iskaffe_87 Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 hei! har hatt prikking/ vibrering under/ inni fotblad i sikkert 2 uker nå. Kommer og går. Har også hatt vondt i leggene og bakside kne og lår sporadisk. Er livredd MS. Andre som har opplevd det samme? 1
Diry72 Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 (endret) Hei. Har prikking i foten jeg også, som kommer og går. Vondt i leggene, er det kramper eller bare vondt? Du bør komme deg til legen, så fort som mulig .Tøyer du leggene ? Endret 14. desember 2022 av Diry72 Ekstra info
iskaffe_87 Skrevet 14. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2022 Diry72 skrev (30 minutter siden): Hei. Har prikking i foten jeg også, som kommer og går. Vondt i leggene, er det kramper eller bare vondt? Du bør komme deg til legen, så fort som mulig .Tøyer du leggene ? prikkingen har mer eller midre gitt seg, men har " voksesmerter" i legger, bakside kne og pittelitt i lår innimellom... har vært hos lege, de tok blodprøver.
iskaffe_87 Skrevet 14. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2022 Diry72 skrev (32 minutter siden): Hei. Har prikking i foten jeg også, som kommer og går. Vondt i leggene, er det kramper eller bare vondt? Du bør komme deg til legen, så fort som mulig .Tøyer du leggene ? tøyer ikke, men sitter i perioder mye på knærne.
Diry72 Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 iskaffe_87 skrev (9 timer siden): tøyer ikke, men sitter i perioder mye på knærne. Sitte på knærne er ikke sunt. Ikke hvis du gjør det lenge. Du klemmer nerver og sener. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå