AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Er det vanlig at selve penishodet er noe mykere enn selve penisen erigert? Anonymkode: 0c516...142
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det vanlig at selve penishodet er noe mykere enn selve penisen erigert? Anonymkode: 0c516...142 Hodet er alltid mykere enn skaftet. På grunn av variasjoner i sirkulasjonen kan hodet til tider virke mykere enn skaftet. Det påvirker ikke seksuell ytelse i det hele tatt. Anonymkode: 466bb...a17 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Altså hvis du klemmer hardt på det så men det er jo ikke meningen man skal Anonymkode: 744a1...833 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Ikke uvanlig, men kan unngås. Anonymkode: 24a40...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Ja, det er vanlig. Selve skaftet kan jo noen ganger bli så hardt, at man lurer på om det er bein inni der. Det finnes også tilstander der penishodet ikke fylles ordentlig, f.eks som en bivirkning av antidepressiva. Anonymkode: b35c8...4c3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke uvanlig, men kan unngås. Anonymkode: 24a40...fe4 ??? Anonymkode: 1192c...6f7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ??? Anonymkode: 1192c...6f7 Noe du lurer på? Ønsker svar på? Anonymkode: 24a40...fe4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noe du lurer på? Ønsker svar på? Anonymkode: 24a40...fe4 Ikke meg som svarte over, men jeg stusset også på at «det kan unngås»..? Hvordan? Ellers - takk for svar. Har lurt på hvorfor hodet kjennes litt mykere ut å trykke på enn skaftet.. hilsen kvinne 😊 Anonymkode: 0c516...142
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke meg som svarte over, men jeg stusset også på at «det kan unngås»..? Hvordan? Ellers - takk for svar. Har lurt på hvorfor hodet kjennes litt mykere ut å trykke på enn skaftet.. hilsen kvinne 😊 Anonymkode: 0c516...142 Et hardt penishode er tegn på høy grad av ereksjon. Det har siden antikken funnet metoder for å få til dette. I dag vet vi og at enkle grep øker prognosen for en solid ereksjon. Men, menn i dag har i snitt en helseprofil langt lavere enn menn på 70 tallet. Så nå er det litt mer enten eller. . Anonymkode: 24a40...fe4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et hardt penishode er tegn på høy grad av ereksjon. Det har siden antikken funnet metoder for å få til dette. I dag vet vi og at enkle grep øker prognosen for en solid ereksjon. Men, menn i dag har i snitt en helseprofil langt lavere enn menn på 70 tallet. Så nå er det litt mer enten eller. . Anonymkode: 24a40...fe4 Skjønner at du vil få fram et poeng om kvalitet på ereksjon etc, men samme hva du gjør, vil aldri hodet få den steinharde følelsen til skaftet. Dessuten er det to forskjellige hydrauliske kretser her, som gjør at du kan få slike tilfeller der penis er fullt erigert, men hodet ikke fylles fullstendig. Anonymkode: b35c8...4c3 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Jeg pleier å gjøre hodet glatt og fuktig, så massere det og glans med lette bevegelser, det har funket på alle jeg har gjort det med😊 Da blir hodet og resten av penis skikkelig erigert😊 Anonymkode: 486a7...40b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg pleier å gjøre hodet glatt og fuktig, så massere det og glans med lette bevegelser, det har funket på alle jeg har gjort det med😊 Da blir hodet og resten av penis skikkelig erigert😊 Anonymkode: 486a7...40b Tror ikke du skjønte spørsmålet.. det er snakk om at på en penis som er skikkelig erigert, så kjennes hodet littegrann mykere ut å trykke på enn selve skaftet, som er steinhardt. Selv om den er aldri så erigert…!😌 Anonymkode: 0c516...142
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #14 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror ikke du skjønte spørsmålet.. det er snakk om at på en penis som er skikkelig erigert, så kjennes hodet littegrann mykere ut å trykke på enn selve skaftet, som er steinhardt. Selv om den er aldri så erigert…!😌 Anonymkode: 0c516...142 Du trenger å kjenne på flere kuker. Det du beskriver er helt vanlig. Anonymkode: b35c8...4c3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #15 Skrevet 16. desember 2022 Jeg kan få penishodet så hardt at kanten napper i dama sine lepper når hun rir tuppen. Hvordan en får det til er ingen nyhet. Selv med en relativt tykk og lang penis har denne nappingen vært viktig for hennes lek. Som del av samleie kan hun ligge å kjenne på dette, før hun velger å la seg fylles via ulike områder der hun er følsom. Først når jeg kjenner bunnen, begynner jeg å bevege meg. Da vet jeg hun vil tas kontroll over, og føres over kanten. Så med hardt penishode med en tydelig kant er konge. Det og tydelige blodårer er maskulint og har sin funksjon i fortidens reproduksjon. Men det blir vel for alfa tankegods i dagens samfunn. Så kvinner, still deg spørsmålet. Velger du mann med tydelig penishode foran en med limphead? Dama vet jeg hva liker. Og jeg leverer. Hva gjør din mann? . Anonymkode: 24a40...fe4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #16 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så kvinner, still deg spørsmålet. Velger du mann med tydelig penishode foran en med limphead? Dama vet jeg hva liker. Og jeg leverer. Hva gjør din mann? 😁 Jeg tviler vel ikke, hvis valget sto mellom to menn, der alt ellers var likt. Men jeg skulle likt å se vektingen av attributter og egenskaper, på den gjengse kvinnes ønskeliste. At dere fant hverandre, høres jo helt topp ut. 🌹 Anonymkode: b35c8...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #17 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du trenger å kjenne på flere kuker. Det du beskriver er helt vanlig. Anonymkode: b35c8...4c3 Hehe ja.. jeg kjente på en del i tjueåra, men har nå vært sammen med samme mann i 22 år- så slo det meg at jeg har helt glemt hvordan dette kjentes ut på andre menn jeg var borti! Men ingen sak er for stor eller liten for KG, alltid svar å få 😅 Anonymkode: 0c516...142 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå