene over? 

Anonymkode: 94dfd...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...