AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Er snart 25 og savner virkelig ekte kjærlighet. Tror ikke jeg kommer til å oppleve det senere. Er lei hookups og forhold som varer kun i noen måneder. Savner virkelig hvor enn mann elsker meg høyt ubetinget. Finner det bare ikke, alle de jeg har blitt sammen med begynte elske meg liksom etter at jeg viser interesse. Alltid jeg som velger og de som liksom velger meg er enten kåte byfolk eller gamere på tinder tror jeg aldri opplever en mann elske meg noen gang i livet. Anonymkode: 63aa7...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Slutt å møte folk på byen. Få deg noen sunne interesser, så møter du bedre folk. Anonymkode: 0686e...05d 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å møte folk på byen. Få deg noen sunne interesser, så møter du bedre folk. Anonymkode: 0686e...05d Er ikke usunt å gå på byen... Anonymkode: 4a2ad...d20 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke usunt å gå på byen... Anonymkode: 4a2ad...d20 Jeg går også på byen iblant, men ikke på jakt etter kjærlighet. Er man over 25 er det greit med flere interesser enn å drikke. Anonymkode: 0686e...05d 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Plukk opp boken “the case against the sexual revolution”. Du vil få en aha-opplevelse. Anonymkode: 250ad...15b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 25 og så negativ huff. Mange får ikke første kjæreste før nærmere 30 årene eller treffer kjærligheten i 40 årene så ikke depp Anonymkode: 138e3...1c2 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg går også på byen iblant, men ikke på jakt etter kjærlighet. Er man over 25 er det greit med flere interesser enn å drikke. Anonymkode: 0686e...05d Hvem sier TS ikke har andre interesser enn å drikke? Gå på byen er ikke lik med å drikke. Jeg er på byen nesten hver helg for å danse, men jeg drikker sjeldent. Mange single går på byen, så ikke et dumt sted. Anonymkode: 4a2ad...d20 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 Vanskelig med ekte kjærlighet etter at alle disse puleappene som feks tinder kom. Anonymkode: 4d864...d45 1
AnonymBruker 42 Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er snart 25 og savner virkelig ekte kjærlighet. Tror ikke jeg kommer til å oppleve det senere. Er lei hookups og forhold som varer kun i noen måneder. Savner virkelig hvor enn mann elsker meg høyt ubetinget. Finner det bare ikke, alle de jeg har blitt sammen med begynte elske meg liksom etter at jeg viser interesse. Alltid jeg som velger og de som liksom velger meg er enten kåte byfolk eller gamere på tinder tror jeg aldri opplever en mann elske meg noen gang i livet. Anonymkode: 63aa7...cf1 Hadde jo vært litt interessant å høre din definisjon på "ekte kjærlighet", mtp. HI 😅 1
Anonym546u Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Slutt å lete, så dukker den plutselig opp. 😊 Lev først og fremst for deg selv. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 1 minutt siden, Anonym546u said: Slutt å lete, så dukker den plutselig opp. 😊 Lev først og fremst for deg selv. Signerer Anonymkode: 4a2ad...d20
c_buk Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvem sier TS ikke har andre interesser enn å drikke? Gå på byen er ikke lik med å drikke. Jeg er på byen nesten hver helg for å danse, men jeg drikker sjeldent. Mange single går på byen, så ikke et dumt sted. Anonymkode: 4a2ad...d20 Men byen er generelt et dårlig sted å treffe noen for et seriøst forhold. Hva er sjansen for å treffe? Selvfølgelig har noen hatt suksess på byen, men å treffe på interesser, mennesketyper, verdier osv når man møter noen tilfeldige mennesker (med eller uten promille) er som å skyte i blinde. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 7 minutter siden, c_buk said: Men byen er generelt et dårlig sted å treffe noen for et seriøst forhold. Hva er sjansen for å treffe? Selvfølgelig har noen hatt suksess på byen, men å treffe på interesser, mennesketyper, verdier osv når man møter noen tilfeldige mennesker (med eller uten promille) er som å skyte i blinde. Hvorfor er det lettere i f.eks. et kor? På byen har man tilfelles at man liker å gå ut på byen, i et kor har man tilfelles at man liker å synge i kor... Anonymkode: 4a2ad...d20
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvem sier TS ikke har andre interesser enn å drikke? Gå på byen er ikke lik med å drikke. Jeg er på byen nesten hver helg for å danse, men jeg drikker sjeldent. Mange single går på byen, så ikke et dumt sted. Anonymkode: 4a2ad...d20 Det hjelper jo ikke om ts er singel & edru på byen, når de single hun møter er fulle. Jeg er også en del og danser, men da på dansekurs hvor alle drikker ingenting/lite. Anonymkode: 0686e...05d
c_buk Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det lettere i f.eks. et kor? På byen har man tilfelles at man liker å gå ut på byen, i et kor har man tilfelles at man liker å synge i kor... Anonymkode: 4a2ad...d20 Fordi folk som drar mye på byen er typisk folk som ikke har etablert livet helt ennå. Og da er man mer ute etter flørter, ONS og korte forhold. Møter man noen via studier, jobb, hobby osv er sjansen større for å finne noen som er ute etter noe stabilt og langvarig (etter min erfaring i det minste). 1
Rebecca30 Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 ikke bekymre deg så mye! Du vil finne ekte kjærlighet en dag, jeg er sikker på det. Du må bare holde ut og ikke gi opp håpet. Og husk: det er ikke så ille å ha det gøy og kose seg med en hookup innimellom! Livet er for kort til å være alvorlig hele tiden. 1
Gjest Paramount Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Det er faktisk mye en som filmelsker kan lære av gode regissører. Her er en liten sekvens fra en film jeg så nylig: Det var en forelsket mann som var sammen med sin like forelskede kvinne, han uttrykte skuffelse over at hun over en periode ikke hadde ringt, og ikke hadde sendt meldinger. Hun så forelsket på han og svarte: jeg vil at ting skal skje av seg selv. Det er noe i det. Spesielt når du er bare 25.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Skrevet 14. desember 2022 13 hours ago, Paramount said: Det er faktisk mye en som filmelsker kan lære av gode regissører. Her er en liten sekvens fra en film jeg så nylig: Det var en forelsket mann som var sammen med sin like forelskede kvinne, han uttrykte skuffelse over at hun over en periode ikke hadde ringt, og ikke hadde sendt meldinger. Hun så forelsket på han og svarte: jeg vil at ting skal skje av seg selv. Det er noe i det. Spesielt når du er bare 25. Progresjon skjer jo ikke av seg selv Anonymkode: 4a2ad...d20
Gjest Paramount Skrevet 14. desember 2022 #19 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Progresjon skjer jo ikke av seg selv Anonymkode: 4a2ad...d20 Nei, skjebnen trenger et lite dytt av og til, men det er veldig spesielt når det er skjebnen som dytter deg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #20 Skrevet 14. desember 2022 14 minutter siden, Paramount said: Nei, skjebnen trenger et lite dytt av og til, men det er veldig spesielt når det er skjebnen som dytter deg. Sant Anonymkode: 4a2ad...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå