Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av naboene våre dumpet masse søppel i hagen vår her om dageb, vi plukket det opp og kastet det, men nå i dag igjen er det masse søppel i hagen vår igjen. Hva gjør vi?

Anonymkode: 33713...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer på å spør hvorfor de bruker hagen deres som søppelplass?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

En av naboene våre dumpet masse søppel i hagen vår her om dageb, vi plukket det opp og kastet det, men nå i dag igjen er det masse søppel i hagen vår igjen. Hva gjør vi?

Anonymkode: 33713...959

Gå å anmelde dem tror den er rettssak , krev stor erstatning fra dem 1 hundretusen kansje.

Anonymkode: 436a6...ea4

Skrevet

Snakker de norsk?, hvis ikke så er det bare å ringe politiet. Se om du finner noen kvitteringer i søppla eller noe med navnet deres på, gjør det mye enklere å bevise hvem som har gjort det.

Anonymkode: 0e9db...306

Skrevet

hehe :ler: lemp søpla tilbake :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Videokamera. De kommer sikkert med mer. Vis de opptak spør om de skal slutte elker vil bli anmeldt. 

Anonymkode: dc901...c84

Skrevet

Direkte fremgangsmåten: Ring på hos dem og spør hvorfor de dumper søppel i hagen din.

Indirekte fremgangsmåten: Dump søppelet tilbake i deres hage.

Anonymkode: a623e...1e5

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Anmeld.

Anonymkode: adab3...e42

Skrevet

Jeg har noen naboer som stadig vekk legger sine ting på min garasjeplass. Jeg har begynt å slenge det tilbake på deres plass (slik at de må rydde før de kan kjøre inn bilen sin). Det pleier å gi noen dager til ukers pause! Det blir jo ikke helt det samme, siden det strengt tatt ikke er søppel (for dem - jeg kunne godt ha kastet alt de legger på min tomt/garasjeplass), men det er jo en mulig fremgangsmåte. Er naboene mulig å snakke med er det nok dialog det beste, men om de flere ganger har kastet mengder av søppel i hagen din høres det kanskje ikke helt sånn ut...

Anonymkode: 7a1b6...21d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...