AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg ønsker å være anonym derfor skriver jeg i denne kategorien. Jeg så en dokumentar i går som handler om kidnapping, misbruk og verre ting på barn. Jeg ble skikkelig uvel, men tvang meg til å se den for de stakkars barna som har være utsatt for denne «organisasjonen» som den kalles. Det er så skremmende å vite at sånne perverse folk opererer i samfunnet. Denne dokumentaren foregikk i Tyskland, Belgia, Polen og USA. Måten dette gjøres på er helt sinnsyk og at mødre selv velger å selge sitt eget barn og driter i hva slags skjebne barnet får er helt uvirkelig «i min verden». Jeg kunne med glede drept folk som misbruker barn. Gjerne på samme måte se selv har misbrukt barn. Jeg fikk advarsler på YouTube før filmen startet. Det var absolutt ingen bilder av misbruk, bare snakking. Helt ærlig så følte jeg for å se den dokumentaren for at uskyldige barn skal «bli sett og forstått» hvor grusomt det er. Jeg er rystet langt inn i margen og kjente jeg holdt ekstra godt i hånden til barnebarnet mitt på shoppingsenteret idag. Jeg skulle så gjerne gjort noe som forhindret dette, men dessverre så har jeg ingen mulighet for det. Jeg anbefaler på en måte andre å se den dokumentaren, men det skjules ikke hva som skjer med barna. Sannheten på grusomhetene kommer tydelig frem Anonymkode: 848bf...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 Handler dokumentaren om et pedofilisamfunn? Skulle gjerne sett den, men orker ikke om det blir for spesifikt ifh vold og misbruk. Jeg får det aldri vekk fra netthinnen. Anonymkode: 84cb2...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 4.43): Handler dokumentaren om et pedofilisamfunn? Skulle gjerne sett den, men orker ikke om det blir for spesifikt ifh vold og misbruk. Jeg får det aldri vekk fra netthinnen. Anonymkode: 84cb2...050 Den handler om barn som blir kidanappet, «lovlig» overført til «far» ved fødselen og hva som skjer med barna. Du ser ingen stygge bilder eller filmsnutter. Det som sies er groteskt, men allikevel ville jeg se filmen for de uskyldige barna sin skyld. Jeg vet ikke hjelper barna at jeg så dokumentaren, men jeg føler på en måte at barna blir sett og hørt. Det er så skremmende at dette skjer og hvordan det skjer. Jeg håper så folk ser denne dokumentaren og anbefaler videre så andre ikke går i denne fellen. Hadde jeg kunnet gjøre noe med det så hadde jeg engasjert meg 100% døgnet rundt for å hjelpe disse barna og enkelte mødre. Det som er mest skremmende er mødre som frivillig overlater egne barn til disse foreferdelige menneskene uten å bry seg med hva som skjer deres egne barn. Sjokkerende at sånne mødre finnes. Se den og evt spol om det blir for tøft. Jeg lover deg at du ikke vil se noe fælt overhode. Anonymkode: 848bf...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå